KROS napreduje. Rebranding pre novú éru podnikania
Slovenský softvérový líder KROS prichádza s novým dizajnom a digitálnou jednoduchosťou. Inovácie, ktoré vás posunú vpred – pretože biznis nemá byť zložitý.
Filtrovať podľa kategórie
Slovenský softvérový líder KROS prichádza s novým dizajnom a digitálnou jednoduchosťou. Inovácie, ktoré vás posunú vpred – pretože biznis nemá byť zložitý.
Špecializovaný trestný súd v Pezinku od minulého roku opätovne prejednáva prípad súrodencov Dávida a Dominika Krátkych.
Vladimír Finsterle, farmaceut a zakladateľ MojaLekáreň.sk, hovorí, že zdravie má byť dostupné všetkým.
Každý rok predĺžia životnosť približne 8 000 jazdeným vozíkom a v rámci Európy majú v ponuke viac ako 25-tisíc použitých vysokozdvižných pomocníkov a skladovej techniky.
Upozorňuje Okresné riaditeľstvo Policajného zboru v Senci.
Slovákov v Ríme nie je málo, študuje i pôsobí tam veľký počet kňazov, rehoľníkov a rehoľných sestier, ale aj bežní laici.
V súčasnosti prebieha debata o viacerých návrhoch na racionalizáciu počtu mestských častí.
Americký senátor z Republikánskej strany Lindsey Graham uviedol, že zákonodarcovia sú pripravení prijať dodatočné sankcie proti Rusku.
Prezident Donald Trump vyvíja tlak na Moskvu a Kyjev, aby uzavreli dohodu.
„Grónsko nikdy, nikdy nebude majetkom, ktorý si môže ktokoľvek kúpiť," uviedol.
28.4.2025 (SITA.sk) – Slovenský softvérový líder KROS prichádza s novým dizajnom a digitálnou jednoduchosťou. Inovácie, ktoré vás posunú vpred – pretože biznis nemá byť zložitý.
Jednoduchosť, zrozumiteľnosť a digitálny mindset. Presne to prináša rebranding spoločnosti KROS, ktorá pomáha firmám, podnikateľom a účtovníkom už tri desaťročia. Nový vizuál, zrozumiteľné názvy produktov a priateľský tone of voice sú odpoveďou na to, ako sa mení svet podnikania a ako naň značka KROS reaguje s rešpektom, ale aj odvahou.
„Rebranding je súčasťou širšej stratégie a znamená pre nás prirodzený krok vpred. Chceme, aby si zákazníci z našich riešení vedeli rýchlo a ľahko vybrať, rozumeli im na prvý pohľad a radi s nimi pracovali. KROS sa nemení preto, že musí. Mení sa preto, že chce byť lepší“ hovorí Gabriela Trpišová, marketingová riaditeľka KROS.
Nová vizuálna identita je moderná, digitálna a lepšie vystihuje, kým dnes KROS je, spoľahlivý partner pre podnikanie. Vďaka výraznejšiemu vizuálu sa naša značka a produkty budú dať rýchlejšie rozpoznať. Reagujeme na potreby doby, aj na očakávania novej generácie podnikateľov, ktorí vyrástli online, myslia inak a chcú riešenia, ktoré sú jednoduché, zrozumiteľné a vizuálne pekné na prvý pohľad. Zmenou prechádza:
Logo: Nový symbol, nové línie, nové písmo. Jednoduché a lepšie fungujúce v digitálnom prostredí.
Farby: Vizuálna paleta sa posúva. Prinášame tmavomodrú stabilitu, bordovú energiu a svetlosť pre orientáciu a prístupnosť.
Názvy produktov: Zjednocujeme ich pod značku KROS. Aby zákazníci vedeli, že riešenia, ktoré používajú sú z jedného spoľahlivého miesta.
Komunikácia: Prirodzená, priateľská, menej formálna. Komunikujeme viac výhod a benefitov, ktoré zákazník reálne pocíti.
Našej značke dávame svieži vzhľad, ale to najdôležitejšie zostáva pevne na svojom mieste.
KROS aj naďalej stojí na stabilite a spoľahlivosti, ktorú si budujeme celé roky. Za našimi riešeniami je tím ľudí, ktorí chápu podnikanie aj potreby zákazníkov a vždy ochotne poradia. Stále nás poháňa chuť veci zjednodušovať, inovovať a posúvať vpred. Vo vnútri zostávame tým KROSom, ktorému môžete dôverovať.
V KROSe máme tím, na ktorý sa môžeme spoľahnúť, v dobrom aj náročnom období. Rebranding je pre nás aj spôsob, ako lepšie ukázať navonok to, čo nás definuje a to je ľudskosť, férovosť a chuť pomáhať.“ dopĺňa Jana Haderková, riaditeľka spoločnosti.
Rebranding ako symbol napredovania
KROS rebrandingom neukončuje kapitolu, naopak, otvára ďalšiu. Svet podnikania sa mení. Prichádzajú nové generácie podnikateľov, nové výzvy, nové tempo. KROS nechce iba držať krok, chce byť tvorca softvérových invencií. Chce vyvíjať aplikácie, ktoré pomáhajú, predvídajú a podporujú podnikateľov. Softvér nemá byť rébus, má byť nástroj. Intuitívny, inšpirujúci a priateľský. Aj preto sa spoločnosť púšťa do zmien, ktoré dávajú zmysel s hlavným mottom: Zažime spolu krásu napredovania.
„KROS za tie roky vyrástol z malej firmy na softvérového lídra, ale vždy sme ostali verní ľuďom. Tento rebranding pre mňa nie je len o dizajne. Je to o tom, aby sme boli ešte bližšie zákazníkom a ukázali, že napredujeme spolu s nimi.“ Marek Polic, spolumajiteľ KROS
KROS je slovenská softvérová spoločnosť, ktorá už 30 rokov pomáha firmám, účtovníkom a stavebným expertom zjednodušiť každodenný biznis. Vyvíjame vlastné produkty pre fakturáciu, účtovníctvo, mzdy, sklady, riadenie podniku aj stavebné rozpočty. Robíme softvér a aplikácie, ktoré hovoria po slovensky – a rozumejú biznisu tak, ako mu rozumiete vy.
Informačný servis
Viac k témam: Kros, PR
Zdroj: SITA.sk – KROS napreduje. Rebranding pre novú éru podnikania © SITA Všetky práva vyhradené.