Retailovou jednotkou pre slovenských zákazníkov je Lidl
Spomedzi predajcov potravín sa na prvom mieste z pohľadu zákazníckej skúsenosti umiestnil Lidl.
Filtrovať podľa kategórie
Spomedzi predajcov potravín sa na prvom mieste z pohľadu zákazníckej skúsenosti umiestnil Lidl.
RÍM 13. mája (WebNoviny.sk) – Spoločnosť Facebook zrušila pred voľbami do Európskeho parlamentu niektoré falošné talianske účty a stránky, ktoré šírili nepravdivé...
TRNAVA 13. mája (WebNoviny.sk) – Spoločnosť Letisko Piešťany sa odvolala proti rozhodnutiu Okresného súdu v Piešťanoch vo veci vyplatenia odmien bývalému členovi vedenia...
BRATISLAVA 13. mája (WebNoviny.sk) – Národný bezpečnostný úrad (NBÚ) v prípade bezpečnostnej previerky špeciálneho prokurátora Dušana Kováčika nepochybil. Otvorili...
BRATISLAVA/TRENČÍN 13. mája (WebNoviny.sk) – Poriadne opitého šoféra chytili policajti počas víkendovej celokrajskej dopravnej akcie v Trenčianskom kraji. Vodiča VW Polo...
KUALA LUMPUR 13. mája (WebNoviny.sk) – Malajzijská polícia zatkla štyroch mužov, ktorí plánovali útoky počas ramadánu. Ich terčmi mali byť vysokopostavené osoby, chrámy a...
Regionálne občianske združenie OZ Ružomberčan má viac ako sedemtisíc členov a stále rastie.
NITRA/BRATISLAVA 13. mája (WebNoviny.sk) – Približne tristo obyvateľov obcí okresu Nové Zámky v pondelok protestovalo pred Ministerstvom životného prostredia SR v Bratislave proti...
BRATISLAVA/ŽILINA 13. mája (WebNoviny.sk) – Viac ako mesiac sa bude liečiť 19-ročný mladík, ktorého minulý týždeň prepadli dvaja muži v dome v obci Kolárovice v okrese...
BRATISLAVA 13. mája (WebNoviny.sk) – Čína oznámila, že zavedie clá na americké tovary v hodnote 60 mld. USD s účinnosťou od 1. júna. Čínske clá sa budú uplatňovať voči viac...
BRATISLAVA 13. mája (WebNoviny.sk) – Spomedzi predajcov potravín sa na prvom mieste z pohľadu zákazníckej skúsenosti umiestnil Lidl.
Z novej štúdie zákazníckej skúsenosti renomovanej audítorskej spoločnosti KPMG vyplynulo, že najobľúbenejšou značkou Slovákov spomedzi predajcov potravín je Lidl, ktorý v pomyselnom súboji zdolal Kaufland. V prieskume „Na rovnakej vlne“ sa jedinečnou metodikou šiestich pilierov hodnotili výpovede 2800 respondentov z celého Slovenska. Svoje hodnotenie jednotlivých spoločností podali ľudia, ktorí sú priamo zákazníkmi alebo boli s konkrétnou značkou v interakcii za posledného polroka.
Spomenutý prieskum sa na Slovensku realizoval po druhý raz a vo svojej aktuálnej edícii hodnotí predošlý kalendárny rok. Zber dát sa uskutočnil v druhom polroku 2018. Skúsenosť s celkovo 120 značkami v 10 sektoroch vyjadrilo 2800 zákazníkov, ktorí dovedna udelili 35 000 jedinečných hodnotení. „Špičková zákaznícka skúsenosť priťahuje spokojných a verných zákazníkov prináša ekonomický rast spoločnosti a stáva sa kľúčovou pri odlíšení sa od konkurencie,“ uviedla Karin Nemčeková, manažérka KPMG na Slovensku zodpovedná za službu riadenia zákazníckej skúsenosti. Hodnotenie zákazníckej skúsenosti je postavené na šiestich pilieroch, ktorými sú: personalizácia – individuálny prístup, integrita – dôveryhodnosť, očakávania, riešenie problémov, čas a úsilie, empatia – porozumenie zákazníkom a vytváranie vzťahu.
„Všetko, čo robíme, robíme pre našich zákazníkov a vďaka nim. Neustále berieme ohľad na očakávania našich zákazníkov a snažíme sa im v maximálnej možnej miere vyhovieť. Spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá, pretože na jej základe sa dokážeme zlepšovať. A ako hovoríme v Lidli ´Kto sa prestáva zlepšovať, ten prestáva byť dobrý´,“ uviedol Miroslav Růžička, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za oblasť predaja.
Zakladá si na jednoduchosti a čerstvosti, angažuje sa v komunitných a sociálnych projektoch. Zákazník nájde v predajniach to, čo skutočne potrebuje. Spoločnosť sa snaží udržiavať pozornosť spotrebiteľov inšpiratívnymi online receptmi, tipmi do kuchyne, súťažami či módnymi a sezónnymi hitmi. Zákazníci chvália Lidl za hladké riešenie problémov. Bez okolkov prijíma vrátenie tovaru, uzná si chybu a ponúkne výmenu či náhradu. Lidl myslí na zákazníka už vo firemných zásadách, kladie dôraz aj na vlastných zamestnancov, životné prostredie a zodpovedný prístup voči dodávateľom a spoločnosti. Spoločenskú zodpovednosť berie vážne, dôkazom je napríklad výstavba detských ihrísk, výsadba stromov, či kúpa prístrojov do nemocníc. K dobrému skóre v pilieri Integrita prispieva spokojnosť zákazníkov s kvalitou a čerstvosťou tovaru. Oceňujú tiež škálu produktov a atmosféru v predajniach dotváranú príjemnými predavačmi. Svedčia o tom nadpriemerné sektorové hodnoty v pilieroch Personalizácia a Očakávania.
Lidl sa ako v roku 2017 prvá spoločnosť na Slovensku zapojila do prestížneho medzinárodného programu ICERTIAS Customers´ Friend, ktorý skúma ústretovosť k zákazníkom. Nevyhnutným predpokladom bolo úspešné absolvovanie podrobného auditu. Posudzovanými oblasťami sú reputácia obchodníka na domácom trhu, celkový postoj firmy ku komunite a spoločnosti, komunikácia obchodníka, zákaznícke skúsenosti a miera dôvery verejnosti k firme. Lidl sa už šesťkrát po sebe tešil z ocenenia Obchodník roka, ktoré získal vďaka dôvere a hlasom verejnosti.
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na www.lidl.sk a na sociálnych sieťach.
Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube Lidl Slovensko: https://www.youtube.com/lidlslovensko
YouTube Kuchynalidla: https://www.youtube.com/kuchynalidla
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-
Inzercia
Viac k témam: Lidl, Na rovnakej vlne, prieskum
Zdroj: Webnoviny.sk – Retailovou jednotkou pre slovenských zákazníkov je Lidl © SITA Všetky práva vyhradené.