Cez kreatívnu kampaň ukazuje Accenture nové výzvy pre biznis
Globálna kreatíva Droga5 prináša najväčší posun značky Accenture za poslednú dekádu.
Filtrovať podľa kategórie
Globálna kreatíva Droga5 prináša najväčší posun značky Accenture za poslednú dekádu.
Tohtoročný prieskum medzi zamestnancami ukázal, že so stresom v zamestnaní sa potýka až 60 percent Slovákov.
Skládky by sa mali naplniť do konca týždňa.
Spoločnosť si pripomína Deň vojnových veteránov a 102. výročie ukončenia 1. svetovej vojny.
Ocenenie Poisťovateľ roka získal generálny riaditeľ poisťovne MetLife Mario Francisco Valdes Velasco.
Prípad vyšetruje príslušný belgický vyšetrovací súd.
Helena Kresáneková pôsobí na poste generálnej tajomníčky služobného úradu na Úrade geodézie, kartografie a katastra SR.
Johnson bol medzi prvými, kto Bidenovi v telefonickom rozhovore zagratuloval k volebnému víťazstvu.
Ústredný krízový štáb v pondelok 9. novembra odporučil predĺženie núdzového stavu na ďalších 90 dní.
Program odmínovania financovaný Spojeným kráľovstvom spustili v roku 2009.
11.11.2020 (Webnoviny.sk) – Globálna kreatíva Droga5 prináša najväčší posun značky Accenture za poslednú dekádu.
Spoločnosť Accenture ohlásila rozsiahlu kampaň, v ktorej predstavuje najväčší posun svojej značky za posledných desať rokov. V rámci novej firemnej stratégie chce Accenture inšpirovať organizácie, aby sa chopili zmeny a využili ju k vytvoreniu hodnôt v prospech všetkých.
Zmena, či už malá alebo obrovská, ukrýva v sebe silu. Uznávaná kreatívna agentúra Droga5 vytvorila kampaň „Let there be change“ reflektujúcu odborné znalosti Accenture, ktoré sú zobrazené na pozadí prebiehajúcich zmien v biznise. Nová brandová kampaň bola spustená v Amerike, Európe a Ázii. Kľúčovým prvkom kreatívy ostáva symbol Accenture „>“, ktorý je súčasťou firemného loga už viac ako 20 rokov.
„Z kreatívneho hľadiska to bola nesmierne vzrušujúca príležitosť,“ uviedol David Droga, zakladateľ a kreatívny predseda agentúry Droga5, ktorá sa v roku 2019 stala súčasťou spoločnosti Accenture Interactive. „Úzkou spoluprácou s vedúcimi tímami, ľuďmi a klientami z celého sveta sme nevytvárali iba kampaň a nové smerovanie značky, ale pomáhali formovať budúcnosť našej spoločnosti.“
Accenture je pri vytváraní spoločného úspechu priekopníkom v oblasti takzvanej „360 stupňovej hodnoty“, v rámci ktorej pomáha klientom transformovať podnikanie, rekvalifikovať zamestnancov alebo stať sa udržateľnejším. To všetko je možné vďaka tomu, že sa Accenture zameriava na nové technológie. V súčasnosti až 70 % podnikania venuje oblastiam digitálnych, cloudových a bezpečnostných riešení. Tie sú nevyhnutnou súčasťou pri transformácii, ktorú ponúka svojim klientom.
„Neustále sa vyvíjajúce technológie transformovali spôsob nášho života a práce už pred ochorením COVID-19. Pandémia však poznačila firmy, ekonomiky a celé odvetvia, ktoré musia zmeniť svoj spôsob fungovania,“ hovorí Julie Sweet, CEO spoločnosti Accenture. „Je iba jedna možnosť ako sa v tej situácii stať ešte silnejším: využiť zmenu v prospech všetkých – vašich klientov, ľudí, akcionárov, partnerov a komunít.“
Accenture tvoria talentovaní ľudia, ktorí na základe technológií a vynaliezavosti dodávajú všetkým zainteresovaným stranám hodnoty. Práve ľudská vynaliezavosť a technológie sú dôležitou súčasťou nového zmyslu Accenture. Ten sa premietne do firemnej stratégie, priorít a príležitostí, ktoré Accenture vytvára pre viac ako 500 000 svojich ľudí.
V minulom roku spoločnosť Accenture investovala takmer 900 miliónov dolárov do školení a osobného rozvoja, 1,5 miliardy dolárov do akvizícií a približne 900 miliónov do výskumu a vývoja. Nedávno tiež oznámila založenie projektu Accenture Cloud First, do ktorého investuje 3 miliardy dolárov v priebehu nasledujúcich troch rokov.
„Riadime sa rovnakými radami, ktoré v tejto dobe neustálych zmien dávame našim klientom: konajte svižne a nebojte sa inovácií,“ uviedla Amy Fuller, marketingová a komunikačná riaditeľka spoločnosti Accenture. „Naša nová kampaň vystihuje naše hodnoty a vyzdvihuje jednu z najzásadnejších otázok: Ako môžeme pomôcť našim klientom využiť zmenu na zlepšenie podnikania, komunít a života?“
V rebríčku top 100 najcennejších značiek sveta, ktorý zverejňuje spoločnosť Interbrand, sa Accenture momentálne nachádza na 31. mieste s hodnotou značky viac ako 16,2 miliardy dolárov. Od roku 2002, keď Accenture v tomto rebríčku debutoval na 53. mieste, narástla jeho hodnota o 212 %.
Informačný servis
Viac k témam: Accenture, Droga5, PR
Zdroj: Webnoviny.sk – Cez kreatívnu kampaň ukazuje Accenture nové výzvy pre biznis © SITA Všetky práva vyhradené.