Darujte úsmev dvakrát, aby rodiny mohli zostať spolu
Už po tretí raz obchodný reťazec Kaufland prináša v predvianočnom období charitatívny projekt, v ktorom kúpou adventného kalendára zákazníci podporia aktivity neziskovej...
Filtrovať podľa kategórie
Už po tretí raz obchodný reťazec Kaufland prináša v predvianočnom období charitatívny projekt, v ktorom kúpou adventného kalendára zákazníci podporia aktivity neziskovej...
Odklad platenia poistného sa týka aj platenia povinných príspevkov na starobné dôchodkové sporenie a platenia príspevkov na doplnkové dôchodkové sporenie.
Veronika Remišová sa nechcela vyjadriť k tomu, či jej strane Za ľudí nechýba ministerstvo spravodlivosti.
Napínavý moment budú vysielať v priamom prenose.
Prerušený výchovno-vzdelávací proces je už v 34 triedach jedenástich základných škôl a v piatich triedach troch stredných škôl.
Nové zafarbenie okresov podľa COVID automatu.
Úrady naďalej zbierajú údaje o sopečnej erupcii.
Dočasné záchytné parkovisko na Macharovej ulici je opäť sprístupnené obyvateľom a návštevníkom lokality.
Jedným z bodov prerokovaných na ostatnom zasadnutí Výboru NR SR pre kultúru a médiá bolo zhodnotenie činnosti a hospodárenia RTVS za uplynulé obdobie.
Ľudia v Bulharsku budú musieť mať COVID pasy aj pri vstupe do reštaurácie či nákupného centra.
20.10.2021 (Webnoviny.sk) – Už po tretí raz obchodný reťazec Kaufland prináša v predvianočnom období charitatívny projekt, v ktorom kúpou adventného kalendára zákazníci podporia aktivity neziskovej organizácie Úsmev ako dar, ktorá už 30 rokov pomáha rodinám v núdzi.
Na Slovensku je stále mnoho rodín, ktoré sa ocitli v ťažkej životnej situácii a cieľom projektu Kauflandu v spolupráci so Spoločnosťou priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar je podať im pomocnú ruku. V názve Darujte úsmev dvakrát sa skrýva krásne posolstvo, ktoré motivuje k pomoci aj zákazníkov reťazca. Zakúpením charitatívneho adventného kalendára urobia radosť svojim deťom a zároveň prispejú na dobrú vec – za každý predaný kalendár Kaufland venuje 0,10 eur neziskovej organizácii Úsmev ako dar. Tá peniaze použije na pomoc rodinám v núdzi.
„Deti by mali žiť so svojimi rodičmi, potrebujú skutočný domov, a to nielen na Vianoce. Veríme, že k tomu prispeje aj náš adventný kalendár a výťažok z neho, ktorý venujeme neziskovej organizácii Úsmev ako dar aj tento rok,“ hovorí o význame projektu Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.
„Je mnoho detí a rodín, ktoré potrebujú našu pomoc. Vďaka pandémii viacerí rodičia prišli o prácu a dostali sa do zložitej životnej situácie, v ktorej si nevedia sami pomôcť. Preto si ceníme projekt Darujte úsmev dvakrát, v ktorom každý človek môže podať pomocnú ruku tým, ktorí to potrebujú,“ dodáva Mária Soboličová, manažérka pre fundrising a PR neziskovej organizácie Úsmev ako dar.
Charitatívny projekt Kauflandu tentoraz podporí kampaň s animovanou rozprávkou pod názvom Sladký domov. Porozpráva deťom o tom, ako vtáčik Kiwi spoločne so zvieratkami postavili Medovníčkovi z obalu adventného kalendára medovníkovú chalúpku, pretože nemal kde bývať. Milý príbeh so šťastným koncom takto priblíži aj tým najmenším, aký veľký význam má šťastný domov pre každého z nás.
Viac sa o projekte dozviete na stránke kaufland.sk/sladkydomov
Informačný servis
Viac k témam: Charita, PR
Zdroj: Webnoviny.sk – Darujte úsmev dvakrát, aby rodiny mohli zostať spolu © SITA Všetky práva vyhradené.