Bilancovanie hovorí jasnou rečou: výhodnejšie nakúpite v Lidli
Preskúmanie bežných predajných cien desiatok porovnateľných produktov v Lidli a Bille prinieslo jednoznačné výsledky: nákup v diskontnom reťazci je výrazne lacnejší! BRATISLAVA...
Filtrovať podľa kategórie
Preskúmanie bežných predajných cien desiatok porovnateľných produktov v Lidli a Bille prinieslo jednoznačné výsledky: nákup v diskontnom reťazci je výrazne lacnejší! BRATISLAVA...
Ako najväčší maloobchodný predajca nábytku na svete sa IKEA usiluje trvalo udržateľným spôsobom zlepšovať každodenný život ľudí, čo má vplyv na všetko od výroby postelí a pohoviek...
Už teraz je jasné, že rokovania o návrhoch tzv. daňových zákonov nebudú ľahké ani jednoduché. Naše návrhy sú koncipované tak, aby vyrovnaný rozpočet neohrozovali, tvrdí Most-Híd....
Druhé kolo prezidentských volieb je naplánované na 21. apríla. KYJEV 11. apríla (WebNoviny.sk) – Komik a politický nováčik Volodymyr Zelenskyj má pred druhým kolom prezidentských...
Významné dielo spišskej stredovekej maľby sa do Kostola sv. Egídia prinavrátilo v podobe kópie. POPRAD 11. apríla (WebNoviny.sk) – Vzácny obraz s motívom Madony s anjelmi z...
Čínske médiá, ktoré o kroku leteckej firmy informovali, však nezverejnili finančnú stránku požiadaviek. PEKING 11. apríla (WebNoviny.sk) – Spoločnosť China Eastern Airlines, ktorá...
Ide o ďalšie z priemyselných nešťastí, ktoré sú v poslednom čase v krajine veľmi časté. PEKING 11. apríla (WebNoviny.sk) – V centrálnej časti Číny sa vykoľajil vlak vezúci...
Podľa polície sa „hneď, ako to bude možné“, postaví pred súd. aktualizované 11. apríla, 13:09 LONDÝN 11. apríla (WebNoviny.sk) – Britská polícia zatkla zakladateľa platformy...
Aj v Banskej Bystrici môžu nevidiaci a slabozrakí využiť odbornú pomoc. BANSKÁ BYSTRICA 11. apríla (WebNoviny.sk) – Aj v Banskej Bystrici môžu nevidiaci a slabozrakí využiť...
Koniec jeho vlády vyšli do ulíc Chartúmu osláviť desaťtisíce ľudí. KÁHIRA 11. apríla (WebNoviny.sk) – Sudánska armáda prinútila odstúpiť prezidenta Umara al-Bašíra, ktorý bol pri...
BRATISLAVA 11. apríla (WebNoviny.sk) – Preskúmanie bežných predajných cien desiatok porovnateľných produktov v Lidli a Bille prinieslo jednoznačné výsledky: nákup v diskontnom reťazci je výrazne lacnejší!
O výhodnej cene a vysokej kvalite svojich privátnych značiek hovoria mnohí predajcovia potravín, je to však naozaj pravda? Odpoveď sa neskrýva v reklamných kampaniach, ale na pultoch predajní. Lidl, jediný skutočný diskontný predajca potravín na Slovensku, sa rozhodol preveriť, či sú tvrdenia z nedávnej reklamnej kampane spoločnosti Billa pravdivé. Výsledok je nespochybniteľný: zákazníci nakúpia výhodnejšie v Lidli!
„Na slovenský trh sme vstúpili ako posledný z veľkých hráčov V roku 2004 nikto nevedel čo to znamená keď sa povie diskont a na privátne značky sa ľudia a predovšetkým iní predajcovia potravín pozerali s nedôverou. Postupne sme Slovákov naučili rozumieť diskontu a privátnym značkám. Tento úspešný model dnes kopíruje väčšina našich konkurentov. Dnes si aj super a hypermarkety stavajú komunikáciu na privátnych značkách a označujú produkty diskontnými cenovkami,“ povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika za oblasť nákupu a marketingu.
Billa vo svojej komunikácii zo začiatku roka tvrdí, že produkty jej privátnych značiek sú rovnako lacné či dokonca ešte lacnejšie ako diskontné výrobky, pričom jeden z nich je vždy v žlto-modrej vizualite. Spolu s odvolaním sa na diskont ide jednoznačne o narážku na Lidl. Diskont sa rozhodol zareagovať a neskrývať sa pritom za náznaky a odštartoval „bilancovanie„. „Pokiaľ dôverujete tomu, čo tvrdíte a nemáte čo skrývať, je prirodzené, že priznáte s kým sa porovnávate. Kým Billa to iba naznačila, my sme to spravili priamo, rovnako ako Billa v roku 2016 keď spustila kampaň zameranú na porovnanie predajných cien svojich a konkurenčných výrobkov,“ vysvetlil M. Nagy.
Lidl sa v „bilancovaní“ pozrel na bežné predajné ceny desiatok identických alebo kvalitatívne porovnateľných výrobkov z vlastného sortimentu a z ponuky spoločnosti Billa. Prieskum realizovaný agentúrou Go4insight z polovice marca odhalil mnoho rozdielov v cene za rovnaké výrobky. Výsledok je jednoznačný: ak zákazníci hľadajú výhodne ceny, nájdu ich v Lidli. „Do porovnania sme zaradili desiatky produktov, mnohé z nich dennej spotreby ako chlieb, mlieko, maslo, cukor či párky a salámy. Chceli sme ľuďom poskytnúť pravdivé informácie a je iba na nich, či sa rozhodnú veriť marketingu, alebo faktom,“ uzavrel Martin Nagy.
Cieľom Lidla nebolo zaútočiť na spoločnosť Billa, išlo o odpoveď na dlhodobú komunikáciu tohto reťazca, ktorá sa začala ešte v roku 2016. „Bilancovanie“ by nevzniklo bez série spotov zo začiatku roka 2019. Lidl svoju komunikáciu postavil na objektívnom porovnaní cien.
Inzercia
Viac k témam: bilancovanie, lacný nákup, Lidl, výhodný nákup
Zdroj: Webnoviny.sk – Bilancovanie hovorí jasnou rečou: výhodnejšie nakúpite v Lidli © SITA Všetky práva vyhradené.