Vyskúšajte reklamu na cenových porovnávačoch
Ak niekto hovorí o online reklame, väčšina ľudí si predstaví marketingovú komunikáciu a reklamu prostredníctvom sociálnych sietí či Google. Do popredia sa však v poslednej dobe...
Filtrovať podľa kategórie
Ak niekto hovorí o online reklame, väčšina ľudí si predstaví marketingovú komunikáciu a reklamu prostredníctvom sociálnych sietí či Google. Do popredia sa však v poslednej dobe...
Marketing sa stal s príchodom cudzích slov jedným z veľmi často používaných slov, pričom často sa používa v nesprávnych súvislostiach. Mnohí pod marketingom zahŕňajú všetko, čo sa...
Rozhodnutie nie je právoplatné, všetci obvinení podali proti nemu sťažnosť.
Spresnila sa aj vyhláška k organizovaniu hromadných podujatí.
Spomedzi piatich sledovaných oblastí však dôvera v slovenskú ekonomiku mierne stúpla v priemysle aj v stavebníctve.
Spoločnosť MH Invest II preto žiada odklad termínu vrátenia časti návratnej finančnej výpomoci v sume takmer 2,72 mil. eur.
Black Friday prináša aj stávková spoločnosť Niké, ktorá počas tohto jedinečného dňa odmení svojich hráčov skvelým darčekom.
Vyskočené platničky sú problém, ktorý počas života postihne aspoň 60 % ľudí. Našťastie sa pravdepodobnosť, že aj vy budete jedným z nich, dá znížiť správnou starostlivosťou...
Online pobočka ZP Union prináša novú funkciu – vďaka vyhľadávaciemu modulu môžete nájsť ambulancie všeobecných lekárov, aj špecialistov, ktoré ponúkajú možnosť zajednať si termín...
Do parlamentu by sa dostalo osem politických subjektov.
Ak niekto hovorí o online reklame, väčšina ľudí si predstaví marketingovú komunikáciu a reklamu prostredníctvom sociálnych sietí či Google. Do popredia sa však v poslednej dobe čoraz viac dostávajú populárne cenové porovnávače.
Cenové porovnávače sa stali na Slovensku mimoriadne populárnym subjektom a denne ich navštevujú tisícky zákazníkov s cieľom zistiť, v ktorom obchode za daný produkt zaplatia najmenej.
To, samozrejme, otvára veľký priestor pre online reklamu rôznych spoločností či obchodov, ktoré môžu z nej na týchto stránkach vyťažiť maximum.
Na to, aby vaša reklama na cenových porovnávačoch bola úspešná, musíte splniť hneď niekoľko krokov.
Pochopiteľne, tým najdôležitejším krokom je vytvorenie bezchybného feedu na cenovom porovnávači, ktorý by mal obsahovať všetky dodatočné atribúty produktov, správne nastavený strom produktových kategórií a taktiež správny tvar názvov produktov.
Pri úspešnej online reklame je dôležitá aj cenová politika daného produktu. Váš produkt by teda nemal byť ani úplne najdrahší, ani najlacnejší.
O to viac, to platí v prípade cenových porovnávačov, na ktoré ľudia chodia s cieľom zistiť, kde daný produkt kúpia najlacnejšie.
V prípade nastavenia cenovej politiky vám môže mimoriadne poslúžiť nástroj Pricing Fox.
Tak isto, ako je kľúčové správne nastavenie online reklamy, je dôležité aj jej následné vyhodnocovanie. Na cenových porovnávačoch totiž budete môcť vidieť, ktoré produkty sú v rámci vašej reklamy úspešné a ktoré nie.
Na základe toho tak teda budete môcť vyhodnotiť, do ktorej reklamy sa vám oplatí investovať a ako efektívne pracovať s cenovou politikou.
Ak sa vám tieto tri piliere podarí vyhodnotiť a nastaviť správne, môže sa reklama na cenových porovnávačoch stať mimoriadne silným predajným nástrojom.
Zdroj obrázka:
ESB Professional / Shutterstock.com
(E/PR)