Lidl optimalizuje letáky, ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera
Diskontný reťazec zmenil formát aj gramáž svojich letákov, aktuálne optimalizuje aj distribúciu.
Filtrovať podľa kategórie
Diskontný reťazec zmenil formát aj gramáž svojich letákov, aktuálne optimalizuje aj distribúciu.
Líška prešla za 76 dní vzdialenosť 4 415 kilometrov.
Ak uchádzač podá zjavne nedôvodné námietky alebo odvolanie, úrad zastaví konanie a uloží mu pokutu do stotisíc eur. Obstarávateľ sa bude môcť v prípade vzniku škody domáhať jej...
Ponorka sa v súčasnosti nachádza v prístave Severomorsk.
Spoločnosť podľa nich oberá miestne podniky o prácu a prispieva tiež k zhoršeniu klimatických zmien.
O žiadosti Nicholsonovej o pozastavenie členstva by mala Republiková rada SaS rozhodnúť na najbližšom zasadnutí koncom júla.
Združenie miest a obcí (ZMOS) vyzýva poslancov, aby v septembri v druhom čítaní nepodporili novelu zákona o dani z príjmov a o sociálnych službách.
SMK predstavila svoj návrh na vytvorenie volebnej strany, o ktorom bude Maďarské fórum rokovať v rámci svojich štruktúr. Obe strany sa dohodli, že budú v dialógu pokračovať ďalej.
Európski lídri, naopak, tvrdia, že bez tejto podmienky žiadna dohoda nemôže byť.
Polícia zverejnila na sociálnej sieti aj zábery osôb a žiada verejnosť o pomoc pri ich identifikovaní.
3.7.2019 (Webnoviny.sk) – Diskontný reťazec zmenil formát aj gramáž svojich letákov, aktuálne optimalizuje aj distribúciu.
Spoločnosti Lidl Slovenská republika záleží na trvalej udržateľnosti a preto pravidelne prehodnocuje svoj vplyv na životné prostredie. Diskontný reťazec sa rozhodol optimalizovať svoje letáky, čím ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera. Zmenu Lidl dosiahol zmenou formátu a prehodnotením distribučnej siete.
„V obchodnom roku 2018 sme sa rozhodli prejsť z letáku tlačeného vo formáte A3 na rozmer A4. Na ročnej báze sme tým dosiahli úsporu viac ako 1520 ton papiera. Od začiatku tohto obchodného roka sme zrušili distribúciu letákov približne v tretine regiónov a ušetríme tak ďalších 850 ton,“ vysvetlil Branislav Brzula, vedúci úseku marketingu Lidl Slovenská republika, a pokračoval: „Zákazníkov motivujeme k odoberaniu elektronických newslettrov, sledovaniu ponúk na našej webovej stránke, facebookovom profile či v aplikácii. Leták je pre nás stále dôležitým prostriedkom na komunikovanie akčných ponúk. Zároveň však registrujeme rastúci záujem zákazníkov o sledovanie našich online kanálov.“
Letáky Lidla disponujú certifikátom EU Ecolabel. Ten je garanciou, že daný tlačiarensky produkt je recyklovateľný a je vytlačený na papieri s malým vplyvom na životné prostredie. Diskontný reťazec zároveň ročne recykluje 18 500 ton papiera a kartónov. Pre lepšiu predstavu, ide o váhu 4100 dospelých slonov afrických.
Inzercia
Viac k témam: Lidl Slovenská republika, PR, životné prostredie
Zdroj: Webnoviny.sk – Lidl optimalizuje letáky, ročne ušetrí takmer 2400 ton papiera © SITA Všetky práva vyhradené.