Nákupná panika v obchodoch v treťom marcovom týždni ustala, výrazný prepad tržieb zaznamenali drogérie
Stále však Slováci míňajú v obchodoch výrazne viac ako pred rokom.
Filtrovať podľa kategórie
Stále však Slováci míňajú v obchodoch výrazne viac ako pred rokom.
Z mesta po prvý raz od vypuknutia pandémie odišiel do Európy nákladný vlak.
Výdavky na rodičovské príspevky vo februári dosiahli takmer 47,9 milióna eur, čo bolo o 16,7 milióna eur viac ako v prvom mesiaci tohto roka.
Vláda predstavila opatrenia na pomoc podnikateľov, zamestnancov a živnostníkov.
Americké Centrum pre kontrolu a prevenciu chorôb (CDC) vydalo varovanie, aby sa obyvatelia štátov New York, New Jersey a Connecticut po 14 dní zdržali cestovania, ak to nie je...
Dve strely vypálili z mesta Wonsan, pričom prekonali vzdialenosť zhruba 230 kilometrov a dosiahli maximálnu výšku 30 kilometrov.
Spolu so Slovenskom vtedy do NATO vstúpilo aj Bulharsko, Estónsko, Litva, Lotyšsko, Rumunsko a Slovinsko.
Najviac internet využívajú mladí ľudia vo veku od 16 do 19 rokov, najmenej seniori od 65 do 74 rokov.
Spoločnosť požiadala v Spojených štátoch amerických o bankrotovú ochranu pred veriteľmi.
Nemecké úrady na začiatku týždňa okrem iného zakázali zoskupovanie viac ako dvoch ľudí na verejnosti.
29.3.2020 (Webnoviny.sk) – V treťom marcovom týždni od 16. do 22. marca spomalil rast tržieb v slovenských obchodoch oproti predchádzajúcemu roku na 14 % a nákupná panika tak ustala. Vyplýva to z najaktuálnejších výsledkov maloobchodného auditu spoločnosti Nielsen.
„Tretí marcový týždeň sa síce rast tržieb už spomalil na 14 %, avšak stále nedosahuje tempo rastu týždenných obratov pred vypuknutím nákupnej horúčky vplyvom pandémie COVID-19,“ agentúru SITA o tom informovala z marketingového oddelenia spoločnosti Nielsen pre SR a ČR Mária Hukelová.
Predchádzajúci týždeň, teda druhý marcový týždeň, bol pritom rekordný z pohľadu obratu aj tempa rastu obratu.
„Tržby v tomto týždni presiahli výškou aj predveľkonočný týždeň. Zaujímavý je preto v treťom marcovom týždni pohľad na výrazný prepad tržieb v drogériách, ktoré zaznamenali v druhom marcovom týždni extrémny nárast o takmer 60 % oproti minulému roku, avšak v treťom týždni už boli slovenskí spotrebitelia dostatočne zásobení, a tak sa obrat drogérií dostal dokonca do mierneho poklesu o -0,1 % oproti rovnakému týždňu minulého roka,“ dodala Hukelová.
Spoločnosť Nielsen čerpala informácie z obchodných reťazcov Tesco, Kaufland, Billa, Terno, Fresh Supermarkets, Moja Samoška, Kraj a v drogériách 101 drogerie, dm drogerie a Teta.
Viac k témam: COVID-19, Ekonomické dopady koronavírusu, Koronavírus, obchody, tržby
Zdroj: Webnoviny.sk – Nákupná panika v obchodoch v treťom marcovom týždni ustala, výrazný prepad tržieb zaznamenali drogérie © SITA Všetky práva vyhradené.