Kto nás podrží aj v náročných časoch? Prieskumy hovoria jasnou rečou!
Lidl získal všetky hlavné medaile Best Buy a Qudal, viacero prvenstiev má aj jeho eshop.
Filtrovať podľa kategórie
Lidl získal všetky hlavné medaile Best Buy a Qudal, viacero prvenstiev má aj jeho eshop.
Muži nad 35 rokov – myslíte si, že bolesti hlavy, nespavosť a občasné bolesti na hrudníku, máte zo stresu? A čo, ak je to inak?
Okresný súd Bratislava V na piatkovom pojednávaní rozhodnutie nevyhlási.
Obhajoba bývalého špeciálneho prokurátora argumentuje tým, že za výpovede v neprospech Dušana Kováčika dostali svedkovia, ktorí boli ináč trestne stíhaní rôzne výhody.
Spoločnosť LANXESS sa zúčastní na konferencii "Fuse Box Meets Dryer - Plastics in E&E Applications", ktorú organizuje Juhonemecké výskumné centrum plastov (Das...
Prezidentka SR okrem Bernu navštívi aj Zürich a Ženevu.
Zelenskyj dodal, že v Černihivskej oblasti Rusi zaútočili na dedinu Desna, kde podľa neho zahynulo veľa ľudí a záchranári stále prehľadávajú trosky budov.
Po začiatku vojny Rusko prijalo prísnejší zákon, podľa ktorého sa šírenie „falošných správ“ o konflikte trestá až 15 rokmi väzenia.
Mestá a obce sa týmto spôsobom prihlásili k štrajkovej pohotovosti, o ktorej v stredu rozhodli delegáti mimoriadneho snemu Združenia miesta a obcí Slovenska.
Za dostatočnú považujú pomoc zo strany vlády najčastejšie ženy, vzdelaní a ľudia s vekom 66 a viac rokov.
20.5.2022 (Webnoviny.sk) – Lidl získal všetky hlavné medaile Best Buy a Qudal, viacero prvenstiev má aj jeho eshop.
Zo všetkých strán počúvame o vysokej kvalite a pritom výhodnej cene. Obzvlášť v súčasných náročných časoch mnohí tvrdia, že ich ceny sú tie najlepšie a kvalita špičková. Ako sa zorientovať v spleti rôznych sloganov? Jednoducho, stačí sa spýtať tých najpovolanejších – zákazníkov. A tí sa vyjadrili jednoznačne: symbolom najvyššej kvality a zároveň najlepšieho pomeru ceny a kvality je pre nich Lidl. Diskont je aktuálnym držiteľom všetkých štyroch najhodnotnejších medailí Best Buy a Qudal na Slovensku. Získal ich sortiment Lidla ako taký a navyše aj jeho privátne značky.
„Robíme všetko pre to, aby sa na nás zákazníci mohli bez obáv spoľahnúť. Podarilo sa nám to počas pandémie koronavírusu a správnou voľbou pre zákazníkov sme aj v týchto náročných časoch. Či ide o značkové výrobky, alebo produkty našich vlastných značiek, je pre nás kľúčová kvalita, cena a dostupnosť – v tomto nerobíme žiadne kompromisy,“ povedal Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika zodpovedný za rezort nákupu.
Prieskumy Best Buy a Qudal realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. O zisku ocenení rozhodujú v prieskume verejnej mienky zákazníci, pričom sa oslovuje reprezentatívna vzorka 1200 spotrebiteľov. Lidl je historicky najúspešnejšou značkou na slovenskom trhu čo do počtu získaných medailí Best Buy a Qudal, ktorých má na konte mnoho desiatok.
Kvalitu a popularitu si zákazníci spájajú s Lidlom aj v online prostredí. Eshop diskontného reťazca ponúkajúci spotrebný tovar obhájil absolútnu Cenu popularity v prestížnej súťaži ShopRoku. V ankete organizovanej portálom Heureka získal Lidl, rovnako ako pred rokom, prvenstvá aj v kategóriách Cena kvality obchodné domy a Cena popularity obchodné domy.
„Tento rok prišlo viac ako 75 000 hlasov. Výsledky Ceny kvality a Ceny popularity sa do značnej miery prekrývajú, čo svedčí, že zákazníci skutočne dostávajú kvalitu od svojich obľúbených e-shopov,“ hodnotí Tomáš Braverman, CEO Heureka Group. O víťazoch rozhodli vo verejnom internetovom hlasovaní samotní zákazníci. „Popri širokej ponuke, rôznych tematických akciách, výhodnej cene a vysokej kvalite, si dávame záležať aj na zákazníckom servise a rýchlosti vybavenia. Získané ocenenia sú pre nás dôležitým signálom, že sme na správnej ceste,“ povedala Erika Bojtošová, vedúca úseku Lidl Onlineshop. Eshop dostupný na Lidl.sk disponuje na Heureke priemernou známkou 4,7 a tisíckami pozitívnych recenzií, podľa dotazníka spokojnosti ho odporúča až 95% zákazníkov.
Informačný servis
Viac k témam: PR, Prieskum
Zdroj: Webnoviny.sk – Kto nás podrží aj v náročných časoch? Prieskumy hovoria jasnou rečou! © SITA Všetky práva vyhradené.