Tri prvenstvá pre dm v súťaži Mastercard Obchodník roka 2022
Absolútny víťaz, Obchodník s drogériou a parfumériou a Obchodník Generácie Z.
Filtrovať podľa kategórie
Absolútny víťaz, Obchodník s drogériou a parfumériou a Obchodník Generácie Z.
Pripravte si váš pracovný look už vopred. S inšpiráciou vám pomôže módna značka F&F!
Podľa Stoltenberga bude mať Ukrajina silnú pozíciu, aby mohla pokračovať v opätovnom získavaní okupovaného územia.
Diskont sa opäť stal obchodníkom roka podľa slovenských zákazníkov a verejnosť ocenila aj jeho internetový obchod
Doteraz dokazovanie vo veci vykonával Okresný súd v Trnave, obžalovaná však podala ústavnú sťažnosť.
Hlas-SD považuje každý deň pôsobenia Romana Mikulca vo funkcii za škodlivé pre Slovensko.
Bojové pozície Ruska podľa britského ministerstva obrany „veľmi pravdepodobne“ zvyšujú riziko poškodenia bezpečnostných systémov jadrovej elektrárne, ak sa v okolí zariadenia...
Vydavateľstvo EPRAVO Group v spolupráci s týždenníkom TREND vyhlásili víťazov 11. ročníka renomovanej súťaže Právnická firma roka 2023.
Dobšovič viedol MLB do začiatku roka 2022, keď prešiel na rezort životného prostredia, kde zastrešoval reformu národných parkov.
Pojednávanie v tejto veci bude pokračovať 4. októbra.
27.4.2023 (SITA.sk) – Absolútny víťaz, Obchodník s drogériou a parfumériou a Obchodník Generácie Z.
Spoločnosť dm drogerie markt sa v súťaži Mastercard Obchodník roka 2022 v kategórii Obchodník s drogériou a parfumériou, v ktorej bolo hodnotených celkovo až 11 obchodníkov, stala už po desiaty raz jej víťazom. V celkovom poradí obchodníkov vrátane e-shopov zapojených do prieskumu sa po prvýkrát umiestnila na prvom mieste a takisto sa umiestnila na prvom mieste v novej kategórii Obchodník roka Generácie Z. Vo verejnom hlasovaní v kategórii Cena verejnosti, ktoré prebiehalo prostredníctvom internetových stránok a zapojilo sa doň 31 293 osôb, sa dm umiestnila na siedmom mieste s 5 392 hlasmi. dm bola so svojím projektom dmLive nominovaná aj v kategórii Mastercard Inovácia roka – Digitálny šampión medzi TOP 3 projekty, ktoré boli prezentované v rámci konferencie New Retail Summit.
„Desiaty, jubilejný ročník prestížneho ocenenia Mastercard Obchodník roka 2022 sa nesie v znamení nášho absolútneho víťazstva až v troch kategóriách – Absolútny víťaz, Obchodník roka s drogériou a parfumériou a Obchodník roka Generácie Z. Sme nesmierne poctení a šťastní, že sa nám po prvýkrát v histórii súťaže práve v týchto náročných časoch poznačených nelichotivou ekonomickou situáciou podarilo triumfovať a dokázať tak našu silnú pozíciu obchodníka v rámci silného konkurenčného prostredia na slovenskom trhu a získať tak titul Absolútny víťaz. Sme hrdí na to, že naši zákazníci nám neustále prejavujú silnú lojalitu a naše predajne a online prostredie sú pre nich miestom, ktorému môžu plne dôverovať. Navyše víťazstvo v kategórii Obchodník roka Generácie Z dokazuje, že sa nám darí v napĺňaní potrieb aj v náročnej mladej cieľovej skupine, akou Generácia Z práve je,“ povedal na margo umiestnení Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.
Najlepšie skóre vynieslo na prvú priečku spoločnosť dm drogerie markt a tá sa tak stala absolútnym víťazom desiateho ročníka ocenenia Mastercard Obchodník roka. dm sa v posledných rokoch vždy držala na špici TOP3 najlepšie hodnotených obchodníkov, tento rok sa jej podaril posun z minuloročného tretieho miesta na prvenstvo. dm dlhodobo posilňuje predovšetkým lojalitu svojich zákazníkov, veľmi silná je aj v parametri dôvery.
Obchodníkom roka z pohľadu generácie Z sa stáva dm drogerie markt. Je to predovšetkým vďaka vysokej miere lojality, ktorú mladí ľudia tomuto obchodníkovi preukazujú – je hlavným nákupným miestom v kategórii drogérií a parfumérií pre prevažnú väčšinu mladých ľudí generácie Z. Mladí ľudia zároveň vyjadrujú dm veľmi vysokú mieru dôvery, a to nielen v porovnaní s obchodníkmi v rámci svojej kategórie, ale aj naprieč celým trhom.
Dm drogerie markt získala okrem titulu Absolútny víťaz a Obchodník roka Generácie Z aj ocenenie Mastercard Obchodník roka s drogériou a parfumériou. Bodovala v parametri zapamätateľnosť – spontánne ju uviedlo 70 % respondentov nakupujúcich sortiment. Zákazníci dm drogerie markt deklarujú v danej kategórii aj najvyššiu mieru lojality – podiel zákazníkov, pre ktorých je obchod hlavným nákupným miestom pre daný sortiment, je 73 %.
Súťaž Mastercard Obchodník roka 2022 je projektom spoločnosti Mastercard, ktorý si už desiaty rok kladie za cieľ vyzdvihnúť tých najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom lepšie sa zorientovať na trhu. Celkový víťaz aj víťazi v jednotlivých sortimentných kategóriách boli určení na základe reprezentatívneho výskumu realizovaného nezávislou výskumnou agentúrou, ktorá oslovila 1 000 respondentov vo veku od 15 do 69 rokov.
Pri vyhodnotení výsledkov boli zohľadnené dve skupiny faktorov, a to faktory pozície na trhu (zapamätateľnosť firmy, lojalita zákazníkov) a faktory dôvery zákazníkov (ochota odporučiť predajňu, ochota urobiť opakovaný nákup, naplnenie očakávaní od nákupu v predajni a odlišnosť predajne od konkurencie). Výsledné ocenenia preto predstavujú mapu maloobchodu a slúžia zákazníkom na orientáciu na trhu.
Informačný servis
Viac k témam: Mastercard Obchodník roka, Ocenenie, PR
Zdroj: SITA.sk – Tri prvenstvá pre dm v súťaži Mastercard Obchodník roka 2022 © SITA Všetky práva vyhradené.