Kamenné predajne idú podľa prieskumu do úzadia, nastupuje e-commerce
Aj na Slovensku zaznamenávame podľa štúdie spoločnosti KPMG rastúci význam online maloobchodov a spotrebiteľov kupujúcich tovar online. BRATISLAVA 7. apríla (WebNoviny.sk) –...
Filtrovať podľa kategórie
Aj na Slovensku zaznamenávame podľa štúdie spoločnosti KPMG rastúci význam online maloobchodov a spotrebiteľov kupujúcich tovar online. BRATISLAVA 7. apríla (WebNoviny.sk) –...
Alexander Jakovenko uviedol, že Rusko nie je zodpovedné za útok. LONDÝN 7. apríla (WebNoviny.sk) – Muž, ktorý sa vlani otrávil novičokom, sa stretol s ruským veľvyslancom v...
Firma už minulý mesiac prerušila dodávky tohto lietadla po tom, ako regulátori vo svete pozastavili ich prevádzku po dvoch tragických nehodách. WASHINGTON 7. apríla (WebNoviny.sk)...
Miestne médiá informovali, že januárová inšpekcia odhalila koróziu na pilieroch stavby. Vláda v tom čase uviedla, že to nie je dôvod na zatvorenie mosta. RIO DE JANEIRO 7. apríla...
Výraznejšiemu sťahovaniu za prácou by pomohlo, ak by bolo k dispozícii vo väčšej miere nájomné bývanie, tvrdí analytik Inštitútu zamestnanosti Alexej Dobroľubov. BRATISLAVA 7....
Slovenskí motoristi mohli v trinástom týždni tohto roka natankovať na čerpacích staniciach na Slovensku najpredávanejší 95-oktánový benzín v priemere za 1,322 eura za liter, naftu...
Podľa názoru prokuratúry je cieľom tejto politickej strany odstránenie súčasného demokratického systému v Slovenskej republike. BRATISLAVA 7. apríla (WebNoviny.sk) – Najvyšší súd...
Oheň sa šíril vonku aj vo vnútri modernej stavby, pričom sa dostal na tretie až šieste podlažie. PARÍŽ 7. apríla (WebNoviny.sk) – Požiar zasiahol na severe Paríža obytnú budovu....
Policajti odpovedali slzotvorným plynom a omračujúcimi granátmi. DIAVATA 7. apríla (WebNoviny.sk) – Stovky protestujúcich migrantov sa opäť dostali do konfliktu s gréckou...
Podľa prezidenta môžu dosiahnuť tento cieľ jedine vďaka politickej dohode. TEHERÁN 7. apríla (WebNoviny.sk) – Iránsky prezident Hassan Rúhání chce ukončiť vojnu v Jemene. Politik...
BRATISLAVA 7. apríla (WebNoviny.sk) – Väčšina najväčších globálnych firiem pôsobiacich v oblasti spotrebného tovaru sa zhoduje v názore, že kamenné predajne, ktoré sa do roku 2020 nezmenia a neprispôsobia trendom, neprežijú.
Viac ako polovica manažérov takýchto firiem si tiež myslí, že mnohé obchody v blízkej budúcnosti zatvoria pre nedostatočný výkon. Do popredia sa totiž dostáva e-commerce a priame spotrebiteľské kanály. Vyplýva to z výsledkov štúdie KPMG Organic Growth Barometer 2018.
„Aj na Slovensku zaznamenávame rastúci význam online maloobchodov a spotrebiteľov, ktorí nakupujú priamo od značiek prostredníctvom ich vlastných distribučných kanálov,“ uviedla partnerka KPMG na Slovensku zodpovedná za sektor maloobchodu a výroby spotrebného tovaru Ivana Mazániková.
KPMG Organic Growth Barometer porovnáva organický rast tržieb 49 najväčších firiem v sektore spotrebného tovaru, ktoré sú kótované na amerických a európskych burzách. Dáta v štúdii vychádzajú z externe vykazovaných údajoch jednotlivých spoločností. Za predchádzajúci finančný rok sa priemerná ročná miera rastu medzi spoločnosťami v sektore spotrebného tovaru mierne znížila (o 0,5 percentuálneho bodu) na aktuálnych 2,5 %. Rast zaznamenali iba luxusné, prémiové produkty v segmentoch potravín, nápojov a krásy. Podľa KPMG to potvrdzuje aj rebríček firiem s najvyšším organickým rastom – v prvej trojici sa umiestnili Phillip Morris International, predajca prémiových vín, pív a destilátov Constellation Brands a prestížna kozmetická značka Estée Lauder.
Podľa výsledkov štúdie KPMG zároveň manažéri chápu, aký veľký vplyv má správne vedenie ľudí, podnikateľské prostredie a skúseností zamestnancov a zákazníkov na rast tržieb ich firiem. Dvaja z piatich generálnych riaditeľov v spotrebiteľskom odvetví si však nemyslia, že ich podnikanie je aktuálne pripravené na inovatívne zmeny, ktoré hýbu trhom. „Firmy v sektore spotrebného tovaru musia zápasiť naraz s viacerými výzvami. Jedným z nich sú inovácie. Digitálne technológie sú aktuálne hlavnou hybnou silou tých najlepších. Vďaka nim môžu vyrábať a dodávať inovatívne produkty, ktoré rezonujú na súčasnom spotrebiteľskom trhu,“ dodala Ivana Mazániková.
KPMG je globálna sieť firiem poskytujúcich profesionálne služby v oblasti auditu, daní a poradenstva. Pôsobí v 153 krajinách sveta a jej členské firmy na celom svete zamestnávajú vyše 207 tisíc ľudí. Spoločnosť KPMG Slovensko je nezávislým členom medzinárodnej siete KPMG a na Slovensku pôsobí od roku 1991. Poskytuje širokú škálu audítorských, daňových, právnych a poradenských služieb mnohým domácim i zahraničným spoločnostiam a asistuje pri významných transakciách vo väčšine hospodárskych odvetví.
Viac k témam: kamenné obchody, KPMG, obchod, online nákup, prieskum
Zdroj: Webnoviny.sk – Kamenné predajne idú podľa prieskumu do úzadia, nastupuje e-commerce © SITA Všetky práva vyhradené.