Panta Rhei v rebríčku obľúbených značiek poskočila z 15. miesta na 2.
Pre Panta Rhei je to výrazný posun z minuloročného 15. miesta v rebríčku, ktorý kompletizuje spoločnosť KPMG.
Filtrovať podľa kategórie
Pre Panta Rhei je to výrazný posun z minuloročného 15. miesta v rebríčku, ktorý kompletizuje spoločnosť KPMG.
71-ročný dôchodca údajne povedal, že je hrdý na to, čo urobil.
Tragická udalosť ako je atentát na predsedu vlády má obrovský potenciál roztáčanie emočných centrifúg a tabu už bolo prelomené.
Rusko si je dobre vedomé tohto obmedzenia.
Robert Kaliňák sa poďakoval celému zdravotníckemu tímu nemocnice.
Séria čistiacich prostriedkov PANTRA PROFESIONAL, ktorá spĺňa najvyššie štandardy, bola vyvinutá spoločnosťou BANCHEM s.r.o. na základe poznatkov a skúseností popredných...
Podľa podpredsedu parlamentu Ľuboša Blahu nesú za incident zodpovednosť médiá a opozícia.
Bezpečnostný poradca Lumír Němec tvrdí, že Fico mal počas styku s verejnosťou v Handlovej tzv. ochranný box.
Reakcie politických elít a osobností po atentáte budú podľa názoru politológa Gabriela Eštoka rozhodujúce pre budúcnosť celého štátu.
Pri útoku utrpeli zranenia napríklad 15-ročný chlapec a jeho 53-ročný otec.
16.5.2024 (SITA.sk) – Najväčšia sieť slovenských kníhkupectiev Panta Rhei sa v hodnotení Najobľúbenejších značiek zákazníkov na Slovensku za rok 2023 umiestnila 2. mieste. Pre Panta Rhei je to výrazný posun z minuloročného 15. miesta v rebríčku, ktorý kompletizuje spoločnosť KPMG. Ako jedna z mála spoločností si Panta Rhei v porovnaní s minulým rokom vylepšila aj index hodnotenia zákazníckej skúsenosti.
„Tento výsledok nás určite teší. Najmä preto, že sa nám z minuloročného 15. miesta podarilo posunúť na druhú priečku. Optimizmom nás napĺňa aj to, že v hodnotení zákazníckej skúsenosti sme za víťazom zaostali iba o pár stotín. Chcel by som všetkým kolegom v našich 61 kníhkupectvách poďakovať za ich obetavú prácu a za to, že pre našich zákazníkov vytvárajú príjemné prostredie, kam sa radi vracajú nielen kvôli knihám, ale aj kvôli atmosfére,“ hovorí generálny riaditeľ Panta Rhei Martin Hromkovič.
Do 7. ročníka prieskumu bolo zaradených 146 značiek a zúčastnilo sa ho 2513 zákazníckych respondentov. Hodnotenie zákazníckej skúsenosti ovplyvnila ekonomická situácia a inflácia. K výraznému poklesu hodnotenia značiek došlo nielen na Slovensku, ale aj naprieč väčšinou z 21 krajín, ktoré boli súčasťou prieskumu.
„Celkovo zákaznícka skúsenosť na Slovensku v roku 2023 poklesla o – 3,6 %. Podieľalo sa na tom mnoho faktorov, medzi hlavné patrí inflácia a s ňou spojené zvyšovanie cien. Makroekonomická situácia vo všeobecnosti zohráva zásadnú úlohu pri formovaní správania zákazníkov a ich skúsenosťou so značkami. Potvrdzujú to aj výsledky prieskumu, kde až 90 % respondentov uviedlo, že stúpajúce životné náklady majú v súčasnosti veľký vplyv na ich nákupné správanie a rozhodovanie,“ uvádza sa v správe KPMG.
Martinus
Panta Rhei
Fio Banka
dm drogerie markt
Packeta
Max
Teta Drogérie
com
IKEA
Pilulka.sk
Informačný servis
Viac k témam: PR
Zdroj: SITA.sk – Panta Rhei v rebríčku obľúbených značiek poskočila z 15. miesta na 2. © SITA Všetky práva vyhradené.