Vyvinuli softvér, ktorý umožní do online filmov vkladať reklamy podľa vkusu diváka
Firma Mirriad bližšie predstaví svoj projekt v Las Vegas.
Filtrovať podľa kategórie
Firma Mirriad bližšie predstaví svoj projekt v Las Vegas.
Na misii v Iraku sa podieľajú stovky osôb z krajín aliancie, ale aj zo štátov, ktoré nepatria do NATO.
Vážna dopravná nehoda na diaľnici D1.
Muž odišiel z obchodu a tašky nechal vo vnútri.
Záber vznikol týždeň pred Vianocami v Buckinghamskom paláci.
Bude mať Chorvátsko nového prezidenta? Na tejto pre Chorvátov výnimočnej udalosti môžete dokonca zarobiť a to s podaným tiketom v Niké!
V Grünheide začnú s výrobou Modelu 3 a Modelu Y.
V Iraku je celkovo sedem príslušníkov Ozbrojených síl SR.
Podľa hovorcu Konferencie biskupov Slovenska Martina Kramaru však majú kresťania slobodu pri vstupovaní do politického zápasu a presadzovaní hodnôt a princípov svojej viery vo...
Podľa speváka žiadne klimatické zmeny neexistujú.
4.1.2020 (Webnoviny.sk) – Spoločnosť Mirriad vyvinula softvér, ktorý vďaka umelej inteligencii umožní do online filmov a televíznych šou vložiť reklamy. Technológia rozpoznáva scény a objekty, do ktorých by sa hodila reklama na určitý tovar.
Cieľom je umiestňovanie reklamy na základe vkusu každého diváka či diváčky. Firma so sídlom v Londýne plánuje bližšie predstaviť svoj projekt na budúci týždeň v Las Vegas.
Viac k témam: film, reklama, softvér, umelá inteligencia
Zdroj: Webnoviny.sk – Vyvinuli softvér, ktorý umožní do online filmov vkladať reklamy podľa vkusu diváka © SITA Všetky práva vyhradené.