Fico: Pellegrini sa dopustil hrubého politického amaterizmu (video)
Zber podpisov na vyhlásenie referenda o predčasných voľbách by mal byť podľa Roberta Fica apolitický a nadstranícky.
Filtrovať podľa kategórie
Zber podpisov na vyhlásenie referenda o predčasných voľbách by mal byť podľa Roberta Fica apolitický a nadstranícky.
Nový zákon o sociálnych médiách vstúpil do platnosti ešte v októbri a má poslúžiť k rýchlejšiemu riešeniu sťažností užívateľov.
Podvodníci sa pokúšajú dohodnúť si stretnutie spravidla so starším občanom, v ďalších prípadoch neznáme osoby telefonicky žiadajú o osobné údaje.
Uvoľnenie vakcín by malo byť paralelné s vakcináciou nórskej populácie.
Cez víkend prijal kabinet uznesenie, na základe ktorého má platiť zákaz vychádzania od stredy 27. januára do nedele 7. februára.
Spoločnosť McDonald's aj napriek náročnému roku 2020, ktorý sa niesol predovšetkým v znamení zmien v spojení s epidémiou, dokázala vďaka lojalite svojich zákazníkov priniesť mnohé...
Dotácie na nájomné dostávajú podľa Transparency International Slovensko aj firmy bez priestorov.
Výzvu zatiaľ podpísalo 140 signatárov.
Z presunutých eurofondov išlo celkovo na mobilné odberové miesta, vybavenie ambulancií či nákup pľúcnej ventilácie viac ako 204 miliónov eur.
Pre pandemické opatrenia si výročie tragédie na vrchu Borsó pripomenie iba náčelník Generálneho štábu OS SR Daniel Zmeko.
19.1.2021 (Webnoviny.sk) – Turecko v utorok zakázalo zverejňovať reklamy na sociálnych sieťach Twitter, Periscope a Pinterest. Firmy v stanovenom čase nevymenovali lokálnych zástupcov, ktorí majú zodpovedať za odstraňovanie sporného obsahu. Povinnosť ustanovuje nový zákon o dohľade nad sociálnymi médiami.
Zákazu sa vyhla spoločnosť Facebook, ktorá v pondelok oznámila, že v Turecku určí svojho zástupcu. Rovnako už skôr urobili sociálne médiá LinkedIn, YouTube, TikTok, Dailymotion a Vkontakte. Platformám, ktoré si v Turecku neustanovili oficiálne zastúpenie, hrozia pokuty, zákaz zverejňovania reklám na ich internetových stránkach alebo spomalenie pripojenia na internet.
Nový zákon o sociálnych mediách vstúpil do platnosti v októbri. Na jeho základe musia lokálne zastúpenia firiem v Turecku reagovať na sťažnosti o porušení súkromia a osobných správ a do 48 hodín odstrániť sporný obsah alebo uviesť prečo tak neurobili. V prípade porušenia povinností hrozia prevádzkovateľom pokuty.
Viac k témam: mediálny zákon, reklama, zákaz
Zdroj: Webnoviny.sk – Turecko zakázalo reklamy na Twitteri aj Pintereste, sociálne siete si včas neurčili zástupcov © SITA Všetky práva vyhradené.