Na Slovensku prekvitajú online nákupy, počas pandémie vznikla štvrtina eshopov
V predvianočnom období očakávajú nárast obratu tri štvrtiny zo slovenských e-shopov.
Filtrovať podľa kategórie
V predvianočnom období očakávajú nárast obratu tri štvrtiny zo slovenských e-shopov.
Z ušetrených prostriedkov v rezort obrany opraví budovu v areáli Lodenice za približne 500-tisíc eur.
Vyčíňanie počasia, ktoré zasiahlo továreň na sviečky v Kentucky, si pravdepodobne vyžiadalo desiatky mŕtvych.
Ide najmä o prácu na dohodu v obchodoch predávajúcich esenciálny sortiment či v kuriérskych službách.
Biskup počas náboženskej slávnosti povedal skupine detí, že Santa neexistuje a jeho červený kostým vytvorila spoločnosť Coca-Cola pre publicitu.
Cenný predmet si privlastnil muž, ktorý v Dubaji v Spojených arabských emirátoch pracoval pre bezpečnostnú službu.
Polícia vyzýva občanov, ktorí majú informáciu k nelegálnej výrobe alkoholu v okrese Poltár, aby ju ohlásili na čísle 158.
Súd uznal dvoch majiteľov klubu a dvoch členov kapely, počas ktorej vystúpenia oheň vypukol, vinnými z vraždy a pokusu o vraždu.
V uplynulých týždňoch narástlo napätie medzi Moskvou, Kyjevom a jeho západnými spojencami pre zhromažďovanie ruských vojakov pri hraniciach s Ukrajinou, ktoré vyvolalo obavy z...
Chorvátsko od svojho pristúpenia k Európskej únii uplatňuje ustanovenia schengenského acquis s výnimkou ustanovení o zrušení kontrol na vnútorných hraniciach.
11.12.2021 (Webnoviny.sk) – Štvrtina slovenských e-shopov vznikla počas pandémie. V predvianočnom období očakávajú nárast obratu tri štvrtiny zo slovenských e-shopov. Zistenia vychádzajú zo záverov šiesteho ročníka prieskumu E-shop Barometer 2021.
Prieskum uskutočnila spoločnosť KPMG v spolupráci so spoločnosťou ui42. Prieskum prebiehal formou online dotazníka a zúčastnilo sa ho 83 respondentov. Spoločnosti oslovili zástupcov e-shopov na Slovensku, ktorí ponúkajú široké spektrum služieb a tovarov. Informovala o tom spoločnosť KPMG v tlačovej správe.
„Takmer všetci (90 percent) respondenti prieskumu KPMG a ui42 predpokladajú, že priemerná výška nákupu v ich e-shope sa v predvianočnom období zvýši. Približne polovica odhaduje, že tento nárast bude do 15 percent,“ uvádza sa v tlačovej správe.
Kľúčom k udržaniu si zákazníka považuje 78 percent slovenských e-shopov zákaznícky servis.
Vyše polovica slovenských e-shopov vlastní kamennú predajňu. Ďalších 15 percent ju zvažuje otvoriť v roku 2022.
„Rozhodnutie ísť z online aj do offline prostredia prišlo logicky spoločne s myšlienkou byť bližšie k našim zákazníkom a ponúknuť im možnosť si naše jedinečné a veselé kúsky aj vyskúšať. Pandemická situácia však kamenným predajniam nepraje a uvidíme, ako sa bude situácia vyvíjať v ďalšom období,“ informoval sales retail director z Dedoles-u Patrik Paňko.
Viac k témam: COVID-19, E-shop Barometer, Eshop, Online nakupovanie, Prieskum
Zdroj: Webnoviny.sk – Na Slovensku prekvitajú online nákupy, počas pandémie vznikla štvrtina eshopov © SITA Všetky práva vyhradené.