Lidl garancia: U nás v rade nečakáte!
Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od Lidla ospravedlnenie 1 € na svoj ďalší nákup.
Filtrovať podľa kategórie
Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od Lidla ospravedlnenie 1 € na svoj ďalší nákup.
Viac ako polovica zamestnaných Slovákov považuje svoje pracovné zaťaženie za nadmerné. Práve preťažovanie je najčastejší dôvod, prečo ľudia v práci pociťujú stres.
Finančnej pomoci by sa malo dočkať zhruba 240-tisíc preživších, ktorí žijú po celom svete.
Najrozšírenejšia sieť elektropredajní PLANEO Elektro pokračuje v expanzii. V polovici októbra otvára na východe Slovenska už 52. predajňu. Humenčanov čakajú extra zľavy.
Muž z Malaciek vylákal od dôchodkyne 500-eurovú zálohu na materiál.
Nadácia Zastavme korupciu doručila výboru pre nezlučiteľnosť funkcií podnet či poslanec parlamentu Robert Fico neprijal neoprávnený dar alebo výhodu.
Pozastavenie splácania dlhov vo výške viac ako 14 miliárd dolárov sa malo skončiť koncom tohto roka.
V obci Jezersko strhol rozvodnený potok 26-ročného muža.
Iniciatíva navrhuje tiež zavedenie gastro poukazov, ktoré udržia zákazníkov a zabezpečia tržby.
Pomôcť zdravotníkom by mohli aj študenti stredných zdravotníckych škôl.
15.10.2020 (Webnoviny.sk) – Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od Lidla ospravedlnenie 1 € na svoj ďalší nákup.
Nákup má byť radosť, ale nie nutne zábava na celý deň. Tak znie hlavné posolstvo najnovšej kampane Lidla. Diskont si zakladá na jednoduchosti a navyše poskytuje zákazníkom garanciu, že svoj nákup vybavia rýchlo a pohodlne – Lidl vyhlásil stop čakaniu pri pokladniciach.
„Všetky naše kampane sú založené na konkrétnych argumentoch. Posolstvá, ktoré chceme zákazníkom sprostredkovať, vždy vychádzajú z niečoho uchopiteľného, komunikujeme naše silné stránky. Inak tomu nie je ani teraz, a preto sme do našej kampane začlenili a veľmi otvorene komunikujeme prísľub o tom, že u nás zákazníci v rade nečakajú,“ uviedol marketingový riaditeľ diskontného reťazca Branislav Brzula, ktorého doplnil konateľ zodpovedný za oblasť predaja Miroslav Růžička. „Jednoduchosť je pojem, ktorý nás ako diskont definuje. Či už ide o procesy, skladbu tovaru či rýchlosť nákupu. Našim zákazníkom šetríme nielen peniaze, ale aj čas. Sme presvedčení, že u nás nakúpia rýchlo a jednoducho, čo je momentálne ešte dôležitejšie než doteraz,“ povedal M. Růžička a dodal: „Chceme zákazníkom, ktorí majú z minulosti skúsenosť s dlhším čakaním v rade ukázať, že sme sa v tejto oblasti výrazne zlepšili a sme dokonca ochotní ísť ´s kožou na trh´.“
Ako Lidl garancia funguje? Ak čakáte v rade viac ako 5 minút a nie sú otvorené všetky pokladnice, dostanete od diskontu ako ospravedlnenie nákupnú poukážku v hodnote 1 €. Prísľub platí vo všetkých 144 predajniach obchodného reťazca na Slovensku. Lidl už v minulosti v kampani „Viac času na príjemné veci“ na základe prieskumu verejnej mienky dokázal, že ľudia nechcú zbytočne dlho tráviť čas nakupovaním potravín a vyberať si z tisícok produktov, v mnohých prípadoch identických. V Lidli majú zákazníci všetko potrebné na dosah ruky, nestrácajú čas v davoch ľudí či blúdením medzi mnohými regálmi.
Informačný servis
Viac k témam: Lidl, PR
Zdroj: Webnoviny.sk – Lidl garancia: U nás v rade nečakáte! © SITA Všetky práva vyhradené.