Skokan roka. Stredoslovenská energetika stúpla o 56 priečok v hodnotení zákazníckej skúsenosti, prvé miesto sa udržalo už siedmy rok
Prieskumu sa zúčastnilo viac ako 2 500 respondentov, ktorí hodnotili 142 značiek z 10 sektorov.
Filtrovať podľa kategórie
Prieskumu sa zúčastnilo viac ako 2 500 respondentov, ktorí hodnotili 142 značiek z 10 sektorov.
V minulosti musela časť policajtov zabezpečovať podporu hliadkam na jednotlivých veliteľstvách, čiže v kanceláriách.
Predseda PS zopakoval, že len silná Európa zabezpečí Slovensku prosperitu a bezpečnosť.
Tie materiálovo zhodnocujú už piaty rok.
Technologický inkubátor má programy START a UP.
Projekty sú podľa nitrianskej radnice z rôznych oblastí, od ciest a chodníkov cez obnovy škôl, športovísk, fontán až po výstavbu nájomných bytov.
Podľa obžaloby Gerrit Jan K. 25-ročnú Simonu podľa obžaloby najskôr udieral do hlavy a neskôr aj podpálil.
Agentúra prieskum vykonávala od 9. do 13. januára na vzorke 1 001 respondentov.
Polícia v danej veci začala trestné stíhanie pre trestný čin ublíženie na zdraví.
Prezident má v pláne za okrúhly stôl pozvať koaličných a opozičných politikov.
22.2.2025 (SITA.sk) – Zákaznícka skúsenosť sa na Slovensku zlepšila o 2,2 %. Ukázal to ôsmy ročník prieskumu zákazníckej skúsenosti CX (Customer Experience) na Slovensku od KPMG. Napriek dôsledkom inflácie a zvýšeným cenám, ktoré ovplyvnili nákupné správanie 87 % Slovákov, sa darilo všetkým sektorom.
Najlepšie hodnoteným sektorom ostáva Logistika, s nárastom o 5,3 % sa darilo aj sektoru Zábava a voľný čas. Energetika, vďaka zlepšeniu zákazníckej skúsenosti Stredoslovenskej energetiky (SSE), zaznamenala posun a umiestnila sa na treťom mieste.
V aktuálnom ročníku si hodnotenie zákazníckej skúsenosti zlepšilo až 76 % značiek na Slovensku v porovnaní so 14 % za minulý rok. Ide doposiaľ o najvyšší podiel značiek v histórii prieskumu, ktoré si medziročne vylepšili svoje Customer Experience Excellence skóre.
Najobľúbenejšou značkou sa už po siedmykrát stalo kníhkupectvo Martinus, nasledované dm drogerie markt a Alza, ktorá sa prvýkrát objavila v TOP 10. Skokanom roka je Stredoslovenská energetika, ktorá sa posunula o 56 priečok na 34. miesto. Prieskumu sa zúčastnilo viac ako 2 500 respondentov, ktorí hodnotili 142 značiek z 10 sektorov.
Viac k témam: Alza, Dm drogerie markt, KPMG, KPMG Customer Experience Excellence, Martinus, najobľúbenejšie značky, Prieskum, zákazníci, zákaznícka spokojnosť
Zdroj: SITA.sk – Skokan roka. Stredoslovenská energetika stúpla o 56 priečok v hodnotení zákazníckej skúsenosti, prvé miesto sa udržalo už siedmy rok © SITA Všetky práva vyhradené.