Ktorých developerov a developerské projekty kupujúci najviac poznajú?
Exkluzívny prieskum 2CREATE: Z desiatok spoločností, ktoré na developerskom trhu pôsobia, majú iba štyri v povedomí širokej verejnosti dvojcifernú spontánnu poznateľnosť.
Filtrovať podľa kategórie
Exkluzívny prieskum 2CREATE: Z desiatok spoločností, ktoré na developerskom trhu pôsobia, majú iba štyri v povedomí širokej verejnosti dvojcifernú spontánnu poznateľnosť.
O daňovej reforme bude podľa Sulíka potrebné "ešte veľmi dlho diskutovať".
Ministerka si myslí, že v súčasnom programovom vyhlásení je všetko podstatné.
Iniciatíva Veda pomáha – COVID-19 vyhodnotila doterajšie plnenie opatrení, na ktorých sa zhodli odborníci za okrúhlym stolom na Úrade vlády SR.
Legislatívny návrh s uvedenými zmenami posunul parlament do druhého čítania.
Richard Sulík sa vráti do funkcie ministra hospodárstva, Branislav Gröhling bude minister školstva a Ivan Korčok šéf rezortu diplomacie.
Minister Doležal je presvedčený, že treba pomoc cestovnému ruchu vrátane gastro sektoru navýšiť.
Rýchlosť nástupu virtuálnej elektronickej komunikácie v poslednom roku prekonal všetky očakávania. K veľkému posunu prišlo aj v oblasti bankovníctva. VÚB banka sa prispôsobila...
Právnik Dereka Chauvina tvrdí, že Floyd zomrel na srdcovú arytmiu, ktorá nastala v dôsledku hypertenzie a ďalších chorôb.
Skutok sa odohral v rómskej osady v Huncovciach.
30.3.2021 (Webnoviny.sk) – Exkluzívny prieskum 2CREATE: Z desiatok spoločností, ktoré na developerskom trhu pôsobia, majú iba štyri v povedomí širokej verejnosti dvojcifernú spontánnu poznateľnosť.
Reklamná agentúra 2CREATE, ktorá je lídrom na trhu v developerskom marketingu s viac ako 50 projektami, si nechala vypracovať exkluzívny prieskum v Go4Insight, ktorý vnáša svetlo do problematiky poznateľnosti viac ako troch desiatok developerov a 100 developerských projektov v Bratislave a okolí.
Z výsledkov prieskumu vyplýva, ako verejnosť – vrátane užšie vymedzenej skupiny ľudí, čo za ostatných 12 mesiacov riešili kúpu nehnuteľnosti – vníma poznateľnosť developerov a ich developerských projektov. Kvantitatívny prieskum prebiehal od novembra 2020 do januára 2021 na vzorke 508 obyvateľov Bratislavy a okolia vo veku od 18 do 64 rokov.
Najvyššiu spontánnu znalosť medzi developermi má JTRE (22 %) tesne pred HB Reavis (20 %), ktorá je na špici v „prvá menovaná“. Takmer identicky sú na tom na treťom a štvrtom mieste YIT (15 %) a Penta (14 %). Všetci ostatní developeri majú spontánnu znalosť nižšiu ako 7 %.
Top značkou v tejto kategórii je spoločnosť YIT s 28 %, kde vidieť relatívny nárast oproti spontánnej znalosti až + 87 %. Penta Investments s 25 % zaznamenala relatívny nárast + 78 %, J&T Real Estate, ktorá bola lídrom pri celkovej spontánnej znalosti, však len 4 % a pri HB Reavis Group vidieť dokonca 25 % relatívny pokles, čo je ale očakávaným výsledkom, vzhľadom na zameranie spoločnosti, ktorá rieši primárne komerčný, nie rezidenčný development.
V kategórii podporenej znalosti developerov sme s otázkou „Ktoré z uvedených spoločností poznáte?“ porovnávali výsledky 11 vybraných developerov. Prvé dve priečky, neprekvapivo, obsadili spoločnosti JTRE a Penta, ktorých poznateľnosť prirodzene vyplýva z ich presahov obchodných aktivít do segmentov mimo developerského trhu. Top trojicu, ktorá v prieskume mala podporenú znalosť nad 40 % uzatvára YIT s dlhodobo silnou poznateľnosťou.
„Kľúčom k pochopeniu, ako komunikačná stratégia zaberá pri plnení obchodných cieľov developerov, je parameter Index cielenej znalosti (ITA). V tomto prípade ide o vyjadrenie rozdielu medzi celkovou poznateľnosťou značky a poznateľnosťou v užšie zadefinovanej cieľovej skupine (ľuďmi, čo za ostatných 12 mesiacov riešili kúpu nehnuteľnosti)“ vysvetľuje Martin Porada, CEO agentúry 2CREATE, ktorá prieskum realizovala.
Silné čísla ITA zaznamenali napríklad ITB Development (+ 75 %) a Púpava Development (+ 60 %).
„Prieskum sa zaoberal nielen meraním povedomia verejnosti o tom, kto stavia, ale aj čo sa stavia,“ pokračuje Porada. Prvá priečka patrí Slnečniciam, víťazovi podľa spontánnej (24 %) aj podporenej znalosti (impozantných 76 %). Ak sa opomenie všeobecne známy, no svojou povahou nerezidenčný projekt Stanica Nivy, projektom s druhou najvyššou spontánnou znalosťou sa stali Čerešne fine living s 11-percentnou spontánnou znalosťou. Čerešne preskočili aj „vychytené“ projekty ako Bory (7 %), Eurovea Tower (6 %) či Sky Park (6 %).
Fullservisová reklamná agentúra, ktorá má na konte viac ako 50 developerských projektov a práce pre viaceré veľké, ale aj menšie spoločnosti pôsobiace v real estate nielen na Slovensku. Svoje postavenie najskúsenejšej agentúry na Slovensku v oblasti developerského marketingu dosiahli hlavne BEYOND marketingovým prístupom, ktorý zahŕňa aj veľké spektrum služieb nad rámec bežnej reklamnej agentúry. Pri záujme klienta 2CREATE aktívne vstupuje aj do analytiky, cenotvorby a obchodnej stratégie s cieľom maximalizácie obchodných výsledkov developera. Ich služby sú postavené nielen na dlhoročnom know-how a komplexnom in-house marketingovom servise, ale aj na dátach s PARSER.SK – unikátneho analytického nástroja na zber nekoherentných dát z real estate trhu, vďaka ktorému už niekoľko rokov live 24/7 monitorujú až 21 parametrov každej bytovej jednotky z viac ako 100 projektov na Slovensku.
Informačný servis
Viac k témam: developeri, PR, prieskum
Zdroj: Webnoviny.sk – Ktorých developerov a developerské projekty kupujúci najviac poznajú? © SITA Všetky práva vyhradené.