Koľko krajov, toľko chutí. Najviac slovenských výrobkov nájdete práve v Kauflande
Prieskum GfK z júla 2020 potvrdil líderské postavenie reťazca v ponuke slovenských výrobkov.
Filtrovať podľa kategórie
Prieskum GfK z júla 2020 potvrdil líderské postavenie reťazca v ponuke slovenských výrobkov.
Popredné osobnosti politického a občianskeho života odštartovali celoeurópsky projekt, ktorého cieľom je posilniť demokraciu v Európe.
Návrh nového zákona rozširuje aj pôsobnosť Súdnej rady SR o konanie vo veciach majetkových pomerov sudcov.
Magistrát prijal rozhodnutie z dôvodu aktuálnej situácie súvisiacej s pandémiou.
Túto dávku štát poskytuje rodičom vtedy, ak ich dieťa počas koronakrízy dovŕšilo tri roky alebo šesť rokov, ak ide o dieťa s dlhodobo nepriaznivým zdravotným stavom.
Minimálny dôchodok pri získaní 30 tzv. kvalifikovaných rokov dôchodkového poistenia bude od začiatku budúceho roka naďalej 334,30 eura.
Maximálna suma odmeny pre zamestnanca v hrubom dosiahne 772 eur.
Naopak cena pri bezdymových tabakových výrobkoch porastie pomalšie.
Zrušenie tejto odvodovej výnimky sa negatívne dotkne zhruba 116-tisíc zamestnancov ročne.
Britská ekonomika sa podľa aktualizovaných údajov v druhom kvartáli v porovnaní s prechádzajúcim štvrťrokom prepadla o 19,8 %.
30.9.2020 (Webnoviny.sk) – Prieskum GfK z júla 2020 potvrdil líderské postavenie reťazca v ponuke slovenských výrobkov. S absolútnym počtom takmer 6 500 vystavení slovenských výrobkov Kaufland zaznamenal najvyšší medziročný nárast spomedzi konkurencie. Toto číslo pritom neustále rastie už od roku 2017.
Spoločnosť GfK sa zamerala na počet vystavení slovenských produktov v 32 tovarových kategóriách a 92 podkategóriách u všetkých veľkých hráčov na slovenskom trhu. Kaufland v prieskume preukázal svoju vedúcu pozíciu s najvyšším priemerným počtom vystavení slovenských výrobkov (absolútny počet). V priemere ide o 6 482 kusov, čo je o 574 viac ako minulý rok. Do úvahy je pritom potrebné brať práve absolútne čísla a nie percentuálne podiely. Podiel vystavení slovenských produktov totiž závisí od veľkosti predajnej plochy, čiže od šírky sortimentu, a neinterpretuje tak reálnu šírku ponuky slovenských produktov.
„Teší nás, že v absolútnom počte vystavení slovenských výrobkov sme na prvom mieste. Je to pre nás signál, že náš cieľ, ktorým je podpora slovenských dodávateľov, sa nám darí napĺňať. Aktuálne ponúkame v 65 predajniach Kauflandu výrobky od 81 lokálnych dodávateľov. V ponuke máme aj špeciálny slovenský produktový rad Z lásky k tradícii, ktorý zahŕňa produkty s overenými receptúrami vyrobené výlučne zo slovenských surovín od domácich dodávateľov,“ uvádza hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.
Dodáva, že reťazec najmä v tejto neľahkej dobe vníma podporu slovenských výrobcov ako nesmierne dôležitú. „Záleží nám na tom, aby sme ako obchodný reťazec pôsobiaci na Slovensku ponúkali široký sortiment kvalitných slovenských výrobkov a množstvo regionálnych potravín. Zakladáme si na našich dobrých vzťahoch so slovenskými výrobcami a neustále hľadáme nové príležitosti na ich podporu. Práve tento rok sa totiž ukazuje, aká dôležitá je spolupráca, lebo vďaka nej môže byť slovenská ekonomika silnejšia,“ uzatvára Lucia Langová.
Celkový podiel vystavení slovenských výrobkov vo všetkých kategóriách a na celom Slovensku zaznamenal nárast z 38 % v minulom roku na úroveň 38,6 % v tomto roku. K tomuto rastu prispeli všetci hlavní hráči v maloobchode. Medziročne rastie aj priemerný počet vystavení slovenských výrobkov v absolútnom vyjadrení v sledovaných reťazcoch – v roku 2020 to bolo už 3 168 oproti 3 046 v roku 2019.
Informačný servis
Viac k témam: Kaufland, PR, slovenské výrobky
Zdroj: Webnoviny.sk – Koľko krajov, toľko chutí. Najviac slovenských výrobkov nájdete práve v Kauflande © SITA Všetky práva vyhradené.