J&T BANKA odštartovala zelenú kampaň
Banka vo svojej novej kampani rozvíja komunikačný koncept, v ktorého centre stojí klient banky.
Filtrovať podľa kategórie
Banka vo svojej novej kampani rozvíja komunikačný koncept, v ktorého centre stojí klient banky.
Samuel Vlčan požiada o uvoľnenie z funkcie povereného ministra pôdohospodárstva a rozvoja vidieka.
Na teplé májové dni netrpezlivo čakajú aj všetci milovníci grilovania a opekania doma či v prírode. Aj preto Tesco tento rok posilnilo ponuku špecialít na grilovanie.
Pavol Rusko je právoplatne odsúdený za falšovanie miliónových televíznych zmeniek na 19 rokov väzenia.
Ako uviedla organizácia, Matovič je známy svojimi negatívnymi výrokmi smerom k LGBT menšine a minulý rok za jeden z nich získal aj anti-cenu Homofób roka.
S Hlasom-SD podpísala Jednota dôchodcov memorandum 5. apríla tohto roku, pričom šéf strany Peter Pellegrini seniorom sľúbil pravidelné príspevky na činnosť, ak bude vo vláde.
Spoločnosť Reko Recycling je v posledných hodinách horúcou témou.
Sólymos uviedol, že maďarská konzervatívna platforma strany najprv poprela a tajila, že s Gyimesim rokuje a v súčasnosti tají to, že sa s ním dohodla.
K zraneniam osôb nedošlo a predbežné škody boli vyčíslené na najmenej 20-tisíc eur.
Spôsobenú škodu pre Lesy SR vyčíslili na najmenej 3-tisíc eur.
4.5.2023 (SITA.sk) – Banka vo svojej novej kampani rozvíja komunikačný koncept, v ktorého centre stojí klient banky. Tentoraz svoj spoločensky zodpovedný postoj vyjadruje investovaním do zeleného dlhopisu.
J&T BANKA prichádza s reklamnou kampaňou, ktorou pokračuje v komunikačnom koncepte „vyjadrenia pocty klientom banky“. Tí rokmi vyzreli a svojím zodpovedným prístupom k životu sa stávajú inšpiráciou aj pre iných.
Televízne spoty sú zamerané na tie charakteristiky klientov banky, ktoré vyjadrujú ich spoločenskú zodpovednosť a zrelý prístup k životu.
„Zvyčajne platí, že banky inšpirujú svojich klientov, ako sa správať spoločensky zodpovedne. J&T BANKA naproti tomu svojim klientom vzdáva hold za ich zrelý prístup k životu a spoločnosti. Ich zodpovednosť voči sebe, rodine a majetku prerástla v zodpovednosť voči okoliu a spoločnosti. Na takýchto klientoch sme postavili náš komunikačný koncept, ktorý sa nám darí postupne rozvíjať. Aktuálne už v tretej reklamnej kampani banky,“ hovorí Beata Hudecová, kreatívna riaditeľka agentúry MW Promotion.
Hlavným hrdinom nového spotu je klient banky, ktorý svojím rozumným investovaním s J&T BANKOU dosahuje nielen atraktívny výnos, ale tentoraz môže investovaním do zeleného dlhopisu KLINGERKA II. prispieť aj k zlepšeniu kvality života ostatných. Klingerka II. nadväzuje na úspešnú prvú etapu projektu, ktorého zavŕšením bude vznik ucelenej mestskej štvrte v širšom centre Bratislavy. Projekt, budovaný v súlade s princípmi udržateľnosti a s ohľadom na životné prostredie, prináša výhody udržateľného investovania a zodpovedného prístupu ku budúcnosti.
Ide o prvú reklamnú kampaň pod taktovkou nového riaditeľa odboru marketingu a komunikácie J&T BANKY Romana Matulíka, ktorý hovorí: „Spoločnosť ako celok, oblasť investovania nevynímajúc, sa v poslednom období viac a viac zamýšľa nad tým, do akej miery jej aktivity spĺňajú požiadavky ekologickej zodpovednosti a sociálnej ohľaduplnosti. Pomáhať planéte a spoločnosti pritom automaticky neznamená nižšiu výkonnosť pri investovaní. Preto som veľmi rád, že pod značkou J&T BANKA komunikujeme zelenú investíciu – zelený dlhopis KLINGERKA II. Investovaním doň naši klienti získajú nielen atraktívny výnos investície, no zároveň prispejú k zlepšeniu kvality života ostatných.“
Za novým TV spotom J&T BANKY stojí agentúra MW Promotion a produkčná spoločnosť Revers Films. Spot je súčasťou aktuálnej kampane prebiehajúcej v online priestore, printoch a na OOH médiách.
Vizitka kampane:
Creative director: Beata Hudecová
Art director: Michal Klobušický
Copywriter: Beata Hudecová
Strategy director: Martin Marko
Account manager: Mira Čechová
Digital: Patrik Serbin
Režisér: Max Turek
Hudba: Oliver Fillner
Produkcia: Revers – Adam Noška
Informačný servis
Viac k témam: PR, Reklamná kampaň, Udržateľnosť
Zdroj: SITA.sk – J&T BANKA odštartovala zelenú kampaň © SITA Všetky práva vyhradené.