Najdôveryhodnejší na Slovensku! Päťnásobný úspech pre Tesco
Zákazníci na Slovensku dôverujú Tescu a s rastúcou obľubou navštevujú jeho 154 prevádzok rozličných formátov naprieč krajinou.
Filtrovať podľa kategórie
Zákazníci na Slovensku dôverujú Tescu a s rastúcou obľubou navštevujú jeho 154 prevádzok rozličných formátov naprieč krajinou.
Podľa generálneho riaditeľa Wolt Slovensko Tomáša Beniaka môže donášková služba pomôcť aj popradským podnikateľom.
Wolt vníma súčasnú zložitú situáciu svojich partnerov, ktorí boli nútení počas pandémie opäť zatvoriť svoje prevádzky. Výdaj priamo v prevádzke alebo donáška sú momentálne jedným...
Dohoda koalície na reforme súdnej mapy je podľa ministerky spravodlivosti „v procese".
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) zabezpečuje pre cestujúcich jednoduchú, bezpečnú a ekologickú formu hromadnej dopravy. V nedeľu 12. decembra 2021 vstúpi do platnosti...
Aldo Giordano v dňoch 12. až 15. septembra na Slovensku vôbec nebol.
Podporuje rodiny v núdzi, myslí na očnú prevenciu u detí či motivuje verejnosť k zdravej výžive a športu. To je len niekoľko aktivít, na ktoré sa zameriava o. z. BILLA ľuďom....
Veľká časť populácie Severného Macedónska verí konšpiračným teóriám.
Za prvých desať dní dočasnej práceneschopnosti vypláca zamestnancom náhradu mzdy ich zamestnávateľ.
Zo 133 platných hlasov dostala Hatráková 52 hlasov poslancov a Niku 47 hlasov.
3.12.2021 (Webnoviny.sk) – Zákazníci na Slovensku dôverujú Tescu a s rastúcou obľubou navštevujú jeho 154 prevádzok rozličných formátov naprieč krajinou. Rovnako tak využívajú populárnu službu Online nákupy na nákup potravín i iných výrobkov a mnohí nakupujúci preferujú produkty vlastnej značky Tesco. Potvrdzujú to najnovšie výsledky šiesteho ročníka marketingového programu Dôveryhodné značky, v rámci ktorého Tesco na Slovensku zaznamenalo výrazný úspech, a to hneď päťnásobne. Program oceňuje značky, v ktoré majú slovenskí spotrebitelia najväčšiu dôveru.
Dôveryhodné značky predstavujú jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a na základe výsledkov reprezentatívneho prieskumu vyhodnocuje značky s najväčšou dôverou zo strany slovenských spotrebiteľov. V tohtoročnom ročníku sa päťnásobným víťazom Dôveryhodných značiek stal reťazec Tesco.
„Náš príbeh na Slovensku píšeme už 25 rokov. Som nesmierne hrdý, žena záver roka prichádza fantastická správa – päťnásobný úspech pre Tesco, ktorý potvrdzuje, že sme naďalej skvelým miestom na nákupy pre zákazníkov a za každých okolností im prinášame niečo navyše. Veľmi sa tešíme z toho, aký skvelý výsledok sme dosiahli v programe Dôveryhodné značky 2021. Tesco a jeho pridružené značky sa stali víťazmi v piatich kategóriách a navyše sme sa stali prvou značkou, ktorá v histórii tohto programu dosiahla prvenstvo hneď v toľkých kategóriách. Navyše, podarilo sa nám to v súčasnom neľahkom období, a preto mi nedá nezopakovať jedno obrovské ďakujem adresované všetkým kolegom a kolegyniam Tesca za ich obetavú prácu. Rovnako patrí vďaka našim zákazníkom, vážime si ich dôveru a ocenenie vnímame ako veľký záväzok,“ uviedol Martin Kuruc, generálny riaditeľ Tesca na Slovensku.
E-shopy s potravinami (Tesco Online nákupy dostupné pre 2,8 milióna obyvateľov Slovenska)
Predajcovia potravín (reťazec prevádzkuje 154 obchodov rozličných formátov, 3 distribučné centrá či 18 čerpacích staníc)
Privátne značky (zahŕňajú potraviny za najdostupnejšiu cenu na trhu, ako aj obľúbené výrobky prémiovej kvality Finest);
Výhru získala aj značka odevov F&F od Tesca, a to v kategórii: predajcovia odevov
Úspech reťazca uzatvára ocenenie pre Tesco Finančné služby, ktoré podávajú zákazníkom pomocnú ruku v rozličných životných situáciách
Aj do budúceho obdobia si Tesco na Slovensku stanovilo ambiciózne ciele: „Darí sa nám organicky rásť, otvorili sme nové obchody, neustále zlepšujeme ponuku pre zákazníkov vrátane našich obľúbených vlastných značiek a rozširujeme taktiež online nákupy – ich dostupnosť, komfort či rýchlosť donášky. Kontinuálne prinášame nakupujúcim niečo navyše, napríklad vďaka značke odevov F&F, na ktorú sme hrdí aj vďaka tomu, že sa stáva čoraz viac udržateľnou. Rovnako je to aj pri všetkých ostatných aktivitách Tesca na Slovensku, pri ktorých myslíme na potreby planéty a ochranu jej obmedzených zdrojov. Už dnes môžeme všetkých ubezpečiť, že hmatateľný príspevok pre komunity a neustály dôraz na pozitívnu zmenu pre celú spoločnosť – vrátane trvalej udržateľnosti – zostávajú kľúčovými piliermi nášho podnikania aj do ďalších rokov,“ zdôraznil Martin Kuruc z Tesca.
Informačný servis
Viac k témam: Dôveryhodné značky, Ocenenie, PR
Zdroj: Webnoviny.sk – Najdôveryhodnejší na Slovensku! Päťnásobný úspech pre Tesco © SITA Všetky práva vyhradené.