V parlamentných voľbách odvolilo takmer 70 percent mladých ľudí, dôvodom je kampaň Chcem tu zostať
Podľa údajov exit pollu agentúry Focus je to o štyri percentá viac ako v uplynulých voľbách.
Filtrovať podľa kategórie
Podľa údajov exit pollu agentúry Focus je to o štyri percentá viac ako v uplynulých voľbách.
V prípade potreby je polícia pripravená prijať opatrenia.
Uviedla to vojenská administratíva oblasti.
Miestnych obyvateľov vystrašil veľký kúdol dymu.
Organizátori udelili aj jedno špeciálne, bonusové ocenenie.
Uviedol to predseda SNS po dnešnom sneme strany.
Záchranári konštatovali, že celkovo pomáhali 16 ľuďom.
V prípade, že podnikáte alebo s podnikaním plánujete začať, riešiť musíte aj otázku podnikateľského účtu. Je prirodzené, že najmä menšie spoločnosti či živnostníci sa prioritne...
Na neformálnom samite v Granade vznikla medzi krajinami EÚ v súvislosti s nelegálnou migráciou zhoda na tom, že je potrebné sa viac zamerať na externé hranice.
Ako SNS informovala, budú vyhodnocovať výsledky volieb.
7.10.2023 (SITA.sk) – V septembrových parlamentných voľbách prišlo voliť takmer 70 percent mladých ľudí.
Podľa údajov exit pollu agentúry Focus je to o štyri percentá viac ako v uplynulých voľbách do Národnej rady SR. V máji pritom svoju účasť vo voľbách deklarovalo len niečo cez 50 percent mladých.
Ako ďalej informovala kampaň Chcem tu zostať – preto volím, mobilizačná sieť vznikla len tri mesiace pred voľbami, no aj tak zaujala svoju cieľovú skupinu. Na sociálnych sieťach rástla pre zapojenie 60 influencerov.
Online kampaň doplnili diskusie, mobilizačné koncerty a podujatia na školách. Na tých sa zúčastnil aj predseda úradníckej vlády Ľudovít Ódor či minister školstva Daniel Bútora. Podľa septembrového prieskumu agentúry Focus bola poznateľnosť značky Chcem tu zostať na úrovni takmer 40 percent celkovej populácie.
„Nestranícka mobilizačná kampaň mala silnú podporu nielen v občianskom sektore, ale aj medzi firmami a bežnými ľuďmi. Rozbeh kampane pokryli organizácie zo svojich rezerv, v ďalších fázach kampaň podporili stovky darcov, nadácie, ale najmä veľké firmy,“ uviedol Patrik Kimijan z kampane.
Zobraziť fotogalériu k článku:
Predčasné voľby na Slovensku 2023 (fotografie)
Cez platformu Donio sa zapojilo 292 darcov a darkýň, ktorí spoločne vyzbierali 41 735 eur. Taktiež Nadácia Action for democracy, Nadácia Slovenskej sporiteľne, Tatra banka, mobilný operátor O2, ale aj ďalší individuálni donori darovali na ďalšie kampaňové aktivity ďalšie desiatky tisíc eur. Kampaň Chcem tu zostať zároveň tvrdí, že viaceré firmy im prenechali svoje bilbordové plochy alebo nakúpený reklamný priestor v televíziách.
Viac k témam: exit poll, Kampaň, kampaň chcem tu zostať, Minister školstva, mladí voliči, Predčasné voľby na Slovensku 2023, slovenský premiér, Úradnícka vláda
Zdroj: SITA.sk – V parlamentných voľbách odvolilo takmer 70 percent mladých ľudí, dôvodom je kampaň Chcem tu zostať © SITA Všetky práva vyhradené.