Sociálna poisťovňa funguje v obmedzenom režime, COVID semafor prepol pobočky na červenú a oranžovú
Sociálna poisťovňa odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt.
Filtrovať podľa kategórie
Sociálna poisťovňa odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt.
Radi by ho s ním oboznámili prostredníctvom videokonferencie.
Predseda parlamentu Boris Kollár (Sme rodina) mal v sobotu 24. októbra dopravnú nehodu.
Slovenská komora stavebných inžinierov pozvala do online prostredia odborníkov, ktorí sa tejto téme venovali 20. októbra 2020 počas druhého ročníka konferencie EKONOMIKA,...
Už čoskoro sa budú môcť v meste otvoriť všetky obchody, reštaurácie, kaviarne i bary.
Ultimátum bieloruského prezidenta uplynulo v nedeľu 25. októbra o 23:59.
TRIFLEX HX1 prináša tri inovácie v jednom: skvelý dizajn, extrémnu saciu silu a rýchlosť. Zároveň spája tri bezdrôtové vysávače do jedného prístroja s výdržou batérie až 120 minút.
Zahoďte starosti a nechajte ochotných chlapcov z PLANEO Elektro vyniesť a postaviť vám chladničku, práčku či televízor priamo tam, kam si ukážete. O obaly a starý spotrebič sa...
Dušan Kováčik podal proti rozhodnutiu sťažnosť, o ktorej rozhodne Najvyšší súd SR.
Špecializovaný súd vzal špeciálneho prokurátora Dušana Kováčika do väzby.
26.10.2020 (Webnoviny.sk) – Všetky pobočky a vysunuté pracoviská Sociálnej poisťovne vzhľadom na pandemickú situáciu od pondelka 26. októbra fungujú v oranžovom alebo v červenom režime COVID semaforu. Osobný kontakt s verejnosťou je preto výrazne obmedzený a klientske centrá v pobočkách sú zatvorené.
Pokladnice nepreberajú hotovosť, klienti by preto mali využiť bezhotovostnú formu platby. Denne aktuálne informácie o fungovaní pobočiek si klienti nájdu na webovej stránke Sociálnej poisťovne v časti COVID semafor pre fungovanie pobočiek. Sociálna poisťovňa o tom informovala v tlačovej správe.
Sociálna poisťovňa odporúča, aby klienti využívali predovšetkým elektronický kontakt – zasielali elektronické formuláre najmä pri žiadostiach o ošetrovné, používali svoju e-schránku, prípadne kontaktovali pobočky poisťovne e-mailom alebo telefonicky.
„V nevyhnutných prípadoch môžu využiť zaslanie poštou alebo vhodenie zásielky do schránky umiestnenej pri vstupe do pobočky. Pre otázky a poradenstvo majú klienti k dispozícii aj Formulár pre otázky a Informačno-poradenské centrum Sociálnej poisťovne,“ uvádza sa v tlačovej správe.
Viac k témam: bezpečnostné opatrenia, Koronavírus, semafory
Zdroj: Webnoviny.sk – Sociálna poisťovňa funguje v obmedzenom režime, COVID semafor prepol pobočky na červenú a oranžovú © SITA Všetky práva vyhradené.