Medzi najpreferovanejšie slovenské médiá patria podľa prieskumu TV Markíza, rádio Expres, denník Nový Čas
Výsledky prieskumu vyplývajú z odpovedí 4 148 respondentov vo veku 14 až 79 rokov
Filtrovať podľa kategórie
Výsledky prieskumu vyplývajú z odpovedí 4 148 respondentov vo veku 14 až 79 rokov
Tragická dopravná nehoda.
Po príchode na miesto policajti spozorovali, ako jedna žena celým svojim telom visí z okna a druhá žena ju drží z posledných síl za ruku.
Bieloruský prezident pre svoje tvrdenia však neposkytol žiadne dôkazy.
Aj na tohto Matovičovho psa raz príde mráz, tvrdí Fico o Lipšicovi.
Konferencia iDEME 2022 (Informatizácia až po dediny a mestá) sa uskutoční v stredu 22. júna 2022 v bratislavskom hoteli NH GATE ONE. Jej organizátorom je občianske združenie...
Roman Č. a Roman K. sú stíhaní pre pre zločin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny a drogovú trestnú činnosť.
Minister financií Igor Matovič odmietol, že by „kolaboroval" s fašistami.
Šéf ukrajinskej vojenskej spravodajskej služby Kyrylo Budanov prehovoril o atentátoch na Vladimira Putina.
Konfiškácia majetku podľa vyhlásenia prezidentskej kancelárie umožní rýchlo a efektívne doplniť ukrajinský rozpočet na úkor nepriateľov.
23.5.2022 (Webnoviny.sk) – Televízia Markíza, rádio Expres, denník Nový Čas, týždenník Plus 7 dní, dvojtýždenník TV Max a mesačníky Emma a Zdravie sú najpreferovanejšími slovenskými médiami. Ukázal to národný prieskumy spotreby, médií a životného štýlu Market & Media & Lifestyle -TGI.
Údaje do prieskumu zbierali od 13. septembra 2021 do 12. decembra 2021 a od 3. januára do 27. marca 2022. Prieskum sa uskutočnil na vzorke 4 148 respondentov vo veku 14 až 79 rokov. V tlačovej správe o tom informovala Linda Kleinertova zo spoločnosti Median SK.
Sumárna sledovanosť všetkých televízií v parametri „sledovali včera“ je 69 percent, čo predstavuje celkovo viac ako tri milióny divákov. Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla televízia Markíza – 35 percent. Sledovanosť na úrovni 27 percent zaznamenala Televízia JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 24 percentami.
Poradie jednotlivých televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) za štvrtý kvartál 2021 a prvý kvartál 2022 ukázalo, že na prvom mieste s 28 percenta sa umiestnila TV Markíza. TV JOJ dosiahla 18 percent a za ňou sa s 15-percentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.
Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval včera“ predstavuje 53 percent. Poradie otvára rádio Expres so 17 percentami, ďalej rádio Slovensko s 15 percentami. Nasleduje Fun rádio s 10 percentami.
Rádiá Europa a Vlna dosiahli sedempercentnú počúvanosť. Rádio Europa 2 a Rádio Vlna dosiahli sedem percent. Rádio Melody (predtým Rádio Jemné) má počúvanosť na úrovni šesť percent. Poradie siedmych najpočúvanejších staníc uzatvára rádio Regina s piatimi percentami.
Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval posledný týždeň“ predstavuje 94 percent. Poradie otvára rádio Expres s 39 percentami, nasleduje rádio Slovensko s 27 percentami a Fun rádio s 26 percentami.
Podľa nameraných výsledkov 20 percent populácie počúva aspoň raz za týždeň rádio Vlna, 19 percent rádio Europa 2 a 15 percent Rádio Melody (predtým Rádio Jemné). Sedmičku najpočúvanejších uzatvára rádio Regina s deviatimi percentami.
Celková čítanosť celoštátnych denníkov dosahuje 28 percent populácie. Tento údaj vychádza z premennej „čítal(a) posledné vydanie“. Pokiaľ sa vychádza z premennej „čítal(a) posledných 14 dní“ ide o 57 percent populácie.
Celoštátne denníky vo štvrtom kvartáli 2021 a v prvom kvartáli 2022 dosiahli nasledovné výsledky: Nový Čas si udržal prvú pozíciu s 13 percent.
Čítanosť na úrovni šesť percent má denník Plus jeden deň. Nasledujú denníky Pravda a Sme s piatimi percentami. Denník Šport má štyri percentá, Denník N a Hospodárske noviny majú trojpercentnú čítanosť.
Podiel čítanosti týždenníkov na populácii predstavuje údaj 28 percent , čo je množstvo čitateľov, ktorí prelistujú, alebo prečítajú posledné vydanie niektorého z nami monitorovaných týždenníkov.
Pokiaľ sa vychádza z premennej „čítal(a) posledné 3 mesiace“ ide o 62 percent populácie. Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní s 5 percentami. Týždenníky Život a Báječná žena majú štvorpercentnú čítanosť.
Nový Čas Nedeľa, Nový Čas pre ženy, Eurotelevíziu aj Slovenku čítajú tri percentá obyvateľov SR. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (RegionPRESS) dosiahla 7 percent a sieť Petit Press MY noviny štvorpercentnú čítanosť.
Celková čítanosť dvojtýždenníkov predstavuje 14 percent populácie vo veku 14 – 79 rokov. Dvojtýždenníky si v „posledných 6 mesiacoch“ prečítalo 27 percent populácie.
Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max so 6 percentami. Nasleduje Relax so štyrmi percentami a Tele plus s tromi percentami. Sieť titulov ECHO Dvojtýždenníky má čítanosť dve percentá.
Celková čítanosť mesačníkov vo štvrtom kvartáli 2021 a prvom kvartáli 2022 je na úrovni 44 percent. Pokiaľ sa vychádza z premennej „čítal(a) posledný rok“ ide o 56 percent populácie.
Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Emma s piatimi percentami. Rovnako mesačník Zdravie má päťpercentnú čítanosť.
So štyrmi percentami nasledujú Záhradkár, Nový Čas Krížovky a Evita magazín. Ďalšie sú mesačníky Eva a Urob si sám s tromi percentami.
Viac k témam: komerčné rádiá, Médiá, Prieskum, Televízia
Zdroj: Webnoviny.sk – Medzi najpreferovanejšie slovenské médiá patria podľa prieskumu TV Markíza, rádio Expres, denník Nový Čas © SITA Všetky práva vyhradené.