Udržateľné e-shopy sa tešia väčšej obľube, prvý raz získali ocenenie v ankete ShopRoku
Ocenenie sa udeľuje už 15 rokov.
Filtrovať podľa kategórie
Ocenenie sa udeľuje už 15 rokov.
Tesco pomáha svojim zákazníkom nakupovať ešte výhodnejšie!
Celkovo plánuje štát do tejto oblasti investovať 96 miliónov eur.
Poisťovňa KOOPERATIVA evidovala počas uplynulej zimnej dovolenkovej sezóny v zahraničí spolu 391 poistných udalostí.
Boris Susko sedem mesiacov od začiatku implementácie tvrdí, že súdna mapa neprináša očakávaný výsledok a na súdoch panuje chaos.
Téma rozdielneho zloženia, či odlišnej kvality produktov uvádzaných na trh pod rovnakou značkou v rôznych krajinách rezonuje medzi spotrebiteľmi na Slovensku už niekoľko rokov.
Iránsky minister zahraničia povedal, že susedné krajiny a USA, ktoré sú spojencom Izraela, dostali výstrahu pred útokom 72 hodín vopred.
Všetky deti bez rozdielu by mali mať prístup k bezplatnému a kvalitnému vzdelaniu a výchove, ktoré bude rozvíjať ich zručnosti a schopnosti, naučia ich pracovať s faktmi ale aj s...
Spoločnosť Jungheinrich predstavila svoju najnovšiu inováciu v oblasti vysokozdvižných vozíkov: Séria ETV 2i je špeciálne navrhnutá pre zákazníkov, ktorí hľadajú najvyššiu kvalitu...
V americkom Senáte hlasovanie prešlo bez výrazných problémov.
15.4.2024 (SITA.sk) – Ocenenie ShopRoku na Slovensku prvýkrát udeľovali aj v kategórii udržateľný e-shop.
Túto cenu získali tri internetové obchody, ktoré minulý rok prešli certifikáciou projektu udržateľný e-shop, uviedol David Chmelař, CEO Heureka Group.
„Viac ako polovica Slovákov uvádza, že udržateľnosť je dôležitým faktorom pri výbere výrobku alebo služby. Sme radi, že môžeme byť garantom certifikátu potvrdzujúceho udržateľnosť e-shopu a pomôcť tak zákazníkom ľahšie identifikovať internetové obchody s nízkym environmentálnym či spoločenským rizikom,“ povedala Ľubica Gubová, country manažérka spoločnosti Visa pre Slovensko, generálny partner ocenení ShopRoku.
Chmelař doplnil, že titul ShopRoku udeľuje nákupný poradca Heureka.sk už 15 rokov a o víťazoch rozhodujú zákazníci aj odborná porota.
Dodal, že najkvalitnejší e-shop z pohľadu reálneho hodnotenia spokojnosti zákazníkov je mtbiker.sk a absolútne najobľúbenejším medzi zákazníkmi zostal e-shop Lidlu.
Špeciálnu cenu získala aj názvom netradičná Ritkavsuchu.sk, kde porota berie do úvahy výnimočnosť e-shopu, príbeh, ktorý za ním stojí alebo sociálny presah.
„Išlo o osobný príbeh mladej mamičky, ktorej snaha o hľadanie najlepších eko plienok ju doviedla až na cestu vlastného podnikania,“ spresnil Chmelař.
Heureka Group je najväčší cenový porovnávač v Európe.
Skupina Heureka Group pôsobí v 9 krajinách strednej a východnej Európy, navštívi ju 23 miliónov unikátnych návštevníkov mesačne a ponuka z viac než 55-tisíc internetových obchodov.
Na Slovensku ju mesačne navštívi viac ako 1,9 milióna unikátnych užívateľov.
Viac k témam: Ocenenie, Udržateľný e-shop
Zdroj: SITA.sk – Udržateľné e-shopy sa tešia väčšej obľube, prvý raz získali ocenenie v ankete ShopRoku © SITA Všetky práva vyhradené.