Takmer polovica zákazníkov odmieta obchodovanie s ich dátami, vzrástli obavy z kyberútokov
Firmy čoraz viac investujú do produktov, ktoré sú personalizované. Produkty alebo služby na mieru jednotlivcom, sú prioritou pre dve tretiny firiem.
Filtrovať podľa kategórie
Firmy čoraz viac investujú do produktov, ktoré sú personalizované. Produkty alebo služby na mieru jednotlivcom, sú prioritou pre dve tretiny firiem.
Pandemická situácia, nutnosť testovania a zatvorenie dómu pred Vianocami spôsobili medziročne až 70-percentný pokles návštevnosti.
Pandémia poodkryla a prehĺbila mnohé geopolitické výzvy, preto je dôležité, aby SR bola dôveryhodným a principiálnym partnerom pri ich riešení.
Bližšie informácie o jeho zdravotnom stave nie sú známe.
Výbor na ochranu novinárov odsúdil útok a požaduje, aby páchateľa postavili pred súd.
Juhoeurópske krajiny čelia najväčšiemu náporu migrantov, ktorí sa chcú dostať do únie.
Obe krajiny súhlasili so zriadením pracovnej skupiny, ktorá bude mať na starosti otázky spojené s klimatickou zmenou.
Polícia zadržala finančníka Martina K. pre obvinenie zo skutku z roku 2017.
Primátor Veľkého Šariša vyhlásil na danom úseku mimoriadnu situáciu.
Združenie miest a obcí Slovenska (ZMOS) vníma ako problémové to, ako bude v praxi znieť výrok rozhodnutia o „nepredĺžení“ doby trvania reklamnej stavby.
21.3.2021 (Webnoviny.sk) – Pre takmer polovicu zákazníkov vo svete je neprijateľné obchodovanie s ich dátami. Vyplýva to z tretieho vydania štúdie Me, my life, my wallet od spoločnosti KPMG, ktorá ju realizovala na vzorke 19 tis. spotrebiteľov v 16 krajinách sveta, pričom Slovensko nebolo súčasťou prieskumu.
Vzrástli tiež obavy zákazníkov z kybernetických útokov, ktorých sa obáva 60 % respondentov a rizík spojených so zdieľaním údajov.
Zo štúdie ďalej vyplynulo, že spoločnosti čoraz viac investujú do produktov, ktoré sú personalizované. Produkty alebo služby na mieru jednotlivcom, sú dnes prioritou pre dve tretiny firiem.
Zákazník si pritom ani nemusí uvedomiť, že mu spoločnosť odporučila tovar na základe jeho histórie objednávok alebo vzorcov spotreby podobných spotrebiteľov.
Tridsať percent mužov považuje podobné správanie sa firiem za „super“ a rovnaké percento za „strašidelné“. Zo žien to vnímalo pozitívne iba 27 % žien. Tento typ personalizácie považujú za skvelú najmä mileniáli.
„Je nevyhnutné, aby spoločnosti definovali a informovali o konkrétnych výhodách, ktoré spotrebiteľovi plynú z poskytnutých údajov. Podľa prieskumu KPMG si 47 % spotrebiteľov myslí, že spoločnosti by nikdy nemali predávať údaje tretím stranám,“ vysvetlila partnerka KPMG na Slovensku zodpovedná za sektor maloobchodu Ivana Mazániková.
Stúdia KPMG tiež zistila, že 13 % respondentov v uplynulom roku znížilo používanie sociálnych sietí. Dôvodom môže podľa KPMG byť, že väčšina aktivít sa odohráva online – práca, škola, šport, nákupy aj kultúra.
Zároveň však narástol počet respondentov, ktorí uviedli, že ich deti trávia na svojich mobilných telefónoch 3 až 4 hodiny denne – z 34 % na aktuálnych 46 % detí.
Viac k témam: kybernetická bezpečnosť, online nakupovanie, osobné údaje, prieskum
Zdroj: Webnoviny.sk – Takmer polovica zákazníkov odmieta obchodovanie s ich dátami, vzrástli obavy z kyberútokov © SITA Všetky práva vyhradené.