Najobľúbenejší obchodník a najlepší predajca potravín je stále Lidl
Jediný skutočný diskont s potravinami na Slovensku aj naďalej víťazí v súťaži Mastercard Obchodník roka a Shop roku.
Filtrovať podľa kategórie
Jediný skutočný diskont s potravinami na Slovensku aj naďalej víťazí v súťaži Mastercard Obchodník roka a Shop roku.
Medziročne sa miera nezamestnanosti v eurozóne nezmenila, keďže v marci 2023 bola 6 percent.
Fico podľa Progresívneho Slovenska ohrozuje slobodu médií.
Ako ukázal nedávny prieskum spoločnosti Danone, spotrebiteľom nie je stav planéty ľahostajný a ovplyvňuje ich to aj pri výbere tovarov.
Šéf Kremľa zvýšil výdavky na obranu na takmer 7 % ruského hrubého domáceho produktu.
Uviedla to prezidentka SR Zuzana Čaputová pri príležitosti Svetového dňa slobody tlače.
Zmena nastala po odchode pôvodných dozorových prokurátorov prípadu vraždy novinára.
Ušetriť pri nakupovaní by sme chceli mnohí, však? Tieto tipy vám pri tom môžu pomôcť.
Izraelský minister zahraničných vecí Jisrael Kac vo štvrtok obvinil Turecko z blokovania izraelského dovozu a vývozu z tureckých prístavov.
Ukrajina potrebuje najmä obrnené vozidlá, muníciu a rakety.
3.5.2024 (SITA.sk) – Jediný skutočný diskont s potravinami na Slovensku aj naďalej víťazí v súťaži Mastercard Obchodník roka a Shop roku.
V apríli sa opäť udeľovali prestížne ocenenia Mastercard Obchodník roka, ktoré odzrkadľujú obľúbenosť obchodníkov na Slovensku. „Za jedenásť rokov, počas ktorých udeľujeme ocenenie Mastercard Obchodník roka, sa slovenský maloobchodný trh výrazne zmenil. Vstúpili naň noví hráči, čo prinieslo posilnenie konkurencie, a slovenskí obchodníci tiež prišli s množstvom inovatívnych prístupov. Dve veci sa však nemenia – zákazníci hľadajú príjemné zážitky a pre obchodníkov je rozhodujúca ich spokojnosť pri nakupovaní,“ uviedla Jana Lvová, generálna riaditeľka Mastercard pre Českú republiku a Slovensko. Slovenskí zákazníci svoj názor nemenia – najobľúbenejším obchodníkom a zároveň najlepším obchodníkom s potravinami je Lidl.
Cenu verejnosti získal Lidl už jedenástykrát. V internetovom hlasovaní o tom rozhodlo celkovo 34 584 zákazníkov, ktorý mu priradili celkovo 112 294 hlasov, o vyše 50-tisíc viac než dostal druhý v poradí. „Z nášho pohľadu je toto ocenenie najlepším uznaním, najlepšou spätnou väzbou, akú môžeme dostať. O úspechu konkrétneho predajcu rozhodujú zákazníci, a preto je pre nás získanie jedenásteho verejného ocenenia veľkým zadosťučinením a záväzkom do budúcnosti. Budeme tvrdo pracovať na tom, aby Lidl bol aj v nasledujúcich rokoch tou správnou voľbou pre každého. Ďakujem všetkým našim zamestnancom, dodávateľom a partnerom, s ktorými nás spája spoločný cieľ – spokojnosť zákazníkov,“ povedala Zita Szlavikovics, generálna riaditeľka Lidl Slovenská republika. Cenu Obchodník roka s potravinami získal Lidl jubilejný desiaty raz. Zabodoval najmä v parametri zapamätateľnosti, zákazníci tiež preukázali vysokú mieru lojality.
U zákazníkov boduje aj eshop Lidla. V súťaži Shop roku získal cenu popularity v kategórií obchodné domy a tiež v absolútnom poradí, zvíťazil aj v cene kvality medzi obchodnými domami. O všetkých prvenstvách rozhodli zákazníci v hlasovaní na webe súťaže a priebežným hodnotením na stránke heureka.sk. Rovnako sa Lidlu darilo aj v predošlých troch ročníkoch.
Informačný servis
Viac k témam: Mastercard Obchodník, PR, Shop roku, Súťaž
Zdroj: SITA.sk – Najobľúbenejší obchodník a najlepší predajca potravín je stále Lidl © SITA Všetky práva vyhradené.