Pandémia zmenila nákupné zvyky Slovákov, na internete minuli 1,75 miliardy eur
Pandémia vyhnala e-commerce k takmer tretinovému rastu.
Filtrovať podľa kategórie
Pandémia vyhnala e-commerce k takmer tretinovému rastu.
Prieskum potvrdzuje, že dodržiavanie opatrení súvisí so spokojnosťou s tým, ako vláda manažuje pandémiu a s dôverou k vláde.
Projekt Chemibal má posilniť činnosť Kriminalistického a expertízneho ústavu Policajného zboru o kriminalistickú a znaleckú činnosť v odvetviach kriminalistická chémia,...
Strelec chcel chrániť seba a svojich kamarátov.
Najobľúbenejším daňovým rajom pre Slovákov sú Spojené štáty americké.
Horľavinu, ktorá ohrozovala obyvateľov, zatiaľ bližšie nešpecifikovali.
Podľa súčasných pravidiel výberu šéfa polície Výbor Národnej rady SR pre obranu a bezpečnosť odporúča po vypočutí kandidátov ministrovi vnútra na vymenovanie jedného z nich.
Ministerstvo financií je presvedčené, že fungovanie národnej bločkovej lotérie už nemá význam.
Prevádzkovateľ zariadení je oprávnený požadovať predloženie dokladu o negatívnom teste, respektíve doklad o výnimke, rovnako je oprávnený do týchto dokladov nahliadnuť.
Viac ako sto väzňov sa vzbúrilo proti opatreniam, ktoré súvisia s koronavírusom.
7.2.2021 (Webnoviny.sk) – Pandémia koronavírusu znamenala revolúciu v správaní slovenských zákazníkov v online priestore. Slováci pri nákupoch na internete minuli v minulom roku 1,75 miliardy eur, čo predstavuje oproti roku 2019 nárast až o 29 %.
Najväčší podiel na obrate e-commerce mala elektronika, tvorila až vyše tretinu všetkých nákupov. Ďalšími ťahúňmi boli produkty pre dom a záhradu s pätinovým podielom a oblečenie a móda, ako aj športové vybavenie. Informovala o tom v stredu e-commerce platforma Heureka.
Uplynulý rok prial aj kategóriám, ktoré doteraz v online hrali skôr druhé husle. O 93 % vzrástol záujem o jedlo a nápoje, darilo sa aj erotickým pomôckam, ktoré podrástli o takmer polovicu. Rast e-commerce do značnej miery kopíroval obdobia najväčších bezpečnostných obmedzení.
„Efekt tzv. hokejky, teda strmý nárast v porovnaní s predchádzajúcim obdobím aj minulým rokom, sme zaznamenali v marci a apríli. Obdobná situácia potom nastala s príchodom jesene a počas predvianočných nákupov, kedy sa spustila druhá vlna lockdownu a čísla opäť vyskočili o desiatky percent,“ povedal riaditeľ nákupného radcu Heureka Tomáš Braverman.
Pandemické opatrenia, najmä zavreté kamenné obchody, boli hlavným dôvodom radikálneho rastu e-commerce v roku 2020. Počas uzavretí retailu vznikali nové e-shopy ako nový predajný kanál, často ako doplnok ku kamennému obchodu. Celkovo ich na konci roku 2020 evidovali na Slovensku už 14 300, čo je o 14 % viac ako v roku 2019.
Viac k témam: Ekonomické dopady koronavírusu
Zdroj: Webnoviny.sk – Pandémia zmenila nákupné zvyky Slovákov, na internete minuli 1,75 miliardy eur © SITA Všetky práva vyhradené.