Na Slovensku stúpli výdavky na internetovú reklamu, online sa stal najsilnejším médiom
Takmer všetky reklamné formáty presiahli hranicu rastu 30 %, nepodarilo sa to len riadkovej inzercii a non video display reklame.
Filtrovať podľa kategórie
Takmer všetky reklamné formáty presiahli hranicu rastu 30 %, nepodarilo sa to len riadkovej inzercii a non video display reklame.
Viac než 300-tisíc ľudí svoj materinský jazyk v poslednom sčítaní obyvateľov neuviedlo.
Strely podľa ministra vnútra zasiahli letisko v Žytomyre.
„Musíme významne investovať do bezpečnosti našej krajiny," povedal v nedeľu v parlamente kancelár Olaf Scholz.
V predchádzajúcich dvoch rokoch platili v Trnave podnikatelia v gastre za terasy len symbolický poplatok, samospráva im tak pomohla prekonať ťažké časy počas pandémie.
Predsedníčka EK Ursula von der Leyenová oznámila aj zákaz ruských štátnych médií a nové sankcie na bieloruský režim.
Do pomoci utečencom sa podľa predsedu parlamentu Borisa Kollára zapojili viaceré charitatívne organizácie.
Alexander Lukašenko sa vyjadril, že je si istý, že dodatky Bielorusi podporia.
Ukrajina podľa ministra zahraničných vecí Dmytra Kulebu krváca, ale naďalej sa úspešne bráni.
Nedeľňajší protest bol pokojný, pričom naň prišli mnohé rodiny s deťmi.
28.2.2022 (Webnoviny.sk) – Výdavky na internetovú reklamu na Slovensku vlani dosiahli 184 miliónov eur a medziročne vzrástli o 32 %. V porovnaní s výdavkami do ostatných mediatypov podľa odhadov mediálnej agentúry GroupM sa online prvýkrát stal najsilnejším reklamným médiom.
Pod jeho rast v roku 2021 sa podpísal výrazný nárast reklamy v slovenských médiách, najmä v druhom polroku, ako aj u nadnárodných hráčov. Takmer všetky reklamné formáty presiahli hranicu rastu 30 %, nepodarilo sa to len riadkovej inzercii a non video display reklame. Informovalo o tom vo štvrtok združenie pre internetovú reklamu IAB Slovakia, najväčšie združenie na slovenskom digitálnom trhu.
Najvyšší nárast zaznamenala natívna reklama, a to o 48 %, nasledovala video reklama s rastom 38 % a prvú trojku uzatvára reklama vo vyhľadávaní – paid for search. Najväčší podiel na celkových výdavkoch má display reklama, ktorá tvorí 50 %. „Dosiahnuté výsledky roka 2021 na Slovensku kopírujú celoeurópsky trend. Podľa predikcií IAB Europe rok 2021 skončí s rastom 28,6 %,“ uviedol predseda správnej rady združenia pre internetovú reklamu IAB Martin Kolarovský.
„Predpokladám, že rast počas ďalších troch rokov v našom segmente bude oscilovať okolo 10 %. Dočkali sme sa dvojciferného čísla rastu pre výdavky do digitálu, ktoré sme ešte nedávno nepredpokladali. Mysleli sme si, že potenciál onlinu z hľadiska marketingových rozpočtov sa viac menej naplnil,“ dodal Kolarovský.
Viac k témam: Online reklama, Reklama
Zdroj: Webnoviny.sk – Na Slovensku stúpli výdavky na internetovú reklamu, online sa stal najsilnejším médiom © SITA Všetky práva vyhradené.