Cez 50 percent mladých mení prácu do dvoch rokov, motivácia vyšším platom pri Generácii Z už neplatí
Work-life balance, firemná kultúra a zmysluplnosť práce sú pre nich dôležitejšie ako finančné odmeny.
Filtrovať podľa kategórie
Work-life balance, firemná kultúra a zmysluplnosť práce sú pre nich dôležitejšie ako finančné odmeny.
Podľa prieskumu Kyjevského medzinárodného inštitútu sociológie ukrajinského prezidenta podporuje 57 percent obyvateľov krajiny.
Manželia Rozália a Alojz Bučkovci z Trnavy – Modranky dokonca už 65 rokov.
Išlo o malú ruskú sabotážnu skupinu, ktorá bola „zničená“, uviedlo ukrajinské Centrum pre boj proti dezinformáciám.
Európania by podľa Borisa Johnsona už nemali byť šokovaní vyhláseniami Donalda Trumpa a mali by mu začať pomáhať pri ukončení vojny.
Mestská časť pristúpila k vytvoreniu cenníku a zreálneniu poplatkov, ako aj prevádzkových podmienok.
Prešovský kraj je tretím najviac navštevovaným krajom Slovenska.
Ukrajinské zákony však počas vojny voľby nevyžadujú.
V hale sa na gumový dopravný pás vyliala oceľová báza s teplotou 1600 stupňov Celzia.
Investičná platforma XTB, ktorá umožňuje individuálnym investorom efektívne zhodnocovať peniaze, spustila mobilnú peňaženku a kartu vo viacerých menách priamo v aplikácii aj na...
20.2.2025 (SITA.sk) – Približne 55 percent mladých ľudí mení prácu do dvoch rokov. Firmy musia reagovať na nové očakávania Generácie Z, upozorňuje personálna agentúra MAXIN’S Group. Generácia Z, teda ľudia narodení medzi rokmi 1997 a 2012, vyrastala s modernými technológiami a sociálnymi sieťami, čo ovplyvňuje aj ich kariérne rozhodnutia.
„Generácia Z vyrástla v dobe sociálnych médií, kde je všetko okamžité a dostupné na pár klikov. Rovnaký prístup si preniesli aj na pracovný trh. Ak nie sú spokojní, neváhajú hľadať nové možnosti. Podľa našich údajov až 55 % mladých zamestnancov zmenilo prácu do dvoch rokov od nástupu,“ hovorí generálna riaditeľka personálnej agentúry MAXIN’S Group Katarína Garajová.
Zamestnávatelia sú zvyknutí motivovať zamestnancov vyšším platom, no pri Generácii Z to už neplatí. Work-life balance, firemná kultúra a zmysluplnosť práce sú pre nich dôležitejšie ako finančné odmeny.
„Pre mladých je dôležitý pocit, že ich práca má zmysel. Ak majú pocit, že sa ich hlas nepočuje alebo firma neodráža ich hodnoty, jednoducho odídu. Naše prieskumy ukazujú, že až 62 % mladých zamestnancov preferuje firmy, ktoré aktívne komunikujú svoje spoločenské hodnoty,“ dodáva Garajová.
Mladí zamestnanci si potrpia na benefity ako flexibilný pracovný čas, možnosť práce na diaľku či podpora mentálneho zdravia. Psychická pohoda je pre nich dôležitejšia ako tradičné benefity.
„Zamestnávatelia musia byť pripravení ponúknuť viac než len konkurencieschopnú mzdu. Investícia do mentálneho zdravia, tréningov a možností sebarealizácie sa im dlhodobo vyplatí,“ uzatvára Garajová.
Viac k témam: Benefity, Generácia Z, Zamestnávatelia, zmena práce
Zdroj: SITA.sk – Cez 50 percent mladých mení prácu do dvoch rokov, motivácia vyšším platom pri Generácii Z už neplatí © SITA Všetky práva vyhradené.