Predstavujeme Danucem – novú značku pre spoločnosti CRH na Slovensku, v Maďarsku a Rakúsku
Nová značka Danucem je postavená na stabilných základoch silnej, prosperujúcej nadnárodnej spoločnosti CRH, ktorej hodnoty bude naďalej rozvíjať.
Filtrovať podľa kategórie
Nová značka Danucem je postavená na stabilných základoch silnej, prosperujúcej nadnárodnej spoločnosti CRH, ktorej hodnoty bude naďalej rozvíjať.
V najbližších týždňoch môžeme očakávať z Európskej únie 13 percent z celkovej sumy.
Od októbra 2021 bude Marián Jánoš riaditeľom Danone spol. s r.o., ktorá distribuuje mliečne výrobky a rastlinné produkty, a Nutricia s r.o., ktorá sa zaoberá výrobkami detskej...
Feng šuej je tisícky rokov stará filozofia, ktorá hovorí o tom, že na našu náladu a celkový postoj k životu má veľký vplyv prostredie, v ktorom sa nachádzame. Ako si zariadiť...
To, čo sa deje v parlamente, sa podľa Anny Remiášovej nedeje ani v krčme najnižšej kategórie.
Slovenská komora stavebných inžinierov zorganizovala pre odbornú verejnosť ďalší vzdelávací seminár, ktorého hlavnou témou bolo "Osvetlenie škôl a školských zariadení, aké sú...
Navýšením počtu pobočiek chce pošta kompenzovať počet samoobslužných platobných terminálov na súdoch či úradoch, kde sa ich počet znížil o viac ako sto kusov.
Múzeum SNP má nového dočasného riaditeľa.
Rozhodnutie súdu je podľa ministra Romana Mikulca dôkazom toho, že títo ľudia robili svoju prácu podľa najlepšieho svedomia a vedomia napriek tomu, že by si niektorí priali opak.
Daniel Lipšic pripomenul poslancom aj svoje niekdajšie slová.
1.10.2021 (Webnoviny.sk) –
Spoločnosť CRH (Slovensko) a.s., k dnešnému dňu v Obchodnom registri SR nahradí nový názov Danucem Slovensko a.s.
Zmena v obchodnom registri sa týka výlučne názvu spoločnosti
Danucem sa stane spoločnou značkou a identitou pre všetky spoločnosti CRH v klastri krajín Slovensko, Maďarsko a Rakúsko
Názov Danucem je inšpirovaný riekou Dunaj, ktorý symbolicky spája tieto tri krajiny
Nová značka bude stavať na prioritách a hodnotách Danucem a rozvíjať ich pre budúce generácie
Nová značka Danucem je postavená na stabilných základoch silnej, prosperujúcej nadnárodnej spoločnosti CRH, ktorej hodnoty bude naďalej rozvíjať. Danucem má silné regionálne ambície s víziou byť lídrom v segmente stavebných materiálov a odpadového hospodárstva na lokálnych trhoch v rámci Slovenska, Maďarska a Rakúska. Vďaka svojim investíciám do inovatívnych technológií a výrobných procesov Danucem prinesie udržateľné výrobky s pridanou hodnotou a integrované riešenia, ktoré významne prispejú k pozitívnej zmene ekosystému celého stavebného priemyslu v regióne.
Značka Danucem sa uvádza na trh v čase, keď svet čelí rastúcim dôsledkom klimatických zmien. Prioritou Danucem v blízkej budúcnosti je preto minimalizovať dopad spoločnosti na životné prostredie, s ohľadom na zníženie emisií CO2. „V tejto oblasti intenzívne spolupracujeme s expertmi a akademickým sektorom na národnej aj medzinárodnej úrovni, aby našli optimálne a funkčné riešenia pre naše prevádzky v regióne. Danucem tiež čerpá z odborných znalostí a najlepších postupov, osvedčených v rámci ostatných pobočiek CRH po celom svete, a to aj prostredníctvom nášho Inovačného centra pre trvalo udržateľnú výstavbu,“ hovorí Klaus Födinger, generálny riaditeľ Danucem.
Prelomové obdobia ako je to, ktorým celá spoločnosť v súčasnosti prechádza, si vyžadujú nové prístupy na všetkých úrovniach fungovania spoločnosti. Aj preto sa spoločnosť Danucem chce zamerať na rozvoj ľudských zdrojov a výchovu novej generácie zamestnancov, ktorí budú zdieľať a napĺňať spoločné hodnoty zodpovednosti voči sebe, svojmu okoliu, ako aj k životnému prostrediu. „Z našej strany robíme všetko preto, aby sme neustále zlepšovali podmienky a bezpečnosť na pracovisku, ako aj životné prostredie v okolí našich prevádzok. Nedá sa to však bez vzájomnej spolupráce a porozumenia zodpovednosti každého jednotlivca v systéme. Naše poslanie je možné splniť iba vtedy, ak budeme viesť otvorený dialóg a spolupracovať,“ dodáva Klaus Födinger.
Danucem sa usiluje nadviazať na silné lokálne partnerstvá založené na vzájomnej dôvere. „Veríme, že zmena značky umožní našej spoločnosti rozvíjať sa ako skutočne silný regionálny partner, ktorý dokáže flexibilne reagovať na potreby trhu, jeho zamestnancov, partnerov, vládnych inštitúcií či verejnosti. Chceme pomôcť tam, kde vieme ponúknuť vysokú pridanú hodnotu, vzdelávať a motivovať tých, korí sa budú chcieť pridať k našej vízii zodpovedného prístupu k životnému prostrediu a spoločne tak budovať dedičstvo pre budúce generácie,” uzatvára Klaus Födinger.
Príkladom toho, ako sa vízia spoločnosti Danucem začína napĺňať, je uvedenie nových ekologických obalov, ktoré odrážajú princípy obehového hospodárstva a udržateľnosti s nižšou uhlíkovou stopou, ktoré zodpovední stavebníci ocenia. Obaly nesú názvy známych existujúcich značiek produktov: MULTICEM, MULTICEM PLUS, EXTRACEM a FLEXICEM.
V nasledujúcich týždňoch spoločnosť prejde komplexnou zmenou vizuálnej identity v rámci výrobných a logistických prevádzok, dopravnej flotily a administratívnych priestorov.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk – Predstavujeme Danucem – novú značku pre spoločnosti CRH na Slovensku, v Maďarsku a Rakúsku © SITA Všetky práva vyhradené.