Slovensko potrebuje dlhovú brzdu, inak podľa strany SaS skončí v bankrote
Opozičná strana Sloboda a Solidarita zareagovala na výroky predsedu NR SR Andreja Danka o zbytočnosti dlhovej brzdy.
Filtrovať podľa kategórie
Opozičná strana Sloboda a Solidarita zareagovala na výroky predsedu NR SR Andreja Danka o zbytočnosti dlhovej brzdy.
K zodpovednosti sa zatiaľ nikto neprihlásil. Podozrenie však padá na jemenských rebelov, ktorí používajú na útoky v krajine práve drony.
Ocean Viking prevádzkujú humanitárne organizácie SOS Méditerranée a Lekári bez hraníc.
Predstavitelia strany Most-Híd zhodnotia aj výsledky vo vláde a programové priority do najbližších parlamentných volieb.
Ani nie o dve hodiny po bitke dvoch ľudí sa strhla ďalšia bitka na zastávke MHD. Do pästného súboja sa zapojilo desať ľudí.
Ulrich Klopfer pôsobil na potratovej klinike v South Bende v Indiane, ktorú v roku 2015 zatvorili po tom, ako jej štát zrušil licenciu.
Zástupca hasičov uviedol, že oheň budovu takmer celú zničil, pričom z nej zostali len niektoré múry. Synagógu postavili v roku 1902.
Na ustanovujúcom sneme 14. augusta 2018 za predsedu strany zvolili Miroslava Beblavého. Podpredsedami Spolu sú Katarína Macháčková, Jozef Mihál a Erik Baláž.
Americké Národné centrum pre hurikány uviedlo, že búrka pravdepodobne zasiahne centrálnu a severnú časť Bahám.
Zdenku K. pôvodne v medializovanom prípade oslobodili, najvyšší súd však verdikt zrušil. Špecializovaný trestný súd jej následne uložil podmienečný trest.
14.9.2019 (Webnoviny.sk) – Ak nebude mať Slovensko dlhovú brzdu, ale naopak bude mať nezodpovednú vládu, skončí v bankrote, myslí si strana Sloboda a Solidarita (SaS). Opozičná strana to uviedla v reakcii na výroky predsedu NR SR Andreja Danka o zbytočnosti dlhovej brzdy.
„Namiesto toho, aby Andrej Danko tlačil na jasný plán, ako má vyzerať efektívna a zároveň kvalitná slovenská cestná sieť, hovorí, že treba zrušiť dlhovú brzdu. Znamená to len toľko, že sa majú bezhlavo nakopiť dlhy a hodiť ich na budúce generácie. Nie je to však žiadne nereálne strašenie a dlhy sa naozaj zvyšujú rýchlo,“ uviedol poslanec NR SR za SaS a tímlíder strany pre dopravu Miroslav Ivan.
Podľa SaS už dnes stojí splácanie dlhu len na úrokoch ročne vyše 1,2 miliardy eur.
„Nezmyselnú debatu o rušení dlhovej brzdy by mala vystriedať debata o tom, kde má byť diaľnica, kde rýchlostná cesta a kde len cesta prvej triedy, a to s uvedením naliehavosti. Lebo, ak budeme stavať prvotriedne cesty živelne, bez toho, aby prešli testom hodnoty za peniaze, budeme plytvať vzácnymi zdrojmi takpovediac dvakrát,“ povedal tímlíder SaS pre dopravu.
Predseda SNS Andrej Danko vo štvrtok v relácii rádia Expres vyhlásil, že podľa neho by sa mal verejný dlh zdvihnúť, že dlhová brzda je „blbosť“ a ústavný zákon o rozpočtovej zodpovednosti by zrušil. Zároveň opakoval, že Slovensko by si malo požičať päť až sedem miliárd eur a malo by ich investovať do výstavby.
Vyjadrenia Andreja Danka o zbytočnosti dlhovej brzdy a nevyhnutnosti zvyšovať verejný dlh na investície do infraštruktúry kritizovalo aj opozičné hnutie OĽaNO.
Slovensko by to podľa hnutia odklonilo na grécku cestu, ktorá by znamenala bankrot štátu a drastické zníženie životnej úrovne všetkých ľudí. OĽaNO preto kúpilo Andrejovi Dankovi jednosmernú letenku do gréckych Atén.
„Letenka je na nedeľu 29. septembra. Andrej Danko tak môže odísť v dostatočnom predstihu pred voľbami, skôr než napácha ďalšie škody,“ uviedlo vo svojom vyhlásení OĽaNO.
Viac k témam: dlhová brzda
Zdroj: Webnoviny.sk – Slovensko potrebuje dlhovú brzdu, inak podľa strany SaS skončí v bankrote © SITA Všetky práva vyhradené.