dm kampaň venovaná ženskému zdraviu oslovuje verejnosť aj umením
Rozsiahla osvetová kampaň dm drogerie markt, ktorá sa počas celého leta zameriava na fyzické, duševné aj emocionálne zdravie žien, predstavila svoju ďalšiu súčasť: inštaláciu...
Filtrovať podľa kategórie
Rozsiahla osvetová kampaň dm drogerie markt, ktorá sa počas celého leta zameriava na fyzické, duševné aj emocionálne zdravie žien, predstavila svoju ďalšiu súčasť: inštaláciu...
Ústav pre výkon väzby v Žiline je určený primárne pre obvinených a má kapacitu približne 250 osôb.
Posun v otázke členstva Ukrajiny v NATO môže mať podľa odborníkov ďalekosiahle následky.
Izraelská armáda uviedla, že z Libanonu na jej územie prenikli „početné projektily a podozrivé vzdušné ciele“, z ktorých mnohé boli podľa nej zachytené.
Ruská armáda zaútočila na celkovo 12 ukrajinských oblastí. Najviac poškodené je mesto Dnipro.
Barnahusy by mali na Slovensku začať fungovať koncom roka 2027, budú sa nachádzať v štyroch mestách, Komárno, Rimavská Sobota, Prešov a Rožňava.
Premiér vyzval Čaputovú, ale aj opozíciu, aby sa ospravedlnili za šírenie nenávisti a organizovanie protestov v súvislosti s novelou Trestného zákona.
Doplnil, že pre Slovensko nie je dobré, že vláda nakoniec dosiahla svoje a zločinci dostanú miernejšie tresty.
Brány obľúbenej Pohody sa otvoria už 11. júla a spolu s nimi sa otvára pre návštevníkov festivalu aj tento rok dimenzia jedinečných zážitkov v Bezdymovej zóne.
Poľsko patrí medzi top tri krajiny, ktoré sú pre Slovensko najväčším investorom a obchodným partnerom, uviedol Pellegrini.
4.7.2024 (SITA.sk) – Rozsiahla osvetová kampaň dm drogerie markt, ktorá sa počas celého leta zameriava na fyzické, duševné aj emocionálne zdravie žien, predstavila svoju ďalšiu súčasť: inštaláciu detabuizujúcu tému menštruačného cyklu.
dm drogerie markt ku svojej kampani opäť pridala aj umelecký prvok. V spolupráci s ilustrátorkou Sashou Chaginou a Ateliérom ELOO pripravila putovný pop-up, ktorý metaforicky zhmotnil pocity štyroch fáz menštruačného cyklu.
Putovnú inštaláciu navrhla a ilustrovala umelkyňa Sasha Chagina, s ktorou dm spolupracuje od roku 2022. Nesie názov „Som dosť veľká na to, aby som o menštruácii hovorila otvorene“ a znázorňuje fázy menštruačného cyklu a jeho prežívania: fázu menštruácie, folikulárnu fázu, fázu ovulácie a luteálnu fázu. Okoloidúci môžu vstúpiť do jednotlivých častí a prostredníctvom usporiadania priestoru bližšie spoznať pocity typické pre danú fázu cyklu. Priestrovo inštaláciu navrhol a realizoval Ateliér ELOO.
„Umenie považujeme za veľmi dôležitý nástroj, ktorý môže v spoločnosti hovoriť o všetkom – aj o tabuizovaných témach. Týmto prvkom na frekventovaných chodbách obchodných centier chceme poukázať na to, že rozhovory o menštruácii patria do spoločnosti a netreba sa za nich hanbiť,“ vyjadrila sa Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt.
S cieľom detabuizovať tému menštruácie navštívi inštalácia počas leta postupne viaceré slovenské mestá, kde bude umiestnená vo vybraných obchodných centrách. Svoju cestu odštartovala v OC nivy v Bratislave 28. júna, zastaví sa v OC City Arena v Trnave, v Europa SC v Banskej Bystrici a v OC novum v Prešove. Presnejší harmonogram vystavenia nájdete na podstránke mojadm.sk/zenske-zdravie.
Na inštaláciu odkazujú rôzne rozpracovania: ilustrácie verejnosť mohla vidieť v predajniach dm a počas podujatí dm ON TOUR a ešte uvidí v septembri počas dm ženského behu, sú zapracované do vlastných Kresiek (tetovačiek), taštičiek na menštruačné potreby či edukačnej brožúry o menštruácii. Okrem toho je ilustrácia v podobe odznakov aj tohtoročným fyzickým symbolom kampane.
Informačný servis
Viac k témam: Menštruácia, PR, ženské zdravie
Zdroj: SITA.sk – dm kampaň venovaná ženskému zdraviu oslovuje verejnosť aj umením © SITA Všetky práva vyhradené.