Finančná správa zverejnila informácie pre daňovníkov v čase pandémie, zaktualizovala aj obsah chatbotu
Aktuálne informácie nájdu daňovníci na webe finančnej správy, ale aj v aktualizovanom chatbote Taxana.
Filtrovať podľa kategórie
Aktuálne informácie nájdu daňovníci na webe finančnej správy, ale aj v aktualizovanom chatbote Taxana.
Zemetrasenie malo magnitúdo 5,6. Zatiaľ hlásia len materiálne škody.
Razie boli namierené proti členom Revolučnej strane - frontu ľudového oslobodenia (DHKP-C).
Pandémia ovplyvnila výrobu i dopyt po zariadeniach.
Zmluva funguje ako základný mechanizmus koalície, pričom ide o politickú dohodu.
Slovenskí premiéri od vzniku samostatnej Slovenskej republiky.
Zákon o samosprávnych krajoch im momentálne neumožňuje flexibilne reagovať.
Budúci premiér Matovič pre koronavírus avizoval aj nepopulárne opatrenia.
V madridských hoteloch vytvárajú provizórne nemocničné oddelenia pre pacientov, ktorí nevyžadujú intenzívnu starostlivosť.
Naposledy vydýchol doma, v pokoji a obklopený svojimi najbližšími.
21.3.2020 (Webnoviny.sk) – Finančná správa sa snaží zlepšiť informovať daňovníkov o plnení daňových povinností v čase pandémie. Zaktualizovala preto obsah svojho chatbotu, teda automatizovaného systému odpovedí na otázok daňovníkov s názvom Taxana.
Podrobnejší informačný obsah, vrátane príkladov životných situácií, doplnila finančná správa aj na svoj portál.
„Cieľom je poskytnúť daňovníkom čo najviac informácií a usmernení,“ uviedla hovorkyňa finančnej správy Ivana Skokanová.
Nové informácie majú podľa nej priniesť napríklad aj odpovede na otázky, ako čo robiť v prípade, že finančná situácia daňovníka sa zhoršila a nevie zaplatiť preddavky, kedy má zaplatiť daň, ak už daňové priznanie podal, prípadne čo v prípade, ak nestihne podať pre karanténu daňové priznanie k dani z pridanej hodnoty.
„Finančná správa pristúpila k tomuto rozšíreniu, lebo Taxana sa ukázala ako plnohodnotný komunikačný kanál. Pre klientov predstavuje jednoduchý spôsob ako získať informácie a nemusieť čakať na telefonické spojenie s call centrom či pracne ich vyhľadávať na internete,“ dodala hovorkyňa.
Finančná správa zároveň sprístupnila na svojom portáli samostatnú podstránku k téme koronavírus a jeho vplyv na plnenie si daňových povinností. Daňovníci sa na ňu dostanú jednoduchým preklikom z farebného bannera umiestneného priamo na titulnej stránke portálu.
V tejto časti nájdu nielen informácie o tom, aké opatrenia finančná správa ešte chystá, ale zároveň nájdu odpovede na otázky na konkrétne životné situácie, ako si v týchto časoch vysporiadať svoje daňové povinnosti.
Viac k témam: chatbot, COVID-19, dane, epidémia, Koronavírus
Zdroj: Webnoviny.sk – Finančná správa zverejnila informácie pre daňovníkov v čase pandémie, zaktualizovala aj obsah chatbotu © SITA Všetky práva vyhradené.