Médiá pred eurovoľbami písali najmä o opozícii, najviac zmienok získalo Progresívne Slovensko
Vyplýva to z dát spoločnosti Mediaboard, ktorá spustila online projekt Mediálny obraz.
Filtrovať podľa kategórie
Vyplýva to z dát spoločnosti Mediaboard, ktorá spustila online projekt Mediálny obraz.
Šimečka ďalej vyzval ľudí, aby v sobotu 8. júna prišli k volebným urnám a vybrali si svojich zástupcov v europarlamente.
Podľa Timára ďalšie strany, hnutia či koalície reálne nemajú šancu na víťazstvo.
Z recyklovaných tabakových filtrov vzniká granulát, ktorý je plnohodnotnou náhradou celulózy pri výrobe asfaltu.
Iniciatívni sú aj poslanci parlamentu.
Zabezpečovať bude centrálne skladovanie bežného spotrebného sortimentu, vrátane potravín ako aj ich expedíciu.
Šutaj Eštok zároveň povedal, že polícia musela zabezpečiť ochranu predstaviteľov hnutia Slovensko (bývalé OĽaNO) v rámci volebnej kampane v rómskych osadách.
Najbližší termín pojednávania, ktorý ostal v platnosti, je 27. júna.
Šutaj Eštok na margo toho, či cíti voči koaličným partnerom politický dlh za to, že v prezidentských voľbách podporili Pellegriniho uviedol, že sa im za to opakovane poďakoval.
Minister obrany Robert Kaliňák nemá pocit, že by v tejto súvislosti mal niečo intenzívne riešiť.
5.6.2024 (SITA.sk) – Mesiac pred eurovoľbami sa najviac v médiách písalo o Progresívnom Slovensku (PS). Vyplýva to z dát spoločnosti Mediaboard, ktorá v súvislosti s blížiacimi sa eurovoľbami spustila online projekt Mediálny obraz.
Dáta ukazujú, že z pohľadu objemu medializácie získali najväčší kus májového koláča opozičné strany. S necelými 6 000 zmienkami dominovali Progresívne Slovensko a Sloboda a Solidarita (SaS).
K počtu 4 000 sa približovala strana Smer-SD a cez trojtisícovú hranicu sa dostal aj Hlas-SD. Naopak, hnutiu Slovensko zatiaľ nepomohla ani volebná koalícia so stranou Za ľudí a s 249 zmienkami výrazne zaostávalo.
Z mimoparlamentných strán bola v máji najviditeľnejšia Maďarská aliancia (698) a Demokrati (489). Republika mala v tradičných médiách iba okrajový priestor (68), novinári dokonca častejšie spomínali stranu Slovenský Patriot (80).
Mapu politických článkov v rámci intenzity najviac formovali Denník N a Sme. Obe médiá boli dvoma najčastejšími zdrojmi o PS, SaS, Smere-SD aj Hlase-SD. Aktívna bola aj Pravda, ktorá sa najviac venovala Smeru-SD (164), PS (125) a Hlasu-SD (112).
V priebehu mája približne stokrát zmienil štyri najmedializovanejšie strany aj denník Štandard. Z bulvárnych médií sa mesiac pred voľbami politike najviac venoval portál Plus Jedeň deň (Pluska), ktorý sa dostal medzi najčastejšie zdroje o Smere-SD, SaS a Hlase-SD. Topky sa zase výraznejšie zamerali na SaS (92) a Progresívne Slovensko (86).
„V tejto situácií považujeme za obzvlášť dôležité, aby mali ľudia na Slovensku prístup k nezávislému monitoringu mediálnej aktivity. Preto opäť pred voľbami spúšťame Mediálny obraz,” uviedol CEO spoločnosti Mediaboard Ľubomír Šimášek.
Centralizované dáta môžu podľa jeho slov pomôcť verejnosti lepšie pochopiť mediálnu stopu kandidujúcich strán a odhaľovať potenciálne skreslenia.
Viac k témam: Prieskum, Voľby do Európskeho parlamentu (eurovoľby) 2024
Zdroj: SITA.sk – Médiá pred eurovoľbami písali najmä o opozícii, najviac zmienok získalo Progresívne Slovensko © SITA Všetky práva vyhradené.