Kooperativa svojou kampaňou učí vodičov používať gesto „prepáč“
Poisťovňa KOOPERATIVA ako líder v autopoistení prichádza s novou komunikačnou iniciatívou.
Filtrovať podľa kategórie
Poisťovňa KOOPERATIVA ako líder v autopoistení prichádza s novou komunikačnou iniciatívou.
Za marec až júl tohto roka pritom uhradilo podporu v čase skrátenej práce v sume 18,9 milióna eur a aktuálne posudzuje žiadosti v objeme 1,5 milióna eur.
Cieľom je dohodnúť sa na jednom kandidátovi proti protežovanému kandidátovi, ktorým je podľa Polónyho terajší podpredseda BBSK a syn župana Ondrej Lunter.
Na pôde Najvyššieho správneho súdu SR sa začal disciplinárny proces so sudkyňou Okresného súdu Bratislava I Denisou C.
Ruský vodca Vladimir Putin podľa neho pohŕda západným svetom, tradičným systémom medzinárodných vzťahov a medzinárodným právom.
Muž bol už v minulosti súdne trestaný za majetkovú aj násilnú trestnú činnosť.
Novela zákona má legislatívne vyjadriť zásadu pre policajta alebo orgán vykonávajúci prehliadku, aby bral ohľad na záujem dieťaťa.
Radary boli pôvodne nastavené ako mobilné, Hamran si vyžiadal ich zmenu na stacionárne.
Súčasne navrhujú aj novelu priestupkového zákona, v rámci ktorej chcú zaviesť sankciu za spáchanie priestupku na úseku neposkytnutia prístupu k informáciám.
Vláda oboch vymenovala podľa odporúčania výberovej komisie po verejnom vypočutí kandidátov.
5.10.2022 (Webnoviny.sk) – Poisťovňa KOOPERATIVA ako líder v autopoistení prichádza s novou komunikačnou iniciatívou. Vo svojej kampani Najväčšie gesto je povedať prepáč, približuje nielen praktické výhody svojho riešenia komplexného autopoistenia AutoMat, ale zároveň chce všetkých vodičov motivovať k osvojeniu si ľudskejšieho prístupu k druhým na cestách. S týmto zámerom pracuje s medzinárodným posunkom „prepáč“, ktorý sa môže naučiť používať v bežnom živote každý z nás.
Poznajú to všetci vodiči a vodičky. Za volantom máme tendenciu okamžite sa rozčuľovať nad druhými vodičmi, keď urobia hoci len drobnú chybu. Keď nás niekto predbehne, tlačí sa na nás v zápche, vytrúbi nás, nedá nám prednosť či smerovku, okamžite sa spustí spŕška vulgarizmov aj negatívnych, všetkým dobre známych posunkov. Podľa psychológov naše typické reakcie pri stretnutí s druhými vodičmi ilustrujú fenomén, ktorý sa nazýva tzv. základná atribučná chyba.
„To znamená, že keď sledujeme nejaké správanie, hneď na základe toho prisúdime človeku nejakú vnútornú charakteristiku. Druhým vodičom automaticky pripisujeme zlý úmysel. Filtrujeme, že to môže byť len začiatočník, mať možno stres, alebo prežívať náročné obdobie, je tam množstvo situačných dôvodov, ktoré môžu ovplyvniť jeho pozornosť a správanie na ceste,“ hovorí odborníčka na sociálnu psychológiu Vladimíra Kurincová Čavojová z Centra spoločenských a psychologických vied SAV.
Experti radia trénovať sa v tom, že budeme robiť odstup medzi emočnou reakciou. Inak povedané, keď aj dôjde k nejakej miernej, život neohrozujúcej kolízii s iným vodičom, nebudeme reagovať hneď, pozdržíme svoje „ventilovanie sa“. „Takisto je dobré sa nastaviť tak, že ak urobím nejakú chybu ja, druhému vodičovi sa ospravedlním, či už jednoduchým gestom alebo zablikaním. Všetkým nám predsa padne takýto ľudský prístup dobre. Zvlášť v dnešnej dobe veľmi potrebujeme vzájomne si prejavovať ľudskosť, rešpekt, byť k sebe milší. A to nielen na cestách ale vo všetkých oblastiach spolunažívania,“ hodnotí psychologička Vladimíra Kurincová Čavojová.
Na ospravedlnenie sa druhému existuje v medzinárodnej posunkovej reči konkrétny znak. Stačí zovrieť dlaň v päsť a urobiť ňou kruh na hrudi v smere hodinových ručičiek, prípadne vo vzduchu, aby to dobre videl aj vodič, ktorému svoje gesto posielame. Ako tento posunok vyzerá a prečo je dobré o ňom vedieť, ukazuje práve nová kampaň poisťovne KOOPERATIVA.
S týmto gestom pracuje v kľúčovom videu nasadenom do médií, kde rozpracováva formou špeciálneho formátu online videoankety s vodičmi. Myšlienku, ktorá vznikla v spolupráci s kreatívnou agentúrou Core4, prevezmú aj viacerí spolupracujúci influenceri v rámci sociálnych sietí, kde bude poisťovňa využívať jednotné označenie #respektzavolantom. Súčasťou bude aj podporná PR kampaň. Tá sa hlbšie pozrie na psychologické pozadie nášho správania za volantom a v spolupráci so psychologičkou dáva tipy, ako na sebe pracovať s cieľom byť pre druhých viac ohľaduplnými spoluúčastníkmi cestnej premávky.
Informačný servis
Viac k témam: AutoMat, autopoistenie, Najväčšie gesto, PR
Zdroj: Webnoviny.sk – Kooperativa svojou kampaňou učí vodičov používať gesto „prepáč“ © SITA Všetky práva vyhradené.