dm je absolútnym víťazom medzi slovenskými obchodníkmi
Prvé miesto v sortimentnej kategórii drogérií a parfumérií si medzi oceneniami Mastercard Obchodník roka dm obhájila dvanásty rok za sebou.
Filtrovať podľa kategórie
Prvé miesto v sortimentnej kategórii drogérií a parfumérií si medzi oceneniami Mastercard Obchodník roka dm obhájila dvanásty rok za sebou.
Slovensko nie je len Fico, tvrdí Igor Matovič.
Proti plameňom hasiči bojujú vo štvrti Westminster.
Opozícia by podľa Hlinu mala nájsť spoločný menovateľ, okolo ktorého sa vie spojiť a na rozdiely na chvíľu zabudnúť.
Podľa Gröhlinga sú miliónové haciendy korupčným symbolom sviatku práce pre smerákov.
Šéf americkej diplomacie však pripustil, že Spojené štáty by sa mohli rozhodnúť zamerať sa na iné priority.
Záchranársky vrtuľník z Banskej Bystrice pristával v utorok ráno na futbalovom ihrisku v Poltári.
Podľa predsedu strany Fórum Zsolta Simona Fico otočil kormidlo zo západu na východ.
Prvý máj je tiež dňom vstupu Slovenskej republiky do Európskej únie.
Viaceré médiá v pondelok informovali o obvinení Šeligu z prečinu podnecovania.
29.4.2025 (SITA.sk) – Prvé miesto v sortimentnej kategórii drogérií a parfumérií si medzi oceneniami Mastercard Obchodník roka dm obhájila dvanásty rok za sebou. Vďaka najvyššiemu hodnoteniu spomedzi všetkých obchodníkov tento rok získava aj titul Absolútny víťaz.
„Ďakujeme za túto silnú motiváciu a ďakujeme všetkým, ktorí u nás nakupujú a majú nás radi. Toto ocenenie je veľmi pozitívnou spätnou väzbou na naše úsilie približovať sa zákazníkom, navyše je to aj príjemný darček k tridsiatym narodeninám dm na Slovensku,“ vyjadril vďaku konateľ dm drogerie markt Martin Podhradský.
Ako Absolútny víťaz dm triumfovala vďaka najvyššiemu celkovému skóre vo všetkých kategóriách reprezentatívneho výskumu. Podľa vyhodnotenia výsledkov dm dlhodobo posilňuje najmä v parametri dôvery, jej zákazníci sú veľmi ochotní ju ďalej odporúčať a má aj jedno z najvyšších skóre na trhu v atribúte naplnenia zákazníckych očakávaní.
V prieskume si ju spontánne vybavilo 72 % respondentov nakupujúcich sortiment drogérie a parfumérie. Oproti minulému roku to predstavuje nárast o päť percentných bodov. Zákazníci, ktorí považujú dm za svoje hlavné miesto nákupu tejto sortimentnej kategórie, tvoria 71 %. Na prvom mieste sa jej vďaka dobrej povesti podarilo umiestniť zatiaľ v každom z dvanástich ročníkov ocenenia.
Informačný servis
Viac k témam: Mastercard Obchodník roka, Ocenenie, PR
Zdroj: SITA.sk – dm je absolútnym víťazom medzi slovenskými obchodníkmi © SITA Všetky práva vyhradené.