Jeden z najsexi mužov na svete sa stáva novou tvárou Hell Energy
Spoločnosť HELL ENERGY obsadila do najnovšej globálnej reklamnej kampane, ktorá bude odprezentovaná vo viac ako 60 krajinách, jedného z najpopulárnejších hercov na svete - Michele...
Filtrovať podľa kategórie
Spoločnosť HELL ENERGY obsadila do najnovšej globálnej reklamnej kampane, ktorá bude odprezentovaná vo viac ako 60 krajinách, jedného z najpopulárnejších hercov na svete - Michele...
Bývalí členovia OĽANO sa chcú podľa politológa očistiť od toho, čoho boli roky súčasťou.
Rusko by sa tak podľa analytikov z ISW v strednodobom až dlhodobom horizonte mohlo dostať do oveľa lepšej pozície.
V praxi to znamená napríklad to, že doteraz nevyšetrené prípady znásilnení z rokov 2004 až 2014 budú premlčané.
Novela Trestného zákona bola doručená šesť dní od jej schválenia.
Ak sa ich použitie potvrdí, bude to pre ukrajinskú protivzdušnú obranu predstavovať veľký problém.
Nezabudnuteľné módne výstrelky, farebné líčenie, nové hudobné smery, kultové filmy. Uhádli ste! Ide o obdobie 90. rokov, ktoré bolo legendárnym desaťročím.
Lavrov tiež uviedol, že „Washington a jeho spojenci sa nevzdávajú svojich snov" o tom, že by Rusku „spôsobili strategickú porážku".
Kandidátky môžu obsahovať najviac 15 kandidátov. Potrebné je tiež uhradiť volebnú kauciu vo výške 1700 eur.
Ak by sa z RTVS stalo štátne médium, mohlo by dôjsť k rozporu s Európskym aktom o slobode médií.
14.2.2024 (SITA.sk) – Spoločnosť HELL ENERGY obsadila do najnovšej globálnej reklamnej kampane, ktorá bude odprezentovaná vo viac ako 60 krajinách, jedného z najpopulárnejších hercov na svete – Michele Morroneho. Hviezda filmu z produkcie Netflixu „365 dní“ a tvár značky Dolce&Gabbana tak otvára ďalšiu kapitolu príbehu značky HELL.
Michele Morrone sa predstavil v roku 2020 v roli charizmatického Massima Torricelliho, a vyslúžil si za neho obdiv miliónov divákov. Po tomto filmovom debute nasledovala séria spoluprác s prestížnymi módnymi domami, vrátane reklamy s Katy Perry na parfum Dolce&Gabbana (2023). Onedlho ho bude možné vidieť aj v celovečernom thrilleri Subservience, v ktorom si zahrá po boku Megan Fox. Vďaka týmto úspechom je teraz meno Michele Morrone synonymom charizmy a alfa-mužskej energie.
Cieľom HELL ENERGY je prinášať čo najlepšie inovatívne riešenia a zaujímavé spolupráce. Micheleho charakter a podmanivý vzhľad sa preto k značke perfektne hodia. Spolupráca medzi značkou HELL a talianskou hviezdou tak nie je len reklamnou kampaňou, ale aj stretnutím dvoch velikánov, ktorí predstavujú silu a kvalitu. „Touto novou reklamnou kampaňou chceme otvoriť ďalšiu kapitolu úspešného príbehu značky so zaujímavou osobnosťou, ktorej hodnoty si HELL ENERGY váži. Prostredníctvom tejto spolupráce chceme zvýšiť našu medzinárodnú prítomnosť a rozšíriť cieľovú skupinu tým, že oslovíme mladšiu generáciu sledujúcu súčasné trendy,“ povedala o novej spolupráci Adrienn Popovics, operatívna marketingová riaditeľka spoločnosti HELL.
Nová kampaň pozostávajúca z niekoľkých mini reklám/ spotov bude spustená vo viac ako 60 krajinách v polovici februára, a to s využitím celého spektra marketingovej komunikácie so špeciálnym zameraním na kanály sociálnych médií. Charizmatického talianskeho herca uvidia fanúšikovia a konzumenti HELL v integrovanej viackanálovej reklamnej kampani, na predajných miestach a v outdoorových reklamných médiách, ako aj v televízii a na digitálnych kanáloch. Zvláštnosťou spotov je, že ukážu Morroneho v rôznych životných situáciách, ako si vychutnáva energetický nápoj HELL, a to napríklad počas jeho ranných rutinných rituálov alebo počas tréningu. Natáčanie prebiehalo v Maďarsku za súčasti medzinárodnej produkcie so 100 členným štábom, a pod vedením amerického režiséra.
Informačný servis
Viac k témam: PR
Zdroj: SITA.sk – Jeden z najsexi mužov na svete sa stáva novou tvárou Hell Energy © SITA Všetky práva vyhradené.