Jarným predajom eshopov dominujú respirátory, záhradkárske potreby a IT produkty
Do jarných predajov eshopov výrazne prehovára pandémia.
Filtrovať podľa kategórie
Do jarných predajov eshopov výrazne prehovára pandémia.
Európska únia od 1. marca zaviedla nové energetické štítky, ktoré sa majú uvádzať pri produktoch. Týmto krokom chce dať zákazníkom možnosť sa lepšie zorientovať v ich spotrebe....
Hasiči sú takmer vždy súčasťou výjazdov záchranných zložiek v ťažších prípadoch. Defibrilátory sú tak pre nich neoceniteľnou pomôckou pri poskytovaní prvej pomoci pri záchrane...
Liberáli nevidia žiadny dôvod odovzdať fungujúce a kvalitné vedené ministerstvo.
Rovnako tento krok nechápe aj šéf európskej diplomacie Josep Borrell.
240-stranovú publikáciu pripravila Oblastná organizácia cestovného ruchu Region Liptov.
Ľubomíra K. v novembri 2020 neprávoplatne odsúdili na 25 rokov väzenia.
Hnutie Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti požaduje odchod Richarda Sulíka (SaS) z postu ministra hospodárstva a Jany Bittó Cigánikovej (SaS) z funkcie predsedníčky parlamentného...
Osem ľudí previezli s bodnými ranami do nemocníc. Traja sú v kritickom stave.
V hlavných agendách okresných súdov vzrástol počet zrušených pojednávaní medziročne v priemere takmer dvojnásobne.
22.3.2021 (Webnoviny.sk) – Jarným predajom eshopov dominujú na Slovensku respirátory, záhradkárske potreby a produkty z oblasti informačných technológií. Do jarných predajov eshopov stále výrazne prehovára pandémia.
Zákazníci nakupujú veci na voľnočasové aktivity, pretože pre pandémiu platí v určitých hodinách obmedzený pohyb a musia tráviť voľno doma. Zhodli sa na tom marketingoví zástupcovia spoločností Heureka, Alza a Datart.
Nákupný radca Heureka v posledných týždňoch registruje najmä zvýšený záujem v e-shopoch o záhradné potreby a pomôcky. Záujem o túto kategóriu začal v online obchodoch stúpať už koncom februára, čo je skôr ako po minulé roky. „Dôvodom môžu byť aj pretrvávajúce protipandemické opatrenia, ktoré výrazne oklieštili voľnočasové aktivity ľudí a tak sa im záhrady stali posledným útočiskom,“ uviedol šéf analytikov Heureka.sk Michal Buzek.
Medzi najväčších ťahúňov v e-shopoch v kategórii záhradných potrieb na prelome februára a marca patrili podľa Heureky vertikutátory, ktorých popularita vzrástla o 274 %, nasledovali vysokotlakové čističe (nárast o 188 %) či záhradné nožnice (nárast o 186 %). Darí sa aj pieskoviskám či vonkajšej dlažbe, ktoré podrástli tiež o desiatky percent. Medzi top produkty na portáli Heureka sa zaradila napríklad aj stolová píla. Prichádzajúca jar tiež láka ľudí za športom do prírody, čo sa prejavuje aj na popularite športovej a turistickej obuvi. Bežecké tenisky do prírody po zimnej pauze znova prerazili medzi trendy mesiaca a ich popularita v internetových predajniach rastie podľa Heureky v niektorých prípadoch o viac ako 1 000 %.
Pri porovnaní marca minulého roka a prvej polovice tohto marca pozoruje Alza veľké rozdiely. Tento rok sa zatiaľ najviac predávajú respirátory, ktoré sa pritom minulý rok v prvých top 20 produktoch za marec neobjavili. Tiež ďalšie produkty odrážajú aktuálnu situáciu, keď väčšina ľudí trávi viac času doma a na záhrade. „Dobre sa predávajú tablety do umývačky, veľké balenia záhradníckeho substrátu, piesok pre detské ihriská alebo napríklad odvápňovače a filtre do kávovarov. Veľký záujem je aj o gombíkové batérie, cartridge, detské vlhčené obrúsky, papierové vreckovky, čistiace prostriedky a dezinfekcia,“ ozrejmila tlačová hovorkyňa Alzy Daniela Chovancová.
Aj v Datarte sa ukazuje, že príchodom teplejších dní ľudia trávia viac času na čerstvom vzduchu a venujú sa rôznym voľnočasovým aktivitám. Potvrdzujú to aj produkty, ktoré si najčastejšie vkladajú do nákupného košíka. Zákazníci Datartu nakupujú v marci najmä slúchadlá, ktoré sa stali nevyhnutným športovým doplnkom a tiež drony, ktorými si spestrujú čas strávený v prírode. „Pod skladbu nákupného košíka sa stále podpisuje aj aktuálna pandemická situácia, a tak sa v rebríčku najpredávanejších produktov objavujú aj herné konzoly a IT produkty. Mnohí pravdepodobne využívajú čas na rekonštrukciu domácnosti a nakupujú nové spotrebiče, predovšetkým chladničky, mrazničky, kávovary a práčky,“ uzavrela marketingová manažérka Datartu Sabina Boudová.
Viac k témam: Ekonomické dopady koronavírusu, eshop
Zdroj: Webnoviny.sk – Jarným predajom eshopov dominujú respirátory, záhradkárske potreby a IT produkty © SITA Všetky práva vyhradené.