PEPCO pokračuje v expanzii na Slovensku
Z nuly na sto obchodov! Značka PEPCO na Slovensku potvrdzuje svoje rastové ambície. Dnes značka otvorila už svoju stú predajňu v Prievidzi. Vedenie spoločnosti sľubuje otvoriť...
Filtrovať podľa kategórie
Z nuly na sto obchodov! Značka PEPCO na Slovensku potvrdzuje svoje rastové ambície. Dnes značka otvorila už svoju stú predajňu v Prievidzi. Vedenie spoločnosti sľubuje otvoriť...
Štyridsaťdvaročná žena na Peugeote musela zastaviť auto, pretože sa jej poškodila pneumatika.
Výrazné zvýšenie rodičovského príspevku je podľa predsedu Smeru Roberta Fica "vlajkovou loďou" pripravovaných sociálnych opatrení a slovenská ekonomika si toto opatrenie určite...
Zrážka s nákladným vozidlom mala pre cyklistu fatálne následky.
Stovka dobrovoľníkov, 500 hodín aktivít v prospech pacientov. Aj takto môže vyzerať oslava narodenín spoločnosti, v rámci ktorej väčšina zamestnancov vymenila jeden deň v práci za...
Motoristi tak mohli v dvadsiatom treťom týždni tohto roka natankovať na čerpacích staniciach na Slovensku najpredávanejší 95-oktánový benzín v priemere za 1,368 eura za liter.
Až 300-tisíc ľudí navštívi každý rok obľúbenú Magio pláž na Tyršovom nábreží v Bratislave. Časť brehu Dunaja v hlavnom meste sa počas letných prázdnin premení na chill-out zónu,...
Podpíšu koaličnú dohodu.
Igor a Marat Medoevovi sú podľa kolegov novinára Golunova príslušníci ruskej tajnej služby FSB.
Jedného muža sa podarilo zachrániť.
PRIEVIDZA 14. júna (WebNoviny.sk) – Z nuly na sto obchodov! Značka PEPCO na Slovensku potvrdzuje svoje rastové ambície. Dnes značka otvorila už svoju stú predajňu v Prievidzi. Vedenie spoločnosti sľubuje otvoriť obľúbené obchody aj v mestách, kde ešte značka nepôsobí.
„Bez našich zákazníkov by sa to nepodarilo. Bez nich by sme tu neboli. Chcem sa im úprimne poďakovať, a zároveň pozvať Prievidžanov do novej predajne,“ zdôrazňuje Milan Drahoš, Country Manager PEPCO pre Slovensko a Českú republiku. „PEPCO dosiahlo svojich sto predajní najmä vďaka verným zákazníkom a zamestnancom, ktorí našim obchodom dodávajú tú správnu atmosféru,“ dodal.
Milan Drahoš naznačuje, že novootvorená predajňa nie je zďaleka posledná: „V expanzii plánujeme pokračovať aj naďalej tak, aby sme zabezpečili pohodlné nákupy aj v mestách, kde ešte nepôsobíme. Chceme byť čo najbližšie k našim zákazníkom. Zároveň sa budeme sústrediť na zväčšovanie a modernizáciu existujúcich predajní s cieľom vyššieho komfortu nákupu.“
Sieť obchodov PEPCO je na Slovensku známa najmä predajom oblečenia pre deti a hračiek. Ponuku ďalej dopĺňa vyhľadávaný sortiment produktov pre domácnosť a bývanie, školské potreby i móda pre dospelých.
Filozofiou značky je heslo: „Viac za menej… každý deň!“ Sieť obchodov sa nelimituje len na veľké mestá a veľké obchodné domy. Naopak, PEPCO chce byť značkou, ktorá je blízko zákazníkom. Predajne má aj v mestách a obciach s počtom obyvateľov pod 10 000. Našla svoje miesto v ľahko dostupných retailových parkoch, ale aj menších obchodných domoch, čo potvrdzuje aj umiestnenie stej predajne. Nachádza sa v priestoroch retailového parku STOP SHOP PRIEVIDZA a je už druhou predajňou PEPCO v tomto meste.
Spoločnosť vznikla v roku 1999 v Poľsku. Do roku 2004 otvorila prvých 14 predajní. O necelú dekádu neskôr expandovala aj na slovenský trh. Aktuálne má na Slovensku, spolu s novootvorenou predajňou v Prievidzi, sto predajní.
Okrem Slovenska a Českej republiky spoločnosť pôsobí v Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvátsku, Slovinsku, Estónsku, Litve, Lotyšsku a tiež v Bulharsku.
Inzercia
Viac k témam: nová predajňa, obchod, PEPCO, predajňa
Zdroj: Webnoviny.sk – PEPCO pokračuje v expanzii na Slovensku © SITA Všetky práva vyhradené.