Spoločnosť ochrany spotrebiteľov vlani prijala viac ako 400 podnetov, riešila chybný tovar i nevybavenie reklamácií
Spoločnosť sa venuje alternatívnemu riešeniu spotrebiteľských sporov pre všetky druhy tovarov a služieb.
Filtrovať podľa kategórie
Spoločnosť sa venuje alternatívnemu riešeniu spotrebiteľských sporov pre všetky druhy tovarov a služieb.
Dvojicu našli bez zranení, ale vyčerpaných.
Bezplatné poradenstvo "Žiť energiou" je v januári dostupné v každom krajskom meste.
ÚHP odporúča napríklad komerčné využitie nadbytočných parkovacích miest, ktoré by boli k dispozícii v prípade, že by sa kúpila budova Apollo II alebo Pressburg Tower.
Očakáva sa, že členské štáty teraz budú vytvárať tlak na Maďarsko, keď sa ich ministri zahraničia stretnú v pondelok.
Do hlasovania o najlepší tím sa môže zapojiť aj verejnosť, a to vyplnením hlasovacieho lístka a jeho odovzdaním priamo na Hrebienku.
Návrh zákona o novej majetkovej dani vykazuje vážne nedostatky.
Signatári vyhlásenia, medzi ktorými je aj Slovensko, uviedli, že „spoločne presadzujú dodávku bezprecedentného súboru darov, vrátane hlavných bojových tankov, ťažkého...
Regióny podľa štátneho tajomníka Dušana Veliča najlepšie vedia, ako peniaze použiť.
Prieskum preferencií politických strán.
20.1.2023 (Webnoviny.sk) – Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (S.O.S.) prijala vlani vo svojich spotrebiteľských poradniach v Poprade, Košiciach, Trnave a Bratislave 429 podnetov. Spotrebiteľom zachránila prostriedky v hodnote takmer 112-tisíc eur.
Informovala o tom projektová koordinátorka spoločnosti Petra Čakovská, podľa ktorej sa najväčší počet podnetov týkal zodpovednosti predajcov a poskytovateľov služieb za chybný tovar a nevybavených reklamácií, a to až 183. Druhá najväčšia skupina podnetov súvisela so spotrebiteľskými zmluvami a neprijateľnými zmluvnými podmienkami. Treťou najproblematickejšou oblasťou boli podnety týkajúce sa cien, ich fakturácie a vyúčtovania.
„Veľmi často sme sa zaoberali aj nekalými obchodnými praktikami predajcov, nedodaním tovaru a problémami súvisiacimi s odstúpením od zmluvy,“ uviedla Čakovská. Spotrebitelia združenie kontaktovali najmä prostredníctvom emailov a telefonicky, no opätovne vzrástol aj počet osobných návštev.
Spoločnosť ochrany spotrebiteľov poskytuje od roku 2011 bezplatné poradenstvo spotrebiteľom, v súčasnosti funguje v spomínaných štyroch pobočkách. Je registrovaným subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov (ARS) na Ministerstve hospodárstva SR, a venuje sa alternatívnemu riešeniu spotrebiteľských sporov pre všetky druhy tovarov a služieb. V roku 2022 takouto formou riešilo spolu 20 podnetov.
Viac k témam: Alternatívne riešenie sporov, podnet, Reklamácie, Spotrebitelia, Zmluvné podmienky
Zdroj: Webnoviny.sk – Spoločnosť ochrany spotrebiteľov vlani prijala viac ako 400 podnetov, riešila chybný tovar i nevybavenie reklamácií © SITA Všetky práva vyhradené.