S poisťovňou KOOPERATIVA môžete byť v kontakte aj cez WhatsApp
Líder v digitálnych a smart riešeniach na slovenskom poistnom trhu spúšťa komunikáciu cez najvyužívanejšiu chatovú aplikáciu WhatsApp.
Filtrovať podľa kategórie
Líder v digitálnych a smart riešeniach na slovenskom poistnom trhu spúšťa komunikáciu cez najvyužívanejšiu chatovú aplikáciu WhatsApp.
Slovensko podľa rezortu vnútra potrebuje nové stroje, keďže nie sú dostupné náhradné diely pre súčasne lietajúce vrtuľníky.
Polícia dúfa, že most opravia v najbližších dňoch, keďže predstavuje životne dôležitú tepnu pre pohyb civilistov a dopĺňanie zásob, ako je munícia.
V najnovšej aktualizácii to uviedli analytici z amerického Inštitútu pre štúdium vojny (ISW).
Nechajte únavu a tmavé večery za sebou a príďte sa od 16. do 19. marca rozmaznávať do nákupného centra Aupark Bratislava na Jarných nákupoch.
Napriek vojne na Ukrajine ruské obranné spoločnosti naďalej predvádzajú svoje produkty na veľkých medzinárodných veľtrhoch zbraní.
Demokratická časť sa podľa Miroslava Kollára radšej zaoberá sama sebou, namiesto toho, aby komunikovala s voličmi a snažila sa im vysvetliť, že populisti zneužívajú situáciu.
Miera nezamestnanosti na Slovensku za celý minulý rok dosiahla 6,1 percenta, čo bolo medziročne menej o 0,7 percentuálneho bodu.
84-ročnú ženu previezla záchranná zdravotná služba do nemocnice.
Socha, ktorú vytvorili na počesť dánskeho rozprávkara Andersena, je častým terčom vandalov.
3.3.2023 (SITA.sk) – Poisťovňa KOOPERATIVA bude s klientmi v ešte v bližšom kontakte. Líder v digitálnych a smart riešeniach na slovenskom poistnom trhu spúšťa komunikáciu cez najvyužívanejšiu chatovú aplikáciu WhatsApp. Tento nový spôsob bude odteraz slúžiť klientom na získanie odpovedí na všetky ich otázky ako v prípade call centra, avšak je ešte praktickejší a flexibilnejší.
Na využívanie tejto komunikácie stačí mať v telefóne so stiahnutou aplikáciou WhatsApp uložené číslo poisťovne 0905 444 144. Na operátorov sa klienti môžu cez aplikáciu obrátiť v prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa napr. produktov poisťovne, platby poistného, uzatvorenia novej zmluvy, zmeny údajov na zmluve, spôsobu hlásenia poistnej udalosti a ďalších oblastí.
Operátori call centra poisťovne budú na otázky cez aplikáciu reagovať v pracovných dňoch v reálnom čase medzi 8:00 a 17:00. V prípade, že klient zašle svoju požiadavku neskôr, odpoveď odoslaná v pracovnom režime call centra sa mu zobrazí formou notifikácie v telefóne. Výhodou tejto služby je, že klient sa môže ku konverzácii vo svojom telefóne s operátorom call centra kedykoľvek vrátiť a pokračovať v nej.
„Máme jasnú stratégiu a to byť čoraz bližšie k ľuďom vďaka moderným digitálnym riešeniam, ktoré im uľahčujú život. Veríme, že aj táto nová alternatíva pre tých, ktorí obľubujú aplikáciu WhatsApp na svoju pracovnú aj súkromnú komunikáciu, bude prijatá pozitívne a povedie k ďalšiemu utuženiu spokojnosti našich klientov,“ hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ poisťovne KOOPERATIVA Vladimír Bakeš. Jedna z najdlhšie fungujúcich poisťovní na Slovensku je víťazom dvoch kategórií v rámci prestížnej ankety Smart Poisťovňa 2022 a to práve vďaka úspešnému uvádzaniu digitálnych a smart riešení do života. Už takmer 119-tisíc klientov Kooperativy využíva klientsky portál eKooperativa, na kompletne elektronickú komunikáciu s poisťovňou prešlo už viac ako 320-tisíc klientov, zároveň KOOPERATIVA minulý rok uviedla prvú slovenskú mobilnú aplikáciu na rýchle nahlásenie škody na automobile.
Informačný servis
Viac k témam: Poisťovňa, PR, WhatsApp
Zdroj: SITA.sk – S poisťovňou KOOPERATIVA môžete byť v kontakte aj cez WhatsApp © SITA Všetky práva vyhradené.