Tajomníčka Brocková je spokojná, značka Good Idea Slovakia má pozitívnu odozvu verejnosti
Podľa prieskumu sa vizuálne stvárnenie značky Good Idea Slovakia, ako aj samotný slogan páčia takmer 80 percentám respondentov.
Filtrovať podľa kategórie
Podľa prieskumu sa vizuálne stvárnenie značky Good Idea Slovakia, ako aj samotný slogan páčia takmer 80 percentám respondentov.
Stav exprezidenta, ktorý nesúvisí s COVID-19, sa zlepšuje a on má dobrú náladu.
Dočasné víza však nevyriešia problém s pracovnou silou na dlho.
Pobežia každý sám a predsa spolu. Nebude sa bežať so psom a ani pred psom. Mestská časť Bratislava-Dúbravka pripravuje tretí ročník netradičného podujatia pre bežcov a psičkárov...
Podvýživa je na Slovensku rozšírená viac, ako sa môže zdať na prvý pohľad, až jeden z troch seniorov žijúcich doma je podvýživený.
Do Národnej rady SR (NR SR) by sa dostalo celkovo osem politických subjektov.
Problémy majú v Aténach či na ostrovoch Eubója a Korfu.
Na prvej ustanovujúcej schôdzi po parlamentných voľbách si snemovňa volí nového predsedu.
Odchádzajúca nemecká kancelárka na ceremoniáli v Španielsku vyzvala ľudí, aby sa zamerali na „nové trhové príležitosti, nové technológie a nové pracovné príležitosti“ vyplývajúce...
Tolerantnosť vodičov voči osobám so zrakovým postihnutím oproti minulosti klesla, pozitívny rekord však stanovili vodiči v Nitrianskom kraji.
15.10.2021 (Webnoviny.sk) – Štátna tajomníčka rezortu diplomacie Ingrid Brocková tvrdí, že značka Good Idea Slovakia má pozitívnu odozvu zo strany slovenskej verejnosti. Jej slová potvrdzuje aj prieskum, v ktorom 78 percent respondentov uviedlo, že Slovensko má vo svojej propagácii pokračovať s týmto sloganom.
V tlačovej správe o tom informoval Komunikačný odbor Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR.
Brocková považuje prieskum za dôležitý, pretože poukazuje na efektívnu spätnú väzbu zo strany verejnosti.
„Som rada, že vizuálne stvárnenie značky Good Idea Slovakia, ako aj samotný slogan sa podľa nedávneho prieskumu verejnej mienky páčia takmer 80 percentám respondentov. To nám dáva ďalšiu energiu do našej práce na tom, aby značka Slovensko rástla na popularite doma aj v zahraničí,“ skonštatovala štátna tajomníčka.
Štátna tajomníčka sa vo štvrtok 14. októbra stretla s predstaviteľmi rezortov, ktoré sa podieľajú na koordinovanej prezentácii Slovenska v zahraničí.
Okrem prieskumu k značke Good Idea Slovakia boli na stretnutí prezentované aj aktuálne informácie o prebiehajúcej slovenskej expozícii na EXPO 2021 v Dubaji a o pripravovanom Európskom olympijskom festivale mládeže EYOF 2022, ktorý sa bude konať v Banskej Bystrici.
Viac k témam: Good Idea Slovakia, Prezentácia, Prieskum
Zdroj: Webnoviny.sk – Tajomníčka Brocková je spokojná, značka Good Idea Slovakia má pozitívnu odozvu verejnosti © SITA Všetky práva vyhradené.