Tatra banka varuje pred podvodníkmi, od klientov lákajú cez telefón dôverné informácie
V súčasnosti útočník predstiera, že je kriminálna polícia a snaží sa od klienta získať dôverné informácie týkajúce sa jeho účtu.
Filtrovať podľa kategórie
V súčasnosti útočník predstiera, že je kriminálna polícia a snaží sa od klienta získať dôverné informácie týkajúce sa jeho účtu.
Prezidentka Zuzana Čaputová uviedla, že sa téma vakcinácie na Slovensku zneužíva.
Spoločnosť WEST MEDIA (prevádzkovateľ deviatich DinoParkov v štyroch európskych krajinách) je prekvapená skutočnosťou, že riaditeľka ZOO Bratislava Júlia Hanuliaková, ktorá...
Poisťovne údajne rozhodujú, kde má byť auto v prípade nehody odvezené.
V susednom Nemecku si mnohí pamätníci spomenuli na extrémne silné tornádo, ktoré sa v roku 1968 prehnalo mestom Pforzheim.
Prezidentka Zuzana Čaputová o zaradenie tohto bodu do programu septembrovej schôdze parlamentu v piatok požiadala Borisa Kollára.
Pred začatím investičných aktivít chce poznať ich vplyv na rozpočet verejnej správy.
Nielen spánok, ale aj niekoľkodňový odpočinok v príjemnom prostredí je základom nášho úspechu v práci a plnohodnotného fungovania v rodine. Výber vhodnej dovolenkovej destinácie...
Napriek neustálemu rozvoju podpory bývania má stále veľa, nielen mladých, rodín problém s vlastným bývaním. Dôvodom však nie je len cena nehnuteľností, ale aj ich poloha a doba...
Myslíte si, že niečo také ako web vôbec nepotrebujete? Mýlite sa. Používatelia a teda aj potenciálny zákazníci dnes hľadajú na internete všetko. Obchodné weby preto hrajú dôležitú...
25.6.2021 (Webnoviny.sk) – Tatra banka upozorňuje, že v rámci monitorovania phishingových útokov v bankovom sektore zaznamenali podvodné konanie, tzv. vishing. Vishing je spôsob získavania citlivých bankových informácií cez telefón.
Cieľom útočníka je podľa vyjadrení hovorkyne Tatra banky Zuzany Žiaranovej u svojej obete vytvoriť pocit dôvery a naliehavosti.
V súčasnosti útočník predstiera, že je kriminálna polícia a snaží sa od klienta získať dôverné informácie týkajúce sa jeho účtu a prihlasovacie údaje do elektronického bankovníctva. Podvodník, aby pôsobil dôveryhodne, vykoná prepojenie na iné osoby, ktoré sa klientovi predstavia ako call centrum Tatra banky.
„V skutočnosti ide o spolupracujúcich útočníkov, ktorí rozhodne nie sú zamestnancami banky,“ upozorňuje Žiaranová.
Banka ani polícia nikdy podľa Žiaranovej nežiada citlivé osobné a bankové informácie v telefonickej konverzácii. Telefónne číslo by mali klienti zadávať do mobilu sami a nemali by sa nechať prepájať od iných subjektov.
Tatra banka bola do Obchodného registra SR zapísaná 1. novembra 1990. V súčasnosti patrí do rakúskej skupiny Raiffeisen.
Viac k témam: obchodný register, phishing, podvodník, útočník, vishing
Zdroj: Webnoviny.sk – Tatra banka varuje pred podvodníkmi, od klientov lákajú cez telefón dôverné informácie © SITA Všetky práva vyhradené.