dm naďalej patrí k top maloobchodníkom na Slovensku
Vo februári bola dm ocenená druhým miestom v prieskume zákazníckej spokojnosti KPMG a tretím miestom vo svojej kategórii v ankete Najzamestnávateľ.
Filtrovať podľa kategórie
Vo februári bola dm ocenená druhým miestom v prieskume zákazníckej spokojnosti KPMG a tretím miestom vo svojej kategórii v ankete Najzamestnávateľ.
Ako dodal, prokurátorka Oddelenia závažnej kriminality GP SR rozhodne o ďalšom procesnom postupe, a to po komplexnom posúdení návrhu a na podklade vyšetrovacieho spisu.
Podľa premiéra sú Šimečkovi rodičia či partnerka príkladom toho, ako sa dá priživovať na mimovládnych organizáciách.
Zároveň obžalovaný podal námietku zaujatosti proti prokurátorovi Rastislavovi Hruškovi.
Ako podotkol minister vnútra Matúš Šutaj Eštok, bezpečnostná situácia vo svete sa mení na dennej báze.
Reťazec získal ocenenie Merkúr – Daňovník roka po desiatykrát.
Zaujímaš sa o najnovšie digitálne technológie a premýšľaš čo ďalej po maturite?
Za volant si sadol napriek tomu, že mal uložený zákaz činnosti viesť motorové vozidlá.
Poverený príslušník Obvodného oddelenia Policajného zboru v Kežmarku začal v prípade trestné stíhanie pre ublíženie na zdraví.
Je tu práčovňa, opatrovateľská služba, plus doprovod, pokiaľ potrebuje klient ísť k lekárovi. Máme tu aj zdravotnú sestričku, ktorá sa taktiež stará o klientov, uviedla riaditeľka...
26.2.2025 (SITA.sk) – Faktormi v hodnotení spoločností sú profesionálny personál s dobrou znalosťou produktov či služieb, dostupnosť kvalitných produktov a služieb za primerané ceny, rýchle dodanie služieb, príjemný zákaznícky zážitok, ako aj vnímanie spoločnosti ako zamestnávateľa. Podľa širokej verejnosti a odborných hodnotiteľov je v týchto oblastiach jednou z najlepších dm drogerie markt.
Vo februári bola dm ocenená druhým miestom v prieskume zákazníckej spokojnosti KPMG a tretím miestom vo svojej kategórii v ankete Najzamestnávateľ.
„Neustále pracujeme na zlepšovaní zákazníckej skúsenosti, čo sa nám darí iba vďaka spokojnosti našich spolupracovníkov. Tieto ocenenia sú dôkazom, že sme v oboch smeroch na dobrej ceste, a zároveň silnou motiváciou naďalej sa zlepšovať,“ komentoval s vďakou Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt.
V ôsmom ročníku štúdie zákazníckej skúsenosti spoločnosti KPMG sa dm umiestnila hneď po kníhkupectve Martinus a oproti minulému roku si tak polepšila o dve miesta. Radí sa tak k top značkám, na ktorých si zákazníci cenia najmä proaktívnu komunikáciu, vytváranie komunity okolo produktov a služieb a dôraz na udržanie lojality zákazníkov.
V tomto roku je dm aj lídrom v dvoch pilieroch, o ktoré sa opiera pozitívna zákaznícka skúsenosť: v pilieroch Personalizácia (vytvorenie pocitu jedinečnosti) a Očakávania (naplnenie potrieb a očakávaní zákazníka). Významne si polepšila aj v pilieri Čas a úsilie (nárast o 6,3 %). Zákazníci v hodnotení dm ocenili najmä kvalitné a cenovo dostupné produkty, množstvo zliav na karte dm a niektorí uvítali aj detské nákupné košíky. dm je tak dlhodobo lídrom v sektore Maloobchod, podsektor Drogérie a lekárne.
„Rebríček najobľúbenejších značiek nám opäť ukázal, že zákazníci preferujú osobnú a empatickú komunikáciu. Tešíme sa, že si mnohé značky v hodnotení za minulý rok výrazne polepšili a že výzvy, ktorým čelili, využili vo svoj prospech. Uvedomujeme si však, že úroveň zákazníckej skúsenosti sa nedosahuje zo dňa na deň, a preto s veľkým nadšením sledujeme, ako sa v nej značky každoročne posúvajú vpred,“ uvádza Lygia Fullbrook, partnerka zodpovedná za poradenské služby KPMG na Slovensku.
Dm v trinástom ročníku ankety Najzamestnávateľ potvrdila svoju atraktivitu a umiestnila sa vo svojej kategórii na treťom mieste za potravinovými reťazcami Kaufland a Lidl. O víťazoch rozhoduje široká verejnosť a zamestnanci spoločností. Výber 20 spoločností, z ktorých si môžu hlasujúci vybrať, nominuje zo všetkých prihlásených odborná porota. Hlasujúci hodnotia benefity a aktivity, ktorým sa spoločnosti venujú.
Kritériá, ktoré pri dm medzi zamestnancami aj verejnosťou zavážili najviac, boli kvalita služieb a produktov, dobré meno spoločnosti a kolektív a ľudia.
K benefitom/výhodám, ktoré najlepšie hodnotia hlasujúci uvádzajúci sa ako spolupracovníci dm, patrí na prvom mieste 13. plat (56,6 %), ďalej odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách (36,4 %) a bezplatné vzdelávanie (30,2 %). Najlepšie hodnotenými benefitmi medzi hlasujúcimi, ktorí sa neuviedli ako spolupracovníci dm, sa stali zľavy na produkty a služby spoločnosti (41,4 %), 13. plat (30,7 %) a odborné vzdelávanie a účasť na konferenciách (19,3 %).
Informačný servis
Viac k témam: Najzamestnávateľ, Ocenenie, PR, Prieskum
Zdroj: SITA.sk – dm naďalej patrí k top maloobchodníkom na Slovensku © SITA Všetky práva vyhradené.