Stúpajúci počet hovorov operátori zatiaľ zvládajú, hovoria o silvestrovských číslach
Zvýšená frekvencia hlasových hovorov môže byť čiastočne spôsobená aj väčším množstvom z domu pracujúcich ľudí.
Filtrovať podľa kategórie
Zvýšená frekvencia hlasových hovorov môže byť čiastočne spôsobená aj väčším množstvom z domu pracujúcich ľudí.
Jej iniciátori chcú na základe získaných podnetov a nápadov zorganizovať online hackaton, výsledkom ktorého by malo byť technologické riešenie pre ľudí.
Snem, na ktorom sa rozhodne o predsedovi a podpredsedoch KDH, je zatiaľ naplánovaný na jún 2020.
Pandémia koronavírusu pre firmu podľa jej šéfa Herberta Diessa predstavuje neznáme prevádzkové a finančné problémy.
Pre šíriaci sa koronavírus Špecializovaný trestný súd už minulý týždeň avizoval zrušenie tohtotýždňových pojednávaní, o ktoré je veľký verejný záujem.
Siete obchodov s potravinami Terno a Kraj dočasne skracujú otváracie hodiny svojich prevádzok.
Od 12. marca platí na Slovensku pre koronavírus mimoriadna situácia.
Testy na koronavírus mali pozitívne aj herečka Olga Kurylenko či jej kolegovia Idris Elba a Kristofer Hivju.
Stále platí, že na Slovensko sa dostanú len občania so slovenským pasom, ako aj trvalým či prechodným pobytom.
Nákladné vozidlo hasiči zabezpečili proti vzniku požiaru a uniknuté prevádzkové kvapaliny odstránili.
17.3.2020 (Webnoviny.sk) – Telekomunikačné spoločnosti v súčasnosti registrujú vyššiu hlasovú prevádzku a stúpajúci počet hovorov. Agentúru SITA o tom informovali hovorcovia spoločností Slovak Telekom, Orange a O2. Prevádzka v jednotlivých sieťach sa v uplynulých dňoch približuje prevádzke počas najexponovanejších období v roku.
Slovak Telekom momentálne výpadky v jeho sieti pre zvýšený nápor neeviduje. „Registrujeme však vyššiu hlasovú prevádzku a už od minulého týždňa postupne stúpa počet hovorov oproti bežným dňom. Napríklad vo štvrtok a piatok už dosiahol nárast takmer o 100 % oproti bežnému pracovnému dňu, čo sa dá pripísať väčšiemu počtu ľudí v homeoffice režime. Počas víkendu dosiahla prevádzka úroveň pracovných dní či dokonca vyššiu, čo možno pripísať skôr súkromným hovorom. Dokonca 16. marec zrejme prekoná aj minulý piatok a prekročí dvojnásobnú prevádzku oproti bežnému pracovnému dňu,“ povedal hovorca Slovak Telekomu pre služby a financie Michal Korec.
Spoločnosť Orange Slovensko cíti podľa svojich slov maximálnu zodpovednosť za to, aby jej služby práve v tejto komplikovanej situácii, keď sú ľudia ešte viac odkázaní na komunikáciu prostredníctvom digitálnych technológií, plnohodnotne fungovali.
„V posledných dňoch sme zaznamenali výrazný nárast prevádzky vo viacerých oblastiach. Hlasová prevádzka v našej sieti stúpla o 40 % a ďalej pozorujeme jej rastúci trend. Hoci naša sieť v súčasnosti tento nápor zvláda, žiadame zákazníkov o zodpovedné využívanie hlasových hovorov, aby operátori dokázali zabezpečiť dostatočnú kvalitu spojenia pre všetkých. Dátová prevádzka nám stúpla o tretinu, v prípade SMS/MMS ide o stabilné objemy,“ ozrejmila aktuálnu situáciu PR Coordinator v Orange Slovensko Alexandra Piskunová.
Prevádzka v telekomunikačnej sieti O2 je tieto dni takmer ako počas Silvestra.
„Prevádzka v sieti sa tieto dni približuje prevádzke počas najexponovanejších období v roku, ako je napríklad Silvester. Vzhľadom na to, neustále posilňujeme kapacity siete. Nemôžeme však vylúčiť ojedinelé krátkodobé sťaženie dovolateľnosti alebo stabilitu hovorov, ktoré však priebežne riešime. Prosíme v takých prípadoch o trpezlivosť. Pri dátach máme celkovo vyššiu prevádzku oproti normálu vďaka našej marcovej kampani na nekonečné dáta (1000 GB pre každého), ale vyšší objem prenášaných dát zvládame,“ dodala hovorkyňa O2 Slovakia Tereza Molnár.
Viac k témam: homeoffice, Koronavírus, Orange Slovensko, telekomunikácie
Zdroj: Webnoviny.sk – Stúpajúci počet hovorov operátori zatiaľ zvládajú, hovoria o silvestrovských číslach © SITA Všetky práva vyhradené.