V logistickom centre Amazon v Seredi pripravia 26 000 porcií jedla každý mesiac
Zamestnanecká jedáleň spoločnosti Amazon poskytuje stravovacie služby pre 1 700 zamestnancov logistického centra v Seredi.
Filtrovať podľa kategórie
Zamestnanecká jedáleň spoločnosti Amazon poskytuje stravovacie služby pre 1 700 zamestnancov logistického centra v Seredi.
Europarlament však vyzval EK, aby predstavila iba tie návrhy opatrení, ku ktorým má analýzy preukazujúce nevyhnutnosť ich zavádzania.
Z obžalovaných sa na pojednávanie dostavil len Mikuláš Černák.
Tá sa mala na adresu Orbána nelichotivo vyjadriť pre nemecký magazín Der Spiegel.
Za novelu zákona o hazardných hrách hlasovalo 120 zo 132 prítomných poslancov Národnej rady SR.
Na miesto nešťastia sa v krátkej dobe dostavili aj hasiči a záchranári.
Koniec šírenia vírusu, straty pracovných miest, narušenia výuky a prevratu v našich životov je v nedohľadne.
Konektivita, cloudové služby, umelá inteligencia, cloud computing a priemyselné aplikácie. Týchto päť oblastí je podľa spoločnosti Huawei kľúčom k modernizácii TELCO sektora.
V prvej etape sa počíta s investíciou 1,2 milióna eur bez zariadenia interiéru.
Cirkvám bolo prisľúbené, že ak dodržia sprísnené opatrenia, bude pre ne platiť takzvaný semafor navrhnutý odborníkmi.
29.9.2020 (Webnoviny.sk) – Európska komisia (EK) pripravuje nové pravidlá pre online svet. V tejto súvislosti schválil v pondelok Výbor pre vnútorný trh Európskeho parlamentu (EP) odporúčania pre chystanú reguláciu digitálnych platforiem. Tú koncom roka predstaví EK.
Iniciatíva podľa europoslanca Eugena Jurzycu (SaS) stanoví jasnejšie pravidlá pre internetové spoločnosti a online platformy, vrátane povinností vyhľadávania a odstraňovania problémového obsahu.
„Dotýka sa všetkých oblastí digitálneho trhu, sociálnych sietí, online trhovísk alebo aj platforiem na vyhľadávanie ubytovania,“ vysvetľuje Jurzyca. V prospech ľudí využívajúcich digitálne platformy je podľa neho to, že sa odporúčania podarilo nasmerovať k zvyšovaniu úžitku pre spotrebiteľov.
Europarlament zároveň vyzval EK, aby prichádzala s návrhom iba takých opatrení, ku ktorým má analýzy preukazujúce nevyhnutnosť ich zavádzania.
Neúspechom je podľa Jurzycu to, že sa zo správy nepodarilo odstrániť výzvu na obmedzenie cielenej reklamy. „Navrhovatelia nemali na toto opatrenie relevantné argumenty, podľa štúdie OECD je personalizovaná reklama dokonca pre spotrebiteľa užitočná,“ upozorňuje europoslanec.
Podľa neho tvrdé obmedzenie reklám by mohlo viesť k spoplatňovaniu služieb, ktoré mali ľudia doteraz zadarmo. Na strane druhej sa zvýši transparentnosť pri zbere a použití dát, čo je v prípade cielenej reklamy potrebné.
Viac k témam: internet, podnikanie, regulácia bezpečnosti
Zdroj: Webnoviny.sk – Európska komisia mení pravidlá online sveta, Jurzyca hovorí o vyššom úžitku pre spotrebiteľov © SITA Všetky práva vyhradené.