Kaufland štartuje galaktickú vianočnú kampaň so Star Wars
Tohtoročné Vianoce sa v Kauflande nesú v znamení Star Wars. Obchodný reťazec sa spojil so spoločnosťou Disney pri príležitosti uvedenia novej epizódy "Star Wars: "Vzostup...
Filtrovať podľa kategórie
Tohtoročné Vianoce sa v Kauflande nesú v znamení Star Wars. Obchodný reťazec sa spojil so spoločnosťou Disney pri príležitosti uvedenia novej epizódy "Star Wars: "Vzostup...
Pravú ruku mal celý čas pod kabátom, akoby skrýval zbraň.
Utorkový prieskum agentúry AKO vníma Danko ako čísla na objednávku.
Národná rada SR schválila v utorok procedurálny návrh predsedu Smeru-SD Roberta Fica, na základe ktorého vyradili z programu 53. schôdze všetky návrhy zákonov v prvom čítaní.
Hasenie požiaru komplikovalo viacero explózií propán-butánových fliaš nachádzajúcich sa vo vnútri budovy.
Poukázala tiež na dôležitosť zotrvania Turecka v aliancii.
Podľa firmy sa však predbežné objednávky za poplatok 100 USD nepovažujú za depozity na nákup vozidla, ktorého cena bude od 39 900 USD.
Poslanci Národnej rady SR v utorok prelomili veto prezidentky Zuzany Čaputovej.
V autobuse sa nachádzalo 41 osôb, z toho 39 ruských turistov.
Polícia v tejto súvislosti upozorňuje, že akákoľvek neodborná manipulácia s muníciou alebo predmetom, ktorý ju pripomína, môže byť veľkým rizikom.
27.11.2019 (Webnoviny.sk) – Tohtoročné Vianoce sa v Kauflande nesú v znamení Star Wars. Obchodný reťazec sa spojil so spoločnosťou Disney pri príležitosti uvedenia novej epizódy „Star Wars: „Vzostup Skywalkera“ do slovenských kín dňa 19. decembra 2019. Vznikla tak vianočná kampaň s podtitulom: „Vianoce. Také dobré, ako nikdy predtým“. Príbeh hovorí o nekonečnom boji Temnej a Svetlej strany Sily. V reálnom svete je to však oveľa jednoduchšie, často to závisí od toho, ako sa voči sebe správame a ako pôsobia naše činy na iných.
Hlavnou postavou tohtoročného vianočného spotu Kauflandu je chlapec, ktorého pokúša Temná strana, no zároveň sa niekedy ukážu jeho pozitívne vlastnosti. Hnevá mladšieho chlapca, robí mu zle a zničí mu snehuliaka. Na druhej strane sa zachová príkladne ako Jedi, keď pomôže staršej pani s nákupom. Nakoniec všetko dobre dopadne vďaka vianočnému darčeku v podobe svetelného meča, ktorý ukáže chlapcovi tú správnu cestu. Rozhodne sa pre Svetlú stranu a nezištne daruje svoj svetelný meč chlapcovi, ktorému predtým robil zle.
„Každý deň máme šancu rozhodnúť sa urobiť niečo dobré pre svojich blízkych. To je aj hlavná idea nášho medzinárodného televízneho spotu, ktorý spája ducha Vianoc a Star Wars,“ vysvetľuje Lucia Langová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. Televízny spot tvorí základ pre komplexnú kampaň.
V predvianočnom období čaká na fanúšikov Star Wars aj exkluzívna vernostná akcia – zberateľské karty zobrazujúce charaktery z epizód I – IX. Kolekcia obsahuje celkom 48 kariet, časť z nich je k dispozícii aj s hologramovým efektom. Spolu s kartami bude k dispozícii špeciálny zberateľský album, ktorý bližšie vysvetľuje filozofiu Jedi v zmysle „Ovládni svoju silu: Mysli ako Jedi. Konaj ako Jedi. Ži ako Jedi. “ Za každý nákup v minimálnej hodnote 10€ alebo za nákup špeciálnych produktov získajú zákazníci balík s 2 kartami Star Wars.
Dôležitou súčasťou kampane je aplikácia „K-Master“ vyvinutá špeciálne pre Kaufland, s ktorou sa na cestu od učňa až po Majstra Jedi môže vydať každý. Aplikácia „K-Master“ ponúka množstvo zaujímavých hier, kvízov a inovatívnych funkcií, medzi ktoré patrí aj možnosť virtuálnej a rozšírenej reality. Vďaka aplikácii sa ponoríte do sveta Star Wars a stanete sa Majstrom Jedi v každej predajni Kaufland, pričom vám na to stačí len smartfón.
V rámci kampane so Star Wars Kaufland uvádza na trh módnu líniu pre ženy, mužov aj deti, ktorá bola navrhnutá špeciálne pre reťazec. Kolekcia obsahuje oblečenie na voľný čas a na spanie s dizajnom Star Wars a výrokmi z filmov. Všetky kúsky sú vyrobené z biobavlny a zabalené v ekologickom udržateľnom obale. Nájdete ich exkluzívne len v Kauflande.
Televízny spot bol vyvinutý interne pod vedeným Holgera Oehrlicha. Hudba k spotu bola skomponovaná Yessian Music.
Televízny spot si môžete pozrieť na: www.kaufland.sk/vianoce
Spoločnosť Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1270 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Prvý obchodný dom otvoril Kaufland v roku 2000 v Poprade a doteraz otvoril na území Slovenska spolu 67 prevádzok. Obchodné domy Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016,2018), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017, 2018, 2019), Najdôveryhodnejšia privátna značka (2016, 2017, 2018, 2019), Najdôveryhodnejší predajca potravín (2018), Zodpovedný predajca (2016), Top Employer Slovensko 2019. Spoločnosť Kaufland je generálnym partnerom Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) a PRO-HOKEJ a.s. V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na: www.kaufland.sk.
Inzercia
Viac k témam: Kaufland, PR, Star Wars, Vianoce
Zdroj: Webnoviny.sk – Kaufland štartuje galaktickú vianočnú kampaň so Star Wars © SITA Všetky práva vyhradené.