Menštruačný kalendár dm vo FLE Media Awards zvíťazil v kategórii najlepšieho využitia tlačených médií
Od roku 2023 je témou letných osvetových kampaní dm drogerie markt ženské zdravie, ktoré je úzko prepojené s prežívaním menštruačného cyklu.
Filtrovať podľa kategórie
Od roku 2023 je témou letných osvetových kampaní dm drogerie markt ženské zdravie, ktoré je úzko prepojené s prežívaním menštruačného cyklu.
Veľvyslanec Dr. Johannes Wimmer a obchodná poradkyňa rakúskeho veľvyslanectva Bettina Trojer sa zaujímali o ambiciózne plány digitalizácie a automatizácie logistickej spoločnosti.
Švédska strana je zase pripravená zdieľať skúsenosti s budovaním dlhodobých úložísk jadrového odpadu.
Zavedenie tohto inštitútu by malo vytvoriť efektívny mechanizmus nápravy.
Navrhované Múzeum národného obrodenia by tiež malo fungovať ako samostatné múzeum v rámci štruktúry SNM.
Prieskum ukázal, že obyvatelia Slovenska najviac dôverujú prezidentovi Petrovi Pellegrinimu.
Fico zároveň poďakoval čínskej strane za možnosť uskutočniť návštevu po jej odložení v júni kvôli atentátu.
Vodič bol zadržaný a vec bola postúpená polícii.
Vychutnajte si jesenné farby v meste dosýta a naplánujte si výlet pre zamilované dvojice podľa nasledujúceho itinerára.
Navštívte Košice počas farebnej jesene a objavujte historickú pamiatkovú rezerváciu pri poriadnej hostine s kačacími hodmi.
31.10.2024 (SITA.sk) – Od roku 2023 je témou letných osvetových kampaní dm drogerie markt ženské zdravie, ktoré je úzko prepojené s prežívaním menštruačného cyklu. Spoločenské tabu patriace tejto téme sa dm usiluje odstraňovať rôznymi nástrojmi kampaňovej komunikácie.
V súťaži zameranej na české a slovenské mediálne kampane bola dm drogerie markt ocenená v kategórii najlepšieho využitia tlačených médií. Toto mediálne nasadenie pripravila agentúra Wavemaker Slovakia, ktorá zvíťazila aj v kategórii Inovatívny autor.
Ocenenou ideou bol menštruačný kalendár, realizovaný vo forme vkladanej brožúry do mesačníka Zdravie, ktorý je printovým lídrom na slovenskom trhu v tematike zdravia s nákladom 48 250 kusov. Úlohou brožúry bolo priblíženie témy menštruačného cyklu interaktívnou a natívne zaujímavou formou. Okrem informácií obsahoval kupóny na získanie bodov zákazníckeho programu za nákup menštruačných potrieb, pozvánku na dm ženský beh alebo odkazy na hudobné playlisty pre každú fázu cyklu.
„Zdravie hrá v živote každého z nás veľmi dôležitú rolu, preto je dôležité rozumieť mu a vedieť o ňom hovoriť. Témy spojené so ženským zdravím, akou je napríklad menštruačný cyklus a jeho prežívanie, sú však ešte stále spoločenským tabu. Malými aj väčšími krokmi sa budeme aj naďalej usilovať o to, aby neboli. Ďakujeme za ocenenie nášho úsilia, ďakujeme agentúre Wavemaker, že nám osvetu pomáha šíriť k verejnosti,“ vyjadrila sa počas galavečera udeľovania ocenení Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt. Ocenenia FLE Media Awards, ktoré sa už 19 rokov zameriavajú na mediálne kampane a využitie jednotlivých mediatypov na českom a slovenskom trhu, sa odovzdávali na konci októbra v pražskom Divadle X10.
Informačný servis
Viac k témam: FLE Media Awards, menštruačný kalendár, Ocenenie, PR, Súťaž
Zdroj: SITA.sk – Menštruačný kalendár dm vo FLE Media Awards zvíťazil v kategórii najlepšieho využitia tlačených médií © SITA Všetky práva vyhradené.