Predvianočná bitka o zákazníkov sa bude viesť na internete, súčasná situácia nahráva e-shopom
Zákazníkom podľa prieskumu nechýba nakupovanie vo veľkých obchodných centrách či supermarketoch.
Filtrovať podľa kategórie
Zákazníkom podľa prieskumu nechýba nakupovanie vo veľkých obchodných centrách či supermarketoch.
Komisia pre reformu verejnej správy mala byť zriadená v septembri, mená jej delegátov však doteraz nie sú známe.
Rezort dopravy chce byť pripravený pre prípad, že sa hygienické opatrenia uvoľnia.
Rakúsko od utorka výrazne obmedzí pohyb na verejnosti, zatvárajú sa takmer všetky obchody.
Abdalláh Ahmed Abdalláh sa považuje za jedného z hlavných strojcov vražedných útokov na ambasády USA v Afrike v roku 1998.
Z hľadiska štruktúry extrémistickej kriminality je významný počet trestných vecí spáchaných vo virtuálnom priestore.
Projekt počíta so zelenou strechou na budove mestského úradu či dobudovaním Parku svätého Juraja v mestskej časti Trnové.
Následkom nehody utrpelo šesť osôb zranenia rôzneho rozsahu.
Vykurovanie v piatich domovoch sociálnych služieb, troch kultúrnych inštitúciách a jednej strednej škole Trnavského samosprávneho kraja bude lacnejšie.
Predseda Združenia sudcov Slovenska Juraj Sopoliga zdôraznil, že je dôležité dodržiavať princíp prezumpcie neviny.
15.11.2020 (Webnoviny.sk) – Bitka o „vianočného“ zákazníka sa zrejme tento rok bude viesť na internete. Ako vyplýva z prieskumu spoločnosti KPMG, ktorý skúmal, ako sa zmenili potreby a očakávania zákazníkov, dôvodom je bezpečnosť. Tá patrí medzi top tri kritériá, ktoré zákazníci zvažujú pri rozhodovaní, kde nakúpia. Okrem nej je to aj dôvera v značku a tiež zákaznícka skúsenosť.
Podľa prieskumu pritom zákazníkom nechýba nakupovanie vo veľkých obchodných centrách či supermarketoch. Len jeden z troch respondentov pociťuje nedostatok tradičného nakupovania v obchodoch tak, ako sme boli zvyknutí pred vypuknutím pandémie.
Odborníci sa zhodujú, že aktuálna situácia je príležitosťou pre obchodníkov s pokročilými online a digitálnymi schopnosťami. Online obchodníci však boli preferovanou voľbou už pred pandémiou.
„Je zrejmé, že zo súčasnej situácie budú profitovať najmä online hráči, ktorí majú zabehnutý e-shop. Nemusia to však byť nevyhnutne predajcovia s najväčším podielom na trhu či najširšou ponukou, dôraz je kladený skôr na funkčnú logistiku a prácu na zákazníckej skúsenosti. Práve zážitok z nákupu môže byť pre zákazníka dôvod, prečo u obchodníka nakúpi opakovane,“ uviedla partnerka a sektorová líderka pre sektor maloobchod KPMG na Slovensku Ivana Mazániková.
Veľký otáznik tento rok podľa KPMG visí nad tým, koľko finančných prostriedkov budú mať spotrebitelia v predvianočnom období k dispozícii. Do značnej miery to závisí od toho, či im pre pandémiu vypadol príjem.
Podľa prieskumu má totiž 43 % zákazníkov aktuálne finančné ťažkosti a stráži si svoje výdavky. Nakupujú len nevyhnutné veci a skôr si budú sporiť, ako bezhlavo míňať.
je globálna sieť firiem poskytujúcich služby v oblasti auditu, daní a poradenstva. Pôsobí v 147 krajinách a jej členské firmy zamestnávajú vyše 219 000 ľudí. Na Slovensku pôsobí KMPG od roku 1991.
V súčasnosti zamestnáva viac ako 300 ľudí a má 12 partnerov. Poskytuje širokú škálu audítorských, daňových, právnych a poradenských služieb mnohým domácim i zahraničným spoločnostiam a asistuje pri významných transakciách vo väčšine hospodárskych odvetví.
Viac k témam: Ekonomické dopady koronavírusu, online nakupovanie, prieskum
Zdroj: Webnoviny.sk – Predvianočná bitka o zákazníkov sa bude viesť na internete, súčasná situácia nahráva e-shopom © SITA Všetky práva vyhradené.